Life after death - celu è infernu

Unu di i fenomeni cchiù misteriosi di l'esistenza umana hè a morte, perchè nimu hà mai capu à truvà ciò chì detrásu quellu locu. A lot of people, for sure, hà pigliatu à pensà à ciò chì l'aspetta per a morte dopu, è u celu è l'infernu si vede in a realità. Quale si diciarà s'ellu ci hè una ànima è una altra forma di vita, diferenze di a nostra nantu à l'autru parti, allora a vita.

Parechje persone cresce in l'oltritomba. Per una parte, hè più faciule per vive, perchè una persona rializeghja chì ùn murite micca bè, ma u so corpu serà affettatu da a morte, ma l'anima vanu.

Ci sò parechji testimoniali cristiani di l'infernu è u celu, ma queste evidenza, una volta, ùn sò micca pruvucati, ma esisti solu in e pagine di a Scrittura Sagrada. E vogliu aduprate literalmenti e parolle di a Bibbia per l'esistenza di sti loca, se hè cunnisciutu chì tuttu in questu libru hè scrittu micca literalmente, ma alle allegro?

Luce à a fine di u tunelu

Ci sò i persone chì eranu nantu à a muntagna di a morte, annunziate di i so sentimenti duranti u tempu chì a so anima si sparghjia entre u nostru mondu è l'altru mondu. In regula, a ghjente amparò questa informazione quasi u stessu, ma ùn eranu micca cunnosciuti à l'altri.

A medicina ufficiale si prisenta fatti nantu à questi persunalizati chì anu sappiutu à sopravvi à qualchissia o morte chiachina Pò esse facilitatu chì questi sò i persone chì vìanu l'infernu è u paradisu. Tutti avianu vistu u so propiu, ma parechji scritti l'iniziu di u so "viaghju" in u listessu modu. Duranti a morte clinica, vìanu un tunnelatu in quale a luminosità luminosa era presentu, ma i scientifichi scettichi sustene chì quessi sò i prucessi fisichi chimichi originali chì succèanu in u culu umanu à u mumentu di a so morte.

Ricertamenti, i scientisti anu travagliatu annantu à questa mena, diventannu novi faceti. In u so tempu, Raymond Moody hà scrittu un libru titulatu "Life After Life", chì ispirava i scientisti per a nova ricerca. Raymond ellu stessu in u so libru chì a sensazione di l'assenza di un corpu pò esse carattarizatu da certi fenomeni:

Quelli chì vultonu da u "altru mondu" dicenu chì a vita dopu à a morte esiste, è ancu u celu è l'infernu. Ma anu un spartitu peculiar di a cuscenza : dìcenu chì si scordanu è vedi tuttu ciò chì passava in ellu à l'epica di a morte clinica, ma, sfurtunatamente, ùn puderanu micca fà nunda è fendu stà fendu stà vientu. Ma u più interessante hè chì i persone chì eranu cecchi di nascita puderanu descrizanu i fenomenu chì avè avutu vistu.

U misteru di l'infernu è u celu

In u Cristianèsimu, l'esistenza di u celu è l'infernu si rapprisenta micca solu in scrittura biblica, ma ancu in altri literatura espirituali. Forsi u fattu chì, da a zitella, hà investitu in i nostri capi è ghjucanu un rolu predeterminatu in certi circustanzi.

Per esempiu, e persone chì hà presuppostu ritornu da "l'altru munnu" scrive ciò chì succede in l'ellu più detallu. Quelli chì èranu in infernu ci hà dettu chì ci era assai affari terribbili à e so capelli e svegliu svegliu, l'olfattu faciale è un grande nume di dimònii.

L'altri chì eranu in paradisu, à u cuntrariu, palesanu a vita dopu a morte com'è qualcosa incredibile facilmente cun un cheice piacevule è i sentenzi più radishanti. Anu ancu chì in Paradisu l'ànima era maestru di tutte l'infurmazioni possi.

Ma hè assai di "ma" in quistione di l'esistenza di l'infernu è u celu. Qualunque sia l'assumizioni è l'ipotesi, chì ùn deveru micca evidenti da e persone chì survivavanu à una morte clinica, hè per certu certifatu chì estes posti sò veramente. À una dimostrazione più grande, a quistione di cririri in l'infernu è u paradisu hè inspiratu da a religione è crede o nigava chì l'anima dopu a morti continuau di vive in l'infernore o paradisu hè una materia privata per tutti.