A Deusa di l'Amore - chì sò i divinità di l'amore in diversi cultures è mitulugia?

U principiu femminili era allatu e anuratu da i primi tempi. I nostri ancestrali crèdenu in l'amore spirituali, è micca solu in i pinsamenti carnales, pruvate à trasmette stu cuncettu à i so discendenti. A Deusa di l'Amore hè un simbulu di bellezza femminile, a fertilità, una donna di i matrimonii, un principiu spirituale harmoniu.

Deessa di l'Amore in Mitologii differenti

I difetti i pupulei rapprisentanu e so virginità in tuttu modu di hyposasis. A dea di l'amore è a bellezza ùn hè micca solu una piccola fràfica, ma a personificazione di merceri superiori, a unità di u spiritu è ​​di a mente. Hè stata imposta a par cù altri deities. Per celebrà a belle donne, i tempii era custruiuti, è sacrificate com'è rigali per appassiunari è i benedizzioni per una longa e bona vita di famiglia. I nomi di a divinità di i mitulugia diverse varienu.

  1. Lada hè una bellezza slave.
  2. Freya hè divinità scandinava.
  3. Ein hè un ìdulu irlandisi.
  4. Hathor hè un creatore egizianu.
  5. A dea di l'amore hè Afrodite.

Eranu tutti scritti in modu diffirenti. Ogni nazione hà a so propiu cuncettu di bellezza, i so standard di bellezza femina . Qualchissia hè un celeste cù aspettazione facciale grande, u musculus elasticu è cunsideratu, è per quarchi cosa - una criatura delce è fina. L'istitutu di u matrimoniu era assai valutatu, perchè i persone anu moltu attenti à e so tradizione è pruvate per incunillate in elli i figlioli è ne figlioli.

Deessa egiziana di l'amore

Hathor . A dea divirtiva a reverenza speciale in i tempi antichi. A dea di l'amore in Egittu fù scrittu originale in a forma di una vacca chì dà a nascita à u Sun. Aos pouchamente, a pantera cambia è a divinità pareva una donna bella cun cornelli longu, più tardi reincarnate in a corona cù u sole in u centru. Hè stata creuta chì a dea puderia piglià a forma di qualunqui scrittura vivente. Patronizatu:

Hathor hè a figliola di Diu Ra, u sole Eye. Piglusse u putere di u celu è l'energia di vita. Avà, dopu à u passaghju di seculi, assai donne venenu à u so tempore, dumandendu e benedizioni è a felicità materna. Ùn hà micca affettatu l'attitudine à Hathor è a rivoluzione in u mondu di a religione - u santuariu di a dea hè una energia enorme per i crunelli, chì a Deessa di l'Amuri travaglia miracles, cum'è assai discendu.

La diana greca di l'amore

Afrodite . Prima di a so spellatura, nè Diu è nimu ùn puderà marchjà. A dea di l'amore in a mitulugia greca Aphrodite aiutau l'amanti è avengeranu cunvintamentu quelli chì a trasmissioni è u cultu di a dea. Nantu à l'imaghjini, a divinità hè sempri vicinu di viole, rosati, liri, cù un scortizza di ninfi, è sfacciate. Rapprisintata sempre in una forma chì currisponde à i standards di bellezza di u tempu, in quale l'artista creò.

Sicondu a legenda, una ragione di stazza di mari si appareva. Sò esse una dea ctònica, hà avutu u putere di inspirà è sienti l'emozioni cusì cunsumante, chì sò intrinsicamente destruzzione. Hè scrittu cum'è una bellezza amante, amante è carizzing. Pubblicazioni mitologichi posteriori attribonu spiritualità à a dea di l'amore. Omeru, in i so opiri, debilitava a possibilità ctronica di a deity, chì indica un cambiamentu di l'attitudine umana versu i prucessi naturali.

A dea romana di l'amore è bellezza

Venus . A mitulugia greca influenza grandu la mitologia Rumana. L'urìggini eranu a divinità di i fenomeni naturali, i ligami di famiglia è altri relazioni inter-umani. Cusì, era una relazioni privilegiata trà i deities romaines è greci. Per esempiu, a dea di l'amore in Roma, Venus, hè analogous à l'Afrodite greca. In i Rumani, l'esseru divinu hè cunsideratu cum'è u ancestru di a so razza.

Sicondu a legenda, quantu parechji sapemu, hà amparatu cù un omu è, per via di stu sensu pienu, hà datu a nascita à u figliolu d'Eneasi, chì fundò una civilizazione antica. Hè statu suggetta d'amore è di fertilità. Quelli sentimenti, chì sò oghje u più vivu è necessariu di a nostra vita. Tuttu ciò chì hè creatu da a vèrgine hè statu difendita cù furore particulari è era prutettu. In le legendas hè dettu chì i simboli di a celeste sò:

Deusa Slave di Amore

Lada . Lada, a dea di l'amore trà i slaves, era u guardiastu di u locu, l'accunsentu in a famiglia, u simbulu di a primavera, a prusperità è a natura prusperità. A divinità hà datu u più preziosa di u mondu - vita. Guerrieri, andendu in guerra, sculpite a fàccia di u celu nantu à e petre, in a speranza chì a salvà. L'antenatu di tutta a tribù femminile. Hè ritrattu cum'è una bellezza giovane magnificente. Hè una parte di percepzioni, u prugramma mundiale di e relazioni matrimoniu è interpersonale. A festa dedicata à a divinità hè Ivan Kupala . In questu ghjornu, i ghjovani ghjente si sò cunnisciuti è si cunnoscianu l'altri.

Simbolica

  1. U cignu biancu hè un signu di purità pura, fideli.
  2. Un cerculu cun un triangulu intruvertitu hè una cummemorazione di u vastu universu è u so core.

A diana fenicia di l'amore

Astarte . U simbulu di u principiu femminile è a cumminazzioni di tutte qualità, a bella meza, l'umanità à u listessu tempu - Astarte, a dea di l'amore in Fenice. L'idolu più anticu, riferite chì si sò cun u principiu di scrittura. Hà datu surgenti in tutti l'incarnazioni sussegutenti di a dea mamma in diversi culturi. In inizialu, l'imaghjini di Astarte riflessu micca solu e funziunalità standard, ma dinò una forza straordinaria, u putere absolutu.

Puderete dimustrava a ragazza guirreri, ca u dulce è tipu. A simbolizzazione cum'è hè custruita nantu à i principii matriarcale di a società antica. Cu l'avventu di u patriarcatatu, l'imaghjini hà sappiutu tremendi cambiamenti. Eventualmente, da u panteistu di i dii, a so image hè ridutta à a patrona di i prostituti, di e mentri è di falci. A forte affirmazione di u patriarcatu, u spaziu menzu era dedicatu à u putere di a donna.

Deessa indiana di l'amore

Lakshmi . A divinità simbulizeghja micca solu a prosperità è a prusperità, ma ancu u putere di a cunniscenza, a immortalità, felice felice. A dea di l'amore in India, sicondu una di e leggende, hè unu di i 14 maravigghii pruduciati da l'oceanu, durante a trasfurmazioni in latti. Ella surtia da una lotusca fiore cù una lotusula in a so manu. A divinità pò esse ritrattu cù dui mani, cù quattru è cù ottu. I scopi di a bedda carica:

Deessa giappunisa di l'amore

Bendzeiten . Cityfuku-jin hè una lista di sette gods, chì porta a felicità. A Deessa di l'Amore in u Giappone hè unu di elli. Bendzeiten ponti poviru, particularmente in viaggi marinu, patronizza l'arti, l'amore è a passione per a cunniscenza. Sicondu a ligenda, l'isula di Enoshima hè urigginata da a prufundità di u lavu, postu chì un beddu Benten fussinu cù i so figlioli. U dragone, rampant à quellu tempu in a vicinanza, assumi ellu di u regnu di a vèrgine, era fascinatu da questu. Comu a cunsiquenza, a coppiu unitu in u matrimoniu.

Deessa di l'Amuri cù i Celti

Brigitta, Nemon è Cliodna . A mitulugia è a religione di i celti cèltici ùn hè micca bellu chjamatu à parechji di noi. U nome di a dea di l'amore di u populu Irlandese hè difficiuli di dì. Ogni godu personificatu micca solu l'elementi naturali, ma dinò un capiri spirituali. U celeste più anticu era Nemona, patrona è guardiastru di u focu è a cumunità. Apreximamente a simbulica simule hè fatta da Brigitte:

Dopu, cù l'avventu di u Cristianesimu, a so ima fusioni in Santu Brigitte, a figliola di una druida, chì era un ferru è curataria. L'esempiu più vivu di a transizione di paganismu à l'Ortodosia, cù a preservazione di l'anticu íodulu. Cliodna hè a reina fata. Deessa, chì hà tenutu a castità prima di riunione cù u so amatu. L'amore era cusì forte chì a bellezza divina abbandunà a so casa è hà cuminciatu à stà nantu à a terra. U restu di i dii eranu infelicità cun questu cursu di l'eventi, è creò una coalition per portà à Kliodna.

Chjesa di u love

Nyuva - una serpente, rinasciuta u seculu, hà creatu l'universu. A dea di l'amore in a mitulugia di a Cina hè u creatore di l'umanità. I tradizziunalu l'apprezzanu com'è una divinità chì salvava u mondu da u dilùviu è l'invintatu bè. A donna-serpenti hà dividutu i pusteri in e classi. Quelli chì eranu stati antichi di argilla orsi è di e so pusteri, diventonu dinastii rigulari. U fangu splattered è argilatu cù l'aiutu di una corda diventava a classa di travagliu. Nyuwe hè statu creditu cù una forza assai grande, ancu i so intesti di parturitu à deci dii.

Deessa Azteca di l'amore

Shochiketzal . Chì ghjè u nome di a dea di l'amore in l'Aztèchi è chì simbulizeghja a so imagina? Shochiketzal hè assuciatu cù a luna. Deity con encanto en el panteón azteca. L'imaghjera hè identificata cù frutti, arburi, fiori, foglia. Vivendu in paradisu, Shochiketzal disubbidisci è si manghjò u fruttu pruibitu di un àrburu nantu à quale tutti i variità di frutti. Emissò sangue è anu fattu piccatu i peccati à l'abitanti di u paradisu paese. Aparece cum'è patrona di u vitu legale, vici, tradimentu. A Deessa personificeghja:

A Deusa lituana di l'Amore

Milda . Questa divinità sopra à u mondu in un arnesi di l'uttene pruduttu da i pumini bianchi. A dea di a fertilità è l'amori trà i pòpuli di Lituania patroneghja i soliti, stanchi di a solenza è errata. A diversità di altre deities, ùn hè micca benefactore di i matrimonios, ma solu un sensu spirituale. U simbolicu di a dea cumpriu in tuttu l'esencia entera è u significatu di i so atti è inspirazioni l'amanti.

  1. U spirale, chì ghjè u segnu di u primu misimu mitologicu d'aprili, u mese di Milda.
  2. Una figura di una donna cù fiori.

Hè sappiuta da a deity hè micca cusì. A prima volta u so nomu fù mencionatu in u documentu di 1315 cù u nome di u fiume Milda. U ghjornu di a festa di a bella doncina era chjamata Festa di l'Amore, chì currisponde à u Valentine's Day in i nostri ghjorni. In u campu lituanu, parechji sculture d'idolu sò populari. A dea di l'amore Milda hè assuciata cù l'Afrodite greca.

I mitulugia di e diverse culturi influirentanu l'altri, truvendu più riflessu in legends è veddi religiosi. Cù u passatu di u tempu, i fundamenti cambiatu è gradualmentu u livellu di forza di a divinità femina rinfrescenu. In ogni casu, e avà parechje persone crede chì questa o questa dea di l'amore aiutà à rializzà u più internu. E l'imàgini ndividuali truvaru u so postu in a Chiesa Ortodoxa.