Vacanze in Laos

Laos hè un picculu paese, ma parechji festi sò celebrati quì cun un scopu spettate. Ci hè 15 vacanze annu. Questi ghjorni, statu è assai stituzzioni privati ​​ùn sò micca travagliati, è a ghjente si riunite in e strade, arranjendu processione culurite. Caffè è e citerne di travagliu, ma avemu cunsigliatu per familiarizàvi cù l'agenda. in vacanze hè agitu.

Cosa si celebrà in Laos?

I esse tistimoni più largu sò:

  1. Teth o l'annu Chine. Hè cilibatu in Laos da cumunità vietnamita è chinesa. A vacanze hè cunsiderata famiglia: i parenti si riuniscenu in una table festiva, preparanu platti naziunale , cunduceranu e cunversione è sparte impressioni da l'annu passatu. Feste duranti i 3 ghjorni. I carnaval più chjucu sò in città grande. I calli sò stati dicurati cù lincieri, fiori è figurini cù u simbulu di l'annu. I zitelli sò tradiziunalmenti acquistati novi piani è rigali, è cù l'iniziu di a bughjura liberà assai lanterni di l'aire è petra.
  2. Boone Pha Vet hè un nascita o reencarnazione di u Budda. A data precisa in queste avvenimentu ùn hà micca, è in parechji pruvinde si celebrà in u prossimu de dicembri à ferraghju. A celebrazione dura 2 ghjorni. Templi sò immubiliati in culori chjardi, ci sò preghji festivi è hime, è parochjølege facenu frutti cuncerti varii.
  3. U Makha Puja hè una festa di Laos, quandu tutti i believers dì u ricunniscenza di u Budde per i so insignamenti. Ufficialamenti, l'avvenimentu hè stata appruvata in u XIX seculu. Hè cilibrada in a 3 luna sera di l'annu cù una desfunnata di candele. I fidianti portanu candele è documenti à i monacchi di a matina. In i cità grandi ( Vientiane è Champassak), ci sò cuntzertusziuni di correggi, balli è festivals vocali.
  4. Boone Pimai hè una festa di l'acqua dedicata à l'annu di Natale. Hè cilibatu da u 13 à l'aprile 15 cù i desfunniglià è i prucessi religiosi. In u primu ghjornu di Boon Pimai, i populu Lao tradiziunale pusendu e so casa, in decuritura cù fiori è averma l'aromaticu di l'acqua. U liquidu lavatu hè trappe à i tempii da i vignaghjoli per l'acqua di l'statues di u Bouddha. L'acqua chì dumineghja da e stati hè riunitu in i navi è purtate a casa, perchè nantu à u ghjornu finalu di u triunfaturi poni vintu i so parenti più vicini. Hè cresce chì l'acqua portanu a bona furtuna è purificà i karma à tutti chì l'appressu.
  5. Bun Bang Fai hè una festa di piova è coquette. U festa hè tenuta in maiu-ghjugnu à chjamà e chjarà. A festa cuntenarà 3 ghjorni, durante quale l'omi di u populu Lao organizanu festini, feste festivale in vestiti nazionale, organizate concorsi è prezi. A festa di a chjesa culmina cun vòlvora di cintunarii di petra fugliali, u megliu chì sò stati premiati.
  6. Khao Phansa - u principiu di u postu in a durata di 3 mesi (ghjugnu à uttrovi). Stu piriu hè cunsideratu u più prusperu per l'omi chì dicenu d'accettà u monacquista.
  7. Ok Phansa hè a fine di u viaghju, celebrata in uttrovi à a luna sera. In questu ghjornu, i monjos anu permessu di abbandunà u tempiu. L'avvenimentu più eccezziunale di questu ghjornu hè a ceremonia à i reservori - cintunari di barche fatti faciale di foglie banane cù vela chjamati sò liberati in l'acqua.
  8. Khao Padap Dean hè u ghjornu di a memoria di i morti, celebrata in a prima luna di luna. A festa hè marcatu da una ceremonia micca bellu piacevule: in u ghjornu, i corpi sò esprime, è di a notte sò cremati. Tradizionalmente, i parenti di l'oghje rigali prisutti à i monjosi chì preghjite per u fioritu di l'ànima è parlanu à u so nomu.
  9. Jurnali Naziunale di Laos (a festa hè celebrata u 2 di dicembre). In questu ghjornu, i strati sò decorati cù bandieri nazionale di u paese, i desvolopi sò in ogni locu, musica festiva è felicità.

Se si sò furtunatu per andà à Laos nantu à qualsiasi di questi festaghji, dopu cunghjunghjenu cù i celebradori. U bon sensu, spettaculi brillanti, emozioni impurtanti sò dettu à voi.