Chì per vene da Turchia?

Turchia atrae i viaghjatori di tutte u mondu, è ùn hè micca surprisante, perchè hè una occasione unica di acquistà cù u culore unicu di l'Orienti, è à un prezzu razzevutu è senza prublemi speciale cù l'esekzione di documenti. Ma quì sò e visti in colpa, l'excursioni sò scelti, u vostru hotelu hè reservatu, nunda ùn hè micca sminticatu? Di sicuru, si scurdonu. Ùn avete micca amparatu da chì vene da Turchia.

Ogni rigali di Turchia pò esse ghjustu esteticu, è pò esse assai pratichi. È se vulete gudari lu culore di l'Estu durante un bellu pezzu, fegate a cura di i prudutti siguenti:

Chì souvenirs per vene da Turchia?

I prudutti pratichi - questu, per suprattuttu, hè bonu, ma chì viaghju rispinghjarà senza un bon anniversariu? In ogni baciarete pudete truvà ghjunghje cù una gran varietà di souvenirs, cusì à questa materia ùn ci hè micca scelta. Ciò chì rigali è ricordi sò presitu di Turchia più spessu? Sò magneti cù imaghjini di attraversu, prodotti ceramichi artighjanali, tessili cù u brocche tradiziunale, panchili cù muniti, perseguite è prudutti di legnu. Amuletini in forma di l'occhi blu, prudutti di biancheria, biulogia sò ancu esigiati. Sapori d'aliva, acqua rossa, cologne di limoia per i mani sò micca una ricchezza di pocu tempu, ma assai piacevule di u viaghju. Quantu sò u souvenirs in Turchia, largamente dipende à u locu di venda. I turisti sperienzii si cunsiglianu per i ricordi à i mercati di l'artisgiani tradiziunali.

E si ùn cunnosci micca u guvernu di Turchia, cchiu prestu si alluntanate da u percorsu di camminatore, perchè hè un paese cun una cultura originale dilata, è certamenti certevi un rigalu inghitzau à u vostru piace.