Calzature di moda è sandali 2013

I posti di moda famigliali più famusi è famusi, quandu sò longu accettati, sò pronti per offre una varietà di sandali è calzetti stylish per l'estiu di 2013. In una grande varietà, hè assai difficiuli di rimbarscià una marca particulare, perchè in quasi tutti i cullezzione ci sò mudelli worthia. I pruduttori di moda fucalizza tutta a diversità è una larghezza di veduti in i so cullezzione di sandali è scarpi di u novu 2013 anno. Per quessa, frà i novi mudelli pudete truvà un pezzu di moda è sandali cù tacchi sali, mudelli più ridificanti in generale senza tacchi o in una pianta cun cómoda è grande.

Qualce fashionista trova un par necessariu di calzarii di moda, sandali è sapelli di ballet, è cumplementà a so vistimenti d'estiu cun un novu paru di scarpi. Eghjone cù i scarpi è sandali apparinanu à tutti i zitelli, cum'è in ogni recullione i tecnichi più vividi di sta stagione sò cullate.

Documenti di e cullezzione novi

Scultura hè un ornamentu di sandali, chì ci duna l'uriginale è l'uriginale. Ogni paru sughjate di a bellezza di i patiglii femminili, è in i decoru hè impussibile di fà senza accessori adattati - straps, cattini strischi è anziani, catene, piume cù strisce, fille per stringe. Inoltre, i scarpi sò circhusi è luxurii, è à l'altru mudellu modestia, per ciò chì puderia cumpone à qualsiasi vesti d'uttene.

In 2013, i scarpi sò veramente distinti di a dicurazione originale è in solitaria. In a nova staghjone, i tendenzi principali si ponu cunsideratu rivets, rivets è spine. Questu decoru aghjunghjera un pocu brutalità per l'apparenza, ma à u listessu tempu ponu i scarpi una figura più luminosa.

In rialità, pò esse vistutu in e l'ultime recensione di maestri suchi Sonia Rykel , Alexander McQueen è Christian Louboutin. Quandu i più crescenu quelli di grande altezzi, stuzzichi interessanti, picculi fiori artificiali. E cumpattamentivi chì anu fattu cù un effetti especialità di metalizazione.