Laos - caves

Viaghjà à Laos , hè sempre digià visitatu cusì stupente è unicu in i so complexe speleologicu di bellezza. I Cavernes di Laos sò un locu predilettu per a ricrezza ghjornu di i residenti lucali chì, in u piume di u calore, cuglia in l'ombra nantu à l'entrée.

I Caves più bellissima di Laos

Portonu à a vostra attenzione una generale di i più interessanti grottoes suttelati di u paese:

  1. Cave Tam Chang (Tham Jang o Tham Chang). Hè situatu à a pruvincia di Vientiane , à u sud di a cità di Vang Vieng. A caverna hè guidata da un ponte nantu à u fiume di u stessu nome. In u XIX seculu, Tam Chang fù utilizzatu com un refuggiu per a prutezzione contru u razzi chicchi è saitti. I dimenisuni di a caverna ùn sò micca troppu grande, ma per mezu di i tocu in i muri di calcariu puderanu vedere un maravigliu panorama di u fiumu è l'area circundante. Pigliate cun voi nantu à un giru di i binoculi, pudete esse tistimuniatu u paisaghju maravigliu di i pioculi verdi vicinu. A primavera, quandu l'acqua di u fiumu scorri in a caverna è inserisci in ella, pudete nàutru in barca circa 80 m in u profunnu. Intérieure per a cunvenzioni di i visitatori include lumiuzzi elettrici è à u pedi di a caverna pudete vede un scogliu di a muntagna cù acqua cristaline chì traspurtenu in u fiume Wangviang.
  2. Cave Tam Sang (Tham Xang, Elephant Cave). In fatti, questu hè un speleologicu cumpletu, chì include quattru caves chì si trovani à l'altri, chjamati Tam Sang, Tam Khoy, Tam Lu è Tam Nam. Quessi caves sò situati 8 km à nordu di Vang Vieng, vicinu à u paese di Ban Pakpo. U nomu Tam Sang traduce cusì "Cave of the Elephant", chì pò esse spiegatu da a forma di stalactiti parenti elefanti. Dinturatu a caverna pò vede parechje statue di Buddu, è si andarete 3 chilometri in l'internu, tandu i vostri ochji fugliale u lagu sottupostu. Duranti a lotta per a l'indipendenza, u populu Lao hà utilizatu sti caverna per rifughjassi i guerrieri, è ancu com'è un uspidale cù un quatu operatu è un magazinu di riservi d'armi. Stu arsenale hè issa chjusu à i visitori, ma i restani di l'uspitalu sò disponibile per vede in una visita guidata. A visità Tam Sang hè preferibile per l'ora di a matina per u fattu chì a luz prublema a cave più megliu.
  3. Cave Paku (Pak Ou, Cavernes di Thousands of Buddhas). Questu hè u complexe caveru più famosu in Laos, situatu à u fiume Mekong. I viaggi per u Pack Y hè pussibile solu in barche. A prupietà da a bocca di u fiumu sò u Bassa (Tham Theung) o Tam Prakachai (Tham Prakachai)) è l'Alta (Tham Ting) o Tam Leusi (caverna). In elli pudete vede una cullizzioni di stati di Buda di lignu, chì sò rigali di i pirsuni lucali è di peregrinu. L'ingressu à a Cave Alta hè decorata cù porte intagliata di legno. Da ellu una scala à u Bassa, chì hè più elegante è riccu in rigali.
  4. A caverna di Buda , chjamatu Tam Pa Pa. Sicondu i monaci Lao, hè un locu ideali per a meditazioni è acquistà l'armunia è a pazità di l'mente. Eccu avete vedutu una cullizzioni significativa di stati è manuscritti di Buddha di bronzu in palme di palme. Ci sò dui livelli in Tam Pa. L'àuta hè secca, è cuntene l'istatuti. U nivellu più bassu si sàzianu di l'acqua chì formanu u lavu Nong Pa Fa, chì u so nome significa "laguna turtle è cù un legnu dulce". A scursioni accumenza in u vallée è si muvere in ghjiru à l'acqua, chì pudete nàscita circa 400 m. L'illuminazione in a caverna hè solu naturali, dunque hè cunsigliu per piglià una lanterna cun voi, è ponu vissure un piacè è pienu cummattevule per a prutezzione di i moschchi.
  5. A Cave of Tham Khoun Xe. Hè situatu à u centru di Laos, è ùn hè micca ancu accessu à u visitatori. Hè soru in a so bellezza, una settimana di settimane longa di grottoes chande d'acqua, alcuni alcune 120 metri d'altura è 200 metri d'anch'elli. U nomu Tam Hong Xue in traduzzione significa "caverna à l'urigine di u fiumu": Xe Bang Phi hè uruguaiu ancu in a selvicultura è permeate i rocci local à traversu è à traversu. À questa caverna sò 5 rapidi, u primu chì serà in una distanza di 2 km da l'ingrata. Durante a visita, hè cunsigliu di avè u vostru barca, chì pudete spusà di travaglià e petre per trasfirià, altri u muvimentu serà impedente. Da ghjugnu à uttrovi, u fiumu sò quì un corpu vicinu assai turbulente, cusì hè megliu di ùn visitate da Tam Hong Xue.
  6. A Cave de Niakh (Grande Cave, Niah Great, Gua Niah). Era abitata da e ghjente 40 mila anni fà. Hè a casa di parechji pani (cumprese trè tipi di salangi), è i pratiche lucali preparanu zuppa di i so nidi. Ci hè ancu babbi. A Coghja Grande hà significatu di passaghju è 8 entrate differenti. Unu di elli - a bocca occidentali - hè assai impurtante per i scuperti archeologi. Un tour da a cave Niah principia cù a sede in u parcu, è po contu cù i barche di prupietà nantu à u fiume di u stessu nome. Un viaghju di quattru chilometri attraversu chì vi darà u Roth Western. Avete vede scavi in ​​a grotta, postu i posti annantu di l'uce è poveru trà u pirtusone in u veru di fonti attenti à i rai nantu à a Gran Caverna.
  7. Cave Tam Chom Ong (Tham Chom Ong). Hè a segùna longa entre i caves di Laos (a durata hè pocu più di 13 km) è hè chjamatu dopu u paesi vicinu di Ban Chom Ong. Chom Ong abrannavanu in u 2010, è oghje chì i ricerchi chì dicenu chì micca tutti i so modi sò studiatu, è, probabilmente, a dimensione di a caverna serà ancu più grande. L'excursion passa à u fiumu à 1600 m.

Questa ùn hè micca tutta a lista completa di caves di Laos. Avemu cunsideratu solu i cumercii più interessanti è accessibuli. Ci sò parechje caves più chjoses o più chjucu. Chissi foru include, per esempiu, u Kao Rao, scupertu più scupertu, situatu à u nordu di u paese. In generale, caves in Laos - una di i attraziu principale, chì ùn ponu micca ignucati.