Cumu crack coconut?

Oh, quante beddu in l'annuncia di una bar di cicculata, piacè di paradisu promettante, u coccu hè cracking! Allora vulete mette in casa u stessu è split à fà u latti di cocciutu in una direzzione, u cunchju in l'altru. Questu, per suprattuttu, hè una besta, hè improbabile chì qualchissia vole split a coconut in smithereens.

Allora, cumu fà esse split un coconu in casa? Probabilmente, avete bisognu di brusgià stessu cù un raffu di machini di serra, avè un martellatu, un chjese è una mannella da a pantera, per via di fideltà. Eppo, da ghjusta solu appiecà solu à tutti, vi vede è vene. Induvulemente, se attu comu scritta prima, u coccu dividite da voi, ma i risultati sò improbabile di sodisfaite. Per quessa, avemu avutu u cunsigliu di i prufessiunali chì anu da sapè cumu cusì per rimpreverà è rindimentu di u coconu, è agisce cusì.

Cumu split un coconu?

  1. Ùn importa micca di u tipu di fruttu o vegetale chì purtate da a tenda - avete bisognu di lavuranu tuttu, quì ci andonu cun coconu.
  2. Avete vedere trè occhi scuru in a parti larga di a castagna? Bonu, in u locu, almenu duie d'elli averanu bisogna à faglia. Chì duvete dì, perchè? Ricordu chì un coccu hè fundamentalmentu sfarente di una walnut? Dimensione è gustu, questu hè di sicuru sì, ma a diversità principalu - in u coccu hè u liquid, l'u so llamatu latte di coconut. Hè per fassi, è avemu bisognu di scurallu forti in u coccu. Perchè vo site per bisognu à 2 burche? Tuttu è senzillu, un filtru di u liquidu, è l'altre aiuta l'aiutu in l'intricu. Se ùn avete micca cridutu in mè, pruvate di sguassà u latte di coccu per un burato - un perdimentu extra di tempu chì site furnitu. Eppuru sceltu? Pudete per drillà cù un sbuchjulatu, o pudete piglià un chjave, u mette à u locu duvemu site un pezzu, è ghjudicheghja un paru di volte cù u marteddu. Sceglite u metudu tù stessu, secondu e preferenze è u settiu di strumenti à a casa. Quandu i buchi sò pronti, dracula u lìquidu è si passanu à a tappa next di l'assalt di cunceta di coconut.
  3. Eccu, avemu a rinunzià un pocu di i normi di televisiunale, per quessa, ùn avè micca picchinu u coconu cun un focu puntitu annantu à u pavimentu o u muru. Prima hè bisognu di stabilisce u puntu dèvule di a nut. Nun esse scetticali, hè ancu in questu gigante. Ricerca per un locu chì pò dà sudari, cumincià da i tocu da u calzu di coccu hè statu drenatu (drunk). Diviscemu a distanza da l'ochji à a "cima" di u coconu in trè parte. À 1/3 d'aquesta distanza (se visti di i buchi) è hè u puntu più debbitellu. L'avemu pressu cù u latru cuteddu di un cuteddu o cù un marteddu, solu cun cura. Allora accumincia à turnà a nut, è torna una volta. So do until the crack apicultori in u coccu. In particulare furtunatimu pò esse furmatu solu dopu à u primu impattu. Avà in questa crack inseriu a punta di u cuteddu è split the coconut à a fine. Sì a nut in u sensu litttale di sta parolla hè forte, aiutavvi aiutu cù un martellu, toccu lampamente nantu à a volta di u cuteddu. E più importantemente, prima di fà tutte sse manipulazioni cù u cultellu, fate chì u cultellu hè grande è robusta. E risorse per piglià invece di dui half-settimoniu di coccu, duie parte di un cultile.

Eppuru, veramente, tuttu hè, ora sapete cumu split un coconu è capisce chì ùn hè micca nunda complicate. Quandu i prufessiunali dicenu, hè una materia di tecnulugia, è assai anni di hard training.

Cosa da fà dopu chì a nut è split? Ùn sapete? Bonu, per qualchissia vitture chì avete apertu. Per esempiu, pudete planificà un sbagliatu di coconu è diprezzate a vostra impegita maestra principiale culinaria. È se ùn vulete micca parte cun un capelli fucili, ponu attachete à un ikebana o un prugettu per un cactu (caghjude).