Harpy - interessanti fatti nantu à sta criatura mítica

In u mitu grecu parevanu tanti caratteri terribili, è unu di elle - l'arpia - criatura di l'infernu. E figuri allegorique è l'imagine di queste munti personificanu l'avidità, piccatura, impicità, crucifanza e insatiità.

Harpies - quale hè questu?

In a mitulugia greca antica, stiori strammi è terribili com'è l'arpi, i più abitanti eterni di l'infernu infatti. Appressu in u guise di e mità-donna-mità avvolta d'una figura horrible, chì si movenu in gruppi chjuchi è terrifies. U nome arpies hè assuciatu cù a parola "piglià", "segretu". Hè struitu chì ci anu mandatu à e culpite prima di i dii è di ogni tempu in a manghjola, si stassi a manciari, infettannu cù foglia. Sicondu parechji liggi, guarda l'ingressu à l'abissu sottu di u Tartaru è segui u zitellu.

Chì ghjè ciò ch'ellu face l'arpia?

Harpy - una criatura mítica, in u guise di chì ci sò parechje animali è animali. Sicondu parechji leggenti, anu da esse belli raggetti, ma per i so peccati si vultonu in munumenti. E li descrizzioni di muntagni si varienu, ma basati supra a maiò miti, anu:

Duva hè chì l'arpia viaghja?

In u mitu anticu di u visione Re Finier, una arpia hè citatinu - una criatura dannusa è greedy. Parechji migghiori sò mandati da Zeus stessu à a famiglia di u ribellu disubbidienti, ma grazzi à a dea Irida, i criaturas maligni sò stati sparati à l'Isule di Sanguine in u Mari Egeiu. Puderete, à u duminiu di u pueta romanu Virgili, "muviani" à u regnu d'Hades, diventendu u diu impastata di a morte. A voti avianu l'aiutu à l'ànima si move in u infernu. I criaturi figlie sò cenniati in a Divina Cummedia di Dante. Sò l'abitanti di u settimu cingulu di l'infernu , induve suicidiu si pruvatu.

L'arpelli ùn sò micca solu in a mitulugia. Stu nomu hè purtatu da un grandore predatu di a famiglia di u Hawk. Hè alti putenti, a varieghja di quale righjunghji à 2,5 metri. Quandu ella hè nervuża o spaventata, i piume nantu à a so risata torna è diventanu cum'è cornu. Diversi spezie d'arpelli abitanu à i boschi tropichi di l'America Centrale è Centrale, Filippini è New Guinea.

Harpies - mitologia

Harpie mìtesi si vedenu in i scritti antichi di parechji autucritori famosi: Hesiod, Antimachus, Apollodorus, Apollonius, Epimenides è Gigin. Li sò stati dati diversi nomi è imàgini, ma più spessu rapprisentanu cumu e queste trè soglie, e figliole di u giantu di u mari è l'oceanòlogichi di Elettra. Eranu chjamati:

  1. Aella, in traduzzione significa "torbellino".
  2. L'ocipitu hè "veloce".
  3. Kelayno hè "scandidu".

Aghju cunnisciutu Podarge, hà da a nascita di cavalli alati da Zephyr è Ozomen - "smelly". I nomi parranu di l'elementi è i prublemi, chì i muntagni portanu cun elli. Li grechi fegli mità di e femine personificanu una sfurtuna disgrazia, chì si vutaru comu una renti di ventu. Da i so attacche, ùn solu u Re Fine Fine, ma ancu l'Argonauti Zet è Kalaid. Sicondu alcuni autucutichi, i muntaggi anu capu di distrughjarli, sicondu l'altri fonti anu scumparu in Creta.

Harpy - fatti interessanti

I nomi di i criaturi midicali è e so imaghjini in parechji spazii pussedunu unicu caratteru.

  1. In l'heraldica, un simbulu significa un ghjuvendu scunfittu, vici, passioni è ferocità.
  2. A preda d'avion harpy ha ricivutu u so nome per u modu, quandu di sangu usa u so vittime, a pezza à pezzi.
  3. In a televisione famosa "U ghjocu di tronu", questu l'organizzazione sigreta "Sons of Harpy", chì s'oposisce à u sistema esclava è u putere di u regnu esistenti. I membri di l'urganizazione brutalmenti trattati cù i cumpizziunarii di a Regina.

Oghje è non-esistenti in a natura monsters uniscini una: anu relatatu à forza, cruelità è inexorabilité. In prima, i caratteri di l'antichi leghje grechi aparicenu cum'è spiritosi di u ventu. Eranu stati cunsiderati cum'è culpiti di e timpeste è altri crescore climaticu. Sicondu e listesse di e mità-donna-mità-piani eranu rapidu, attaccatu à colpu d'altronde, anu aghjustatu rapidamenti, sparendu cun elli è purtatu horror à e persone. E l'archetti oghje sò in qualchì tempu associati cù a liberazione di l'anima di u corpu è i culpiti di una mossa rapida è brusta.