Cumu diventà una bona mistressa?

Sè dumandate à dece omi à spiegà u caratteru ideale, ùn hè improbabile chì tutti cunghjuntanu una marca. Qualchissia vi parechje mudellu, quarcunu prefete l'aggressione, è per quellu chì l'altu prezzu di a macchina, indiantendu l'estatutu di u patrone, serà a qualità principali. S'ellu hè di vena à a patrona, l'opinioni diventeranu novu in tutti i quatru santi, ma anu da passà da un puntu (a qualità di no qualificà a donna).

Puzzled by the question of how to become un amante ideale, ricurdate u regula principali: tutti l'omi sò distinti, è u stessu cuncettu d'un amatori ideale ùn hè micca un scopu di l'accionu concerti è micca un mudellu chì pò pruvà per ogni socie. Pudete impregnassi di u pianu tècnicu di i piacè amoru, ma se si tutti i vostri manipulazioni sò un ghjocu per u publicu, u tìtulu di a patrona più bella serà di ritruvà à un altru ... Per quessa, avemu preparatu i raccamentu basi chì aiutanu à risponde à a question: cum'è diventà una bona mistressa per l'omu .

E règiche fundamentale di una patrona idea

  1. Ammese ti stessu. Questa hè a prima regula principali di i meglius affari. Una donna chì amarà u so corpu è ùn esitò micca di usalla per u so gustu hè un magnetu per l'omi. Iè, a parola "propria" ùn hè micca un typo. Ancu li fimmineddi cumposti simulanu u piacè di u sessu, perchè un omu hè assai impurtante per capiscia chì hè capaci di purtà à l'estasi di u sessu fair. Un omu aspetta à quellu chì appressu à quale ellu stessu un amare maravigliu. À a listessa ora, una bona affari pò suggerisce cù curazione chì ezioni aghjunghjenu u più gran piaciri.
  2. Omi carmi. Pò dassi chì sona un pocu stranu, ma in fattu, assai donne crede chì, in più di u sessu, l'omi ùn cose micca bisognu da elli. Inghjulugia oculta in u sessu maschili - micca u megliu assistente per ottene u titulu di "a meglii affari di u mondu". Una donna chì veramente amarà à l'omi pò piacè di tocà u corpu masci. Suremente avete avete chì i più boni massiaghji sò quelli chì piace à tuccà a carne vivente cù e vostre mani. I amici amatori sò di a stessa opera.
  3. U sexu amatu. U subconsciousu di a maggiorità parla sussurrezente chì u sessu hè bruttu. E ancu s'ellu si sò allu liberi sessualmente, assai trastornamenti mentali sò stallati in questa creazione tenacious. Cumu pudete esse un bon amante, sì seu vargugnate o teme di u sessu. Cusì, sia un gastruncu. Sviluppà un gustu: pruvate à sensu a sapienza di u sexu veloce o l'arbalata di u languor di carichi predefiniti. Sè dà una energia podorosa di piacè durante u sessu, vi permettenu di ottene più di una nuttata.

Inoltre, l'affari idealu ùn si scurdà: