Vestiti di Dolce Gabbana 2014

In u mondu di a moda, ci sò nomi chì tutti, ancu propriu di manera modesta, sentenu almenu una volta in a so vita. A tali senza dubbiu, unu pò attribuisce i maestri di a moda muderna à Domenico Dolce è Stefano Gabbana. Questa stagione i maestri ùn anu dettu l'expectativa di i so cumpunenti - in a simana di a Milano, a mostra di Dolce Gabbana 2014 prodotta l'effettu di una bomba sfocata. À u listessu tempu, a verra giustra di u spettaculu, a so azzione principalu è più chjappi s'hè fattu vestiti in stiliani bizantinu è venecianu .

Dolce Gabbana Collection 2014 - vestiti

I maestri ammettini chì i motivi principali di a cullizzioni anu inspiratu da i fresche di a cattidrali di a Natività di a Vergine di Monticello. Un coloru arricatu riccu, imaghjini di sante è sceni da l'Anticu Testamentu, una imitazioni di l'attrazzu di mosaicu nantu à u tetu in combinazione cù pedichi preziosi, ornamenti d'oru massivi è corone di l'era veneciana eranu impressiunanti per parechji, provocativamenti per altri, ma ùn definenu micca micca micca quellu indiferente.

In u culore di u doridu ghjuvatu in a cullizzioni di vestiti da u 2014 da Dolce Gabbana ci era un locu per i clàssici bianchi è bianchi. Questu anni hà vistitu u culore venecianu, cusì amata da i maestri, perchè hè rapprisintatu da i so capelli charming enchanted e trapezoide, cù a siluetta di u casu è u cuteddu, i capelli d'omi nantu à u biancu è u culore bianchiale sò aspetti romantichi è eleganti. Ci hè ancu una culore universale in a cullizzioni, ma più in a forma di capigliatura è pappà, è solu in ocasioni - per vestiti-deuces cumpletu cun un mantellu.

Ma l'ultima è, forsi, a nota più sonora di u spettaculu eranu vistiti purpuli, ghjinirosi appastru cù strisce striscianti è ancu peddi prezzu, ricami è belli. In cumbinazioni cù i stessi corona bizantina, cumu si uniu i dui tendenzi di a cullizzioni in un corpu unicu, cun ardumente è sguinutu per a gloria di veru bellezza è talentu.