U Turgoniu - travagliu cù i salvaje

U Turgonicu era u più profughtu in l' Urali . A so prufundità massima hè di metri dicètti. È sempre - questu hè u locu più bellu in a regione Chelyabinsk. L'acque di u lavu sò assai netti è trasparenti, mentre chì friddu assai. Allora l'acqua per esse ancu in tempore calore ùn ci piace à tutti.

Ci hè un lavu vicinu à u paese di u stessu nome. E se prima l'abitanti di u paese hà guadagnatu una vita da a minera di carbone è di legnu, oghje hè una zona puramente turistica, è l'inguuntu principalu hè l'ingudu da i turisti. In particulare per elli for 40 km in u latu di u lavu sò stati equipati di tutti i tipi di base turistiche, sanatorium, alberghi, resti casa. E anch'elli assai prefettenu à restu nantu à u lavu Turgonicu in caravane, perchè parlà, "salvatichi".

U Lavu Turgoyak, a regione Chelyabinsk - recreazioni per i salvaje

U rozu salvatichi nantu à u lavu Turgonìghju hè rapprisintatu da un locu pocu pressu sottu à e carpete. I turisti si ponu attraversà a pesca, a bellezza di a natura, l'oppurtunità di avè un maravigliu restu cù a famiglia sana.

I pescelli particularmente amori stu lagu, perchè in i so acqua trasparenti, ci sò perch, pike, ruff, ide, burbot. Sò perfetti visibili à u occhiu nuru, chì face a pesca più fascinante.

In più di a pesca, ci hè quarchi cosa di fà. Per esempiu, per vede l'isuli, di quale ci hè quantu parechji sei. In a più grande di elle - l'isula di St.Verente, pudete vedà a riserva archeologica cù i monumenti più antichi di a Storia, visitate a caverna chì era quandu u refuge di Ataman Pinaev. Ùn pudete micca fà carcà Festa, è ùn pò pudè avè incendi.

U lavu è in tuttu u circondu ghjustu hè un area ecologicamente protettiva, perchè ùn hè prohibitu locu u restu silenziu uriginale. È cù e caravane pò esse solu in locu particulari designatu per questu.

Ci sò assai pochi di mare nantu à u lavu, quand'ellu venga à una area evena aria - ci sò assai pochi di elli quì. Bastamente, a spiaggia di u lavu hè culumbianca pedunale, banche piedi. Eppuru, quandu si trovani vicinu à u to parking lot, ci hè un ascenbi furnutu in forma di una scala di lignu. In certi lochi sò ponti convenient (platforms). I platti Sandy sò situati in i territorii di sanatorii è i centros di sante.

In ogni casu, questa circunstanza ùn detene di l'imprese di u restu salvaticu - i vede da i grandi costi rochichi sò simpliciamente sorprenimi. Hè bella in ogni mumentu di u ghjornu: in a prima matina u latte brume s'estendi in u mari, cù u risurrezzione di u sole, u celu è l'acqua acquistate un pezzu blu incredibbilmente bellu, in u ghjornu stessu u sole di u sole di u sole di u locu.

Cumu ghjunghje à u lavu Turgoyak?

Sè in u 2015 avete prughjettatu di restè à i fiumi di u Lavu di u Turgonì, avete bisognu di un caru è cunniscenza di a strada. Cusì, da Ekaterinburg in caru duvete necessariu di trasfurmà à u trache di Chelyabinsk 100 km, da turnà à Kyshtym o Kasli è seguità direttamente nantu à a strada principali. Scuntrarete nantu à a vostra strada di a cità di Kyshtym, Kasli, ma passà senza guidà. Ma a cità di Karabash andarè in modu bellu, perchè tù vulete sò obligati di chjamà in elli.

Avanzate - ùn turnarè nunda, andemu in direttamente à a cità di Miass. In ghjunghje u longu di a strada principal à u terzu o quartu pianu di u trafficu. Una di quellu turnarà in u dirittu à u paese di u Turgoyak.

Da u paesi di Turgognu, una strada di l'asfalt passa à u distore di u lavu, andà finu à a strada forestale. Eccu, dopu avè u pagu per u passaghju di u caricu è u postu per e caravane, impatrunite è selezziunate un piazze. Se u tempu hè seccu, impunite nantu à un vittura ùn hè micca difficiule.

A distanza da Ekaterinburg à u destinazione hè di circa 230 km. Da Chelyabinsk u listessu - 120 km.