Olonets, Karelia

Quale hè di noi chì vulia passà vacanze in un locu cù l'aire più purtu, a bella natura è a rich history? Ma ùn avete bisognu di cumprà villi carichi è và à l'ultima fini di u mondu, hè abbastanti cumprà un bigliettu à a cità di Olonets, chì ghjè in Karelia.

Olonets, Karelia - un pocu di storia

Comu si prisenta a ricerca archeologica, a persone cuminciò à stallà in u territoriu di l'Olonets mudernisimu per un pezzu tantu - i primi parcheghji oghje nantu à quì date 2-3 mila anni prima di l'era. È ùn hè micca maravigghatu, perchè a natura stessu hà pigliatu à cura di sta regione rica - assai rivi è laghi, foresti chì aboundonu cù funghi, frutti è varii animali. In fonti scritti, u primu menziu di l'Olonet sò si trovani in i cronichi di u principiu di u 14u seculu, è in 1643 una furtizza fortificata hè stata abitata. Da quellu momentu, a storia di Olonets inizio com'è un impurtante frontiere è u centru cummerciale. Ma à u tempu Olonets hà iniziatu à perditu a so impurtanza strategica - dopu à a guerra à u Suèghjia, a fruntiera hè stata pusitata finu à u nordu. Dighjà à l'intermediu di u XVIII secolo, a furtizza dilapidata era dismantled, è Olonets si addivintò un distrittu tranquillu vicinu di cità. À u tempu, l'impurtanza cummerciale di Olonets hà avviamenti à pocu à pocu pressu - i cummerciale si stallà à San Petesburgo, situate a 300 km, è u centru di a pruvincia hà trasfiriu à Petrozavodsk .

Olonets, Karelia - attravers

A Stormy History of the 20th century ùn pò micca affissà l'apparenza di l'Olonets, sguassà quasi tutte e so vistimenti da a so fàccia: l'esse formidendu Olonets fortezza, i chiese è i monasteri, famusi circa Karelia. Oghje, i turisti chì vènenu in Karelia in Olonets da u salvatore pò visità l'ùculare unichi di Frol è Lavra è u cimiteru di l'Assunta Church, caminate longu i ponti in spensione, chì in a cità cù eleci mila abitanti sò tanti 8 piezzi.

Laghi vicinu à a citadine di Olonets in Karelia facini di piacè à i fanniori di a pesca cù l'abbundanza di pesci, è parechji perleghji ecologichi purètici è i frutti crescenu in i boschi. Ma, anu sempre, ghjocà à i ghjocu era è hè a carta di visità di sta zona. Annu, i quartieri di Olonets sò littiralamenti bianchi da i migghiori migrati chì vanu nantu à elli per un locu bellu, in onore chì in u maghju in u festivali "Olonia - Ose Capital".

Una volta in Olonets in Agostu, pudete vedere u "Feste di Lilla" cù un locu di vacca tradiziunale, è in dicembre a cità passà à l'autorità di l'avutri Olonets Morozov, chì dirigenu i so ghjovani di Natale in ghjocu.