Serpenti Gorynych circa trè capiri in a mitulugia slava

A Serpenti Gorynych hè u caratteru di parechje contos di fiori è epics, Dobrusnik Nikitich è altre eromulu russu combattenu cun ellu. U dragone hà destinatu amici cù Koshchei è Baba Yaga. Ancu chì i scientifichi credi chì esse corsi stavanu quindi cun l'omu, com'è l'pratiche antichissimi, ma più importantemente - i reptelidi è l'oghje sughjenu ind'u mondu tremendi!

Serpenti Gorynych - quale hè questu?

Quandu i spicializate spiegariate, Snake Gorynych hè un dragone di respirazione di u focu cù parechje capi, a personificazione di u Mal di u Rusulaghju Slavicu. Sluvacchi, chechi è pulacchi chjamàvanu Zmok, ucraini - Serpenti, Croati - Zmai. È ancu - Gorynich, Gorynchat è Gorynchishche. L'argumintazzioni susteni: Quale era ellu: u dragone o a serpenti? U dragone hè in pane è alpi, è e serpente ùn sanu micca, è in i ritratti di Gorynych, ci sò e pezzi è l'ale in stock. Dunque, a versione principali: un monstruu forte cù u core di una serpente è u corpu di un dragone.

Duva hè chì Ghjerusalemme Serpenti viaghja?

In liggenu hè citatitu chì a terrible Serpenti Gorynych vive vicinu à u fiume firoianu, guardendu u Ponte di Kalinov, chì porta à u mondu di i morti. Ddu domanu, l'erba ùn cresce è l'acelli ùn canta. Sicondu e versioni di altri raccudi, u Serpenti abbitanti i cameri d'oru. Se considerate tutte e varianti di u folkloru, sò 3 abitati:

  1. In l'acqua, nantu à una roccia in u mare.
  2. À l'ingressu à u regnu di i morti.
  3. In una muntagna o in una caverna.

In favore di l'ultima dichjarazione è "patronimu" Snake - Gorynych. In unu di i raconti, u Mountain Glass hè mencionatu, i circherosu suggerenu chì a sita rota fussée da u focu di a serpente fù convertutu in vetru, nantu à quale era impossible di scramble. Ci hè ancu una ipotesi chì in certi lingue, i paroli "muntagna" è "bosque" ùn sò micca diffirenzii. Cusì "Gorynych" pò significà "bosque". Ancu in u nimu di i cultisti di fanti, a Serpenti ùn hè micca appare da u boscu.

Chì duverà cum'è Serpa Gorynych?

A versione cumuni: Snake Gorynych circa trè capi, ma hè citatitu in i leggi e 5, è 6, è 7, è 9, è ancu 12 miri. Questa hè a principale principale di u mostru, a descrizzioni di u corpu sò menu pricisi. Ci hè citatitu chì pò volarà, ma ùn sò alti - ùn hè micca dettu. À i stampi famosi Gorynych hè statu ritrattu cù:

Un monstru maiò hè Snake Gorynych cù Kadykina Mountain - una grande statua, installata in u parcu "Kudykina Mountain", vicinu à u paesi di Kamenka, vicinu à Lipetsk. A photo di i draguzzii di trè capi bianchi circa u mondu, cullendu più di un milionu gustu è 6,500 cumenti. E dinò furnisce u parcu una grande pupularità, dopu avè sappu in a serie di i più boni ritratti di Instagram.

Serpenti Gorynych - Mitulugia

In u mitu di u Serpenti malviziu, Gorynych hè personificatu com'è a personificazione di u Malibu Universale, i scientisti suggendu chì pò esse un nomu anticu o u nome d'un essaru, chì dopu fù cunnisciutu da nome è patronimicu. Ci hè ancu una versione, suppostutamente chjamata u terribbili invasore, chì stava abbruciatu a cità, cullendu, cum'è dichjaristi, un tributu di parechji re centri è prìncipi. Questa versione hè sustegnu di l'argumenti:

  1. Mnogogolovost hè un simbulu di a multitùtule natura di Evil.
  2. L'abduzioni di i pirsuni hè a captura di Rusich in esclavità in i terri cunquistati.
  3. Serpus Habitate in li "Montagnardi Sorochinsky", chì stanu sottucartini situati fora di Russia - una discrizzioni d'un altru statu.

Snake Gorynych in a mitulugia slava

A Serpenti Gorynych in l'Slavs hè chjamatu cum'è guardia di u Ponte di Kalinin in u fiume Smorodin, dividendu u mondu di i vivi è i morti: a realità è a Nav. Ma più più frequentanu Ci hè una menziona chì questa Serpenti hè una criatura raghjone raghjone, perchè diverti vende e cilibre bellesette. In legends hè l'amici cù l'animi maligni o l'impegni in rigalu. Ùn hè venti, è a ghjusta tempesta terribili favurite l'aparicio di un monasteru di fata. E l'eroi cuntinuanu a cummattiri cun ellu è uccidau in un duellu onestu. In certi epici, hè citatitu chì novi suzzine hanu sgiò in u locu di i capelli siepeati di a Serpenti.

I scientifichi suggestanu chì Gorynych:

  1. L'imagine culliguale di i nomadi chì assediaru Rus.
  2. A personificazione di u Malibu Universale.

Serpenti Gorynych in Grecia antica

Si avete leghjite lattice i miti di a Grezia antica, diventa evidente: Serpenti Gorynych hè stata nutata in quelli parti, solu l'hà chjamatu altrimenti. In l'12 sfrutti di Hèrcules, ci hè citatitu un terribi mostru - l'idra di Lernaean. Hè stata scritta cum'è una sera cù 7-9-50 capi, in u locu di una cut-a feci dighjà appare 3, è una capita era immortalita è sputendu chjamata. Analogia cù Gorynych ovvi, stu hydra hè stata battuta in battaglia di Erculi.

Ci hè una altra versione chì Snake Gorynych hè un reptiloide, una criatura chì pareva un humanoid è una serpente in u stessu tempu. Scrittore Andrei Belyanin stindarà una versione, presumatu Gorynych hà voltu cunvertisce in un omu è fascinatu à i cappioli, spent tempu cun elli, è poi sdrughju. Cundizione simili anu cidutu in i storie di i grechi antichi, u fundatori di Ateni, Cecrop, ancu chjamatu una mezza serpente, mezza omu.

I scientisti suggiscinu chì quandu, i reptiliani pruvate di cunquistà i terranii, ma hà micca successu. È anu capace di trasmette assai sapiente preziosi à i pòpuli di l'India è di a Chine, induve srebe sò sempre venerati. A ghjudicazioni da a Bibbia, u sapè secreghje hà datu Adamu ancu un Serpenti, ma sta lezzione suppunie ùn passava micca per u tempu. Hè pussibule chì i reptili anu sempre in vita entre noi, transformendu a so presentazione, ancu s'ellu hè difficiule per provà sta. Allora hè pussibule chì u Serpenti Gorynych esiste.