Tradizzioni culturali di Singapore

U Singapur hè un paese multi ethnic: Chinese, Malaysi, Tamil è Bengali, anglesi è Thais, Arabi è Ghjudei, è parechji autri gruppi etnicu vivenu quì (sò dinò parechje distriti etnichi - Chinatown , Quarter àrabu è Little India ). Hè intesu chì ogni citatinu naziunalità cuntribuitu à e tradizione culturale di Singapore. E duie tradizioni naziunali è religiosi è i costi di Singapore sò stati trembling, anche u fattu chì più di a mità di a pupulazione di l'isula hè sottu 25 anni.

Di tutta sta diversità è religiosa, i Singaporeani si cunzidenu d'esse una sola nazione, è parechji tradizioni ùn anu micca "radici naziunale", ma sò un signu di Singapore com'è statu. Una di e tradizione hè l'abitudini di a purezza: quì hè cultivatu! Un tentativu di tirà fora di u basgiu in un locu micca autorizatu hè severamente punitu - per a prima volta una bella seriu, in u sicondu - ancu un locu di prisión. Ma hè micca solu punitu: in ogni locu quì, ancu in l'arcane shopping, l'aspettu hè cum'è si tutti ci chinu cù un detergente, micca tantu tempu, è ùn ci era micca cumpressioni!

In generale, ghjè accettatu per observà e lege , è ancu i suldati di Singaporeani rimbrittu à qualchissimi (questu hè spartu ancu in canzone è altre ricordi), nimu hà da vene à u carru senza affidà, intrecciate a strada di una rossu rurali o manghja in ùn hè micca fatta per questu locu. Puderete queste fatti ùn pò micca esse attribuiti à e tradizione culturale, anu dettagli senza definisce à e tradizione chì formanu a cultura.

Per i festivi - novi piani!

In vacanze sò abitudini di vestitu boni vistiti, in quali ci deve esse un culore russu chì hè un simbulu di u paese. Parechji residenti di u paese si cose stessi fugliali festivi - permette à esse sicuru chì ùn ci hè micca più in questu indisicaghju nantu à a festa! E questu, ma u fattu chì u vestitu di a marca hè assai populari in Singapore (vera, micca falsa) - in Orchard Road sò assai prudutti cù prodotti di famigghi di u mondu famigliali, è ci sò ancu parechji butthecce maiò chì pudete cumprà una alta qualità cosi urigginali.

Tradizzioni quannu mangianu

In u paese ci sò assai sindicati di prezzu è i ristoranti chic , chì sò cunsiderati quasi u migliori in Asia. No sorpresa, l'alimentazione hè ancu cultivatu, è ci sò dinò tradizzione culturale: in Singapore pudete manghjà cù chopsticks o cunfrisioni tradiziunali europei, ma hè cunsigliu d'utilizà solu a manu dritta (per l'indi è i mal malès, a manna hè cunsiderata impurata); Sì avete usatu sticks, pusà o nantu à un postu o nantu à una tavula, ma in ogni casu, ùn lasciate micca nantu à un pianu è più più, ùn aghjunghjenu micca in l'alimentariu.

Parternu in una visita: pigliemu i nostri scarpi è dà rigali

Prima di u tempiu, è ancu davanti à l'entrata à a casa privata, avete a piglià i vostri scarpi. I ospiti sò invitati per andà cun rigali, u megliu di tutti - cù un souvenirsi nichi picculi. Per rigulate u prublema, u rouguer, verde o di carta gialla duverà esse usata - questi culurite sò cunsiderate favurèvuli per tutti i gruppi etnique. Ma i fiori sò megliu daverà: forsi per u gruppu etnico chì si riferisce a persona, sti fiori simbulizanu un funerale o qualcosa cosa, nè menu displegate.

L'uggettu è u cuteddu ùn ponu micca dati - per i Singaporeani hè un insinuatu di u desideriu di scunvulà ogni rilazioni. I Cinese ùn sò micca dettu vistimenti, panni è sandali - questu hè per elli accessori di morte, è indiani è malese ùn sò micca ripresentati cù l'alkoħolu è i prudutti di u pelu.

Presente un donu (è qualsiasi altru oggettu, cumpresa una cartona di cummerciale) cù e mani, accumpagnate a presentazione cun un ligu arcu.

Sì avete ricevutu un rigalu, duvete piglià cù e mani, pruponenu un pochulu, svolgenu, admiraru è ringraziate. Una carta muneta - leghjite.