Manicure Fall-Winter 2014-2015

Avà, a manicura di una donna auturizata ùn hè micca un lussu à tuttu, ma un mezzu di l'espressioni, una manera di sentenu ancu più attrattiva. Questa prucedura, per via, realizeghja micca solu una fece estetica: una manicure hè capace d'amparà l'età, è ancu per l'imperfezzione cosmichi di u fundu.

Manicura autumn-winter 2014-2015 - i reguli basi

I Corsi chì seguenu i so unghji, sta staghjone hè datu assai scelta. In a tendenza, ci sò tali principii:

Manicuranza tendenzi autumn-winter, per sicuru, cum'è e donne chì apprezzà a comodità. Dopu tuttu, parechji anu admissenu chì u filleghju, quadu unghji traducerete assai malu in u travagliu è in casa. Ma i boni cù un'utilizazioni currettaghji sempre cunsigliatu, puliti, sò faciuli, perchè si ricordani solu quandu si vultate o cresce l'admirazione à voi stessu.

Moda manicura otoño 2014 - tendenza di a stagione

Una pruposta inusualu per l'oghje, l'elegante è cunfidenza in elli era a manicura cusimica. Ci hè diffesu in a prufundità di u blu, radiance, un tentativu di ripruduce l'effettu di u celu di notte. In continuazione di sta tema, hè stata nantu à unu di i primi posti di a luna manicure. Per a so creazione, sò tintati sfarenti tichi belluscidi pseudoli e oscurei, è a mezza luna hè impauriti cù una laca brillanti. In più di questi dirigenti, avete avè ancu attentu à e seguenti novità di manicura di u vaghjimu d'invierno:

Culori, di, manicure, otoño, invernu

A manicura di u vaghjime d'invernu di u 2014, anche si hè diversa è liberi di sceglie, ma quì ci sò parechji accentu chì duverebbe definite spessu si vulete stà in la casageria di u mondu di a moda. Tende à i naturali, i stylistichi suggestionu chì sustene a manicura in biancu, crema, culori blu, rosa, lighjate è corale. Questi sfumature sò perfetti per u travagliu ogni ghjornu. Per a celebrazione sarà un colore sustituituble, verdi è culori gialli.

Per attruverà l'attenzione hè ancu chjamata fillosa di gradiente, in quale un ugliu combina à 6 culori. Sò micca micca vicinu, sò in armunia cù l'altri, formant una cascata bella o un arcubalciu.

Ricurdà chì in l'idee l'imagine hè tuttu impurtante, ogni unnessu face a regina, ogni unghju pò suscitarà i vostri spiriti è cunvince in u vostru charm. Ma per avè succedutu, hè spessu necessariu di andà à a sala di manicura, induve l'espertu dà parechje minuti belli, processà, curreglie è decorate e so unghji, facenu i vostri mani più eleganti è bè. Pi voglia à voi hè cunsevince micca solu di u vostru munnu internu, ma ancu per migliurà stessu fora.