Dieta Malysheva durante 10 ghjorni

Elena Malysheva hè un dutturariu è presentatore beni cunnisciutu chì distribute cunsiglii di a salute da i pantioni di televisiò per più di una dicada. Ai aiuta è e persone cun u pesu eccessivu. A dieta di 10 giorni d'età hè assai populari, chì hà digià aiutatu assai. Stu metudu di pèrdite di pesu si distingue cù u fattu chì hè stata cuncipitu cù a basa di nutralizzazione propria.

10 ghjorni di dieta Malyshevoy

A tecnica prudentina di Elena implica l'usanza di un schema di nutrimentu in u ghjornu di u proteinsu è di caratteri di caratteri. E règule di a dieta dietetica di Carbohydrate di Elena Malysheva per 10 ghjorni:

  1. Avete bisognu cù un ghjornu di a proteina, è l'ultimu era di carbuidrati.
  2. U duttore urganizeghja a manghjonu una frazzioni, per ùn avè micca sienti famu , perchè più tardu o dopu prumove un disegnatore.
  3. Cerveza di 2 litri di u liquidu, questu l'acqua senza gasu è tè senza azucarera. Pudete ancu u zuccaru, ma solu sò bisognu à esse preparatu indipindente è diluted cù l'acqua.
  4. In a matina avete bisognu à un vinu stomacu 1 tbsp. acqua chì cumincià à gestisce u prucessu di a digestioni.
  5. Caratticu di Carbohydrate-Prudutti di Malysheva durante 10 giorni implica un menu di restrizzioni caluricu: per a donna - 1200 kcal, è per l'omi - 1500 kcal.
  6. Hè impurtante ùn mancassi l'ellu, perchè hè u main meal. Cène ùn deve esse pesante per a digestioni. Ùn manghja à a notte.
  7. Hè necessariu di abbandunà u salinu è i spezia chì cuntenenu.

Per migliurà i risultati da una dieta, valuta à fà sportu, è à a fine di un periodu di deci ghjorni, vai per l'nutrizzione propria.

A menzione di a dieta di Malyshevoy di 10 ghjorni hè simplici è ùn ùn esige micca a compra di micca prudutti esòtics. U ghjornu di a proteina devini esse cuminciatu cù u colu di l'ovu dura è verdi. Duranti u restu di u periodu, sola manghjà da manghjà a carne macchina, u rolu di quale hè ideale adattatu à u pezzu di pullastru . A menzione di u ghjornu di carbuidrati hè di 1,5 kg di ligumi. Elena li ricumandemu à manghjà crudu, preparanu insalati, purè è e zuccadori.