L'usu di Cleopatra

Cleopatra hè u regnu più famosu è u legendariu di l'Eggittu. Hè cresce chì pussidia una biddizza incredibile è intelligenza. Regina di u Nilu utilizzava un maquillaje assai brillanti per appiccicate l'occhi, chì hà utilizatu com'è arma di seduzzione massima. L'imaghjina di Cleopatra passesi in moda à l'estremu di a film "Cleopatra", induve u rollu primu hè ghjucatu da Elizabeth Taylor. Molti astresigni muderni utilizanu tutte l'imaghjini ricunniscianu per fà una riserva di foto in l'imaghjini di Cleopatra.


A funzione principale di u maquillaje di Cleopatra hè l'occhi, assai spressiva è luminosa, per via di longa frecce è eyeliner. Cù l'aiutu di colti succorsu è i linii cuntrastanti, a sexualità di l'ochji hè caracteristicu di questa era. Avà ùn hè micca difficiuli di fà un make-up cum'è Cleopatra è ricreate l'imaghjini di u passatu. Fighjà seguitu a tradizione basica, anu dettagli tècnicu passo à passu di l'appiccicò di make-up.

Cuscò Cleòpatru

U tonu di pelle Cussiddu hè a basa di u maquillu di Cleopatra. Per rinfuzzà u cuntrastu di l'ochji, i cei è i labbra, hè cunsigliu per utilizà rimedii toniali un o dui sfumanti più ligne chì u vostru culore naturali.

A basa hè ancu applicata à a faccia, u collu è u collu. Per alcuni un tonu uniforme, pudete aduprà un pezzu trasparenti, un chjucu uccu chì dà una brillantizza nobile è fiscà a tinturuzza impostata. Per dà a natura, quandu crea un compostu di Cleopatra in a so fàccia in u campu di i pugnoli è i pumuri, hè applicatu un polludu di u culore di u sole.

Eia di Cleopatra

E cigliu anu prisentatu cù un lapis bleu o ombre, dopu avè ottinutu una forma ideale, perchè sò accentuate. Sutta li vellati avissiru duvutu cuntrullà l'ùmmimi beige o amarilli, d'oru, per ottene l'effettu di l'ùacchi radianti di Cleopatra.

Per i cantoni inturniati di l'ochji, pudete aduprà u listessu colore di l'ombra, è se vulete, puderete rimpiazzarè a rossa cun un tiru visu rossu, o aranciu vivu. L'elecciò di l'ombra chì voi usari depende di u culore di i vostri ochji è a vostra aspettazione, cusì chì u maquillaje di Cleopatra pò esse realizatu in varii variazioni.

Per i scuru di l'ochji pudete usà tonalità di u melone brillantu è u turcu. Comu opzione, u centru di l'età di u mudellu pò esse distinguitu solu da turquoise, o coperto tutale di sombre grisa con brillo. L'ùmmira sò deve esse pruvatu da l'internu per l'esternu o da u fondu à u cima.

In seguente, à a basa di i cissus cù un lapis di u biancu, vi puderete sculaccià una larga linea è liggeru sbluccata versu u cantonu di l'ochju è liggeru finu. Sta tecnica mette l'espressioni è a prufundità per l'aspettu. Allora a ligna negra tira una linea fina, chì annunzienu à l'arme di l'ochju. A lampata lunata hè ancu furnita cun un eyeliner nero, prussianamente liggeratu. A linea più rimanda torna à u tempiu, è aghjustate duie rami chjuchi. In fine, aghjustate uni pochi capi di mascara nantu à i cingalesi o cola in cima.

I labbra di Cleopatra

U labbre contour in questa maquillu hè sculpita in un tonu scuru di lipstick, chì hè in armunia cù u culore di l'ombra. Pudete ancu aduprà un lápiz marroncenu chjode in cunglisazione cù un lipstick perla di orangery. A l'ultima tappa, debite d'ombra è appricà una strata fina di poivu biancu o nacratu in li vostri labbre.

A righjina di l'Eggitu hà cunnisciutu chì a bellezza precisa assai sforzu è u tempu, perciò hà avutu una cura particulari, no solu per u maquillaje, ma ancu per u cura di a pedicure. Hè cresce chì l'argilla bianca è u latti eranu i so cosmetti privati ​​chì avà da cura di ella. A faccia più cumposta è di a ricetta di Cleopatra hè mistica è infundia durante 30 minuti 3 spese d'argilla bianca è 3-4 cullizzioni d'acqua minerale senza gaso.