Quandu u zitellu avè principiatu à movimentu à 1 di gravidanza?

Cum'è sapete, in quelli casi, quandu a mamma expectante cresce u nàscita di u primu, hè interessata in una varietà di temi diffirenti. Unu di quelli hè chì: quandu u zitellu (u fetuu) cumincià per trasfurmà normalment à u primu alloghju? Fighjendu stu finominu in più di dettu, è chjamanu u quadru di appressu quandu una donna chì hà embarassada aduprà.

À quale tempu sò i primi muvimenti nutati è cumu si sentenu per una donna?

Per principià, deve esse nutatu chì u zitellu pudarà esce u so primu muvimentu cù e manichi è i ghjambi in a 8 simana. Tuttavia, in vista di fattu chì a dimensione di u so corpu hè assai chjucu, a donna pregnant ùn ci ne scurda micca à tutti.

Comu regula, à 1 di gravidanza, u zitellu à andà à trasfigurà quandu u periodu di gestazioni hè vicinu à 20 settimani. In questu casu, a futura mamma diventa questi sensazioni in modu diffirenti. In certi, hè cum'è un pocu tickling, mentre chì altri scrivanu l'facilità chì hè di perforà, chì passa per un corpu di tempu. A maiò spessu una donna marca l'apparizione di disturbi in un momentu quandu ella hè attivamente movuta, dopu l'esercitu fisicu.

Quale fatturi determinanu l'apparizione di i primi muvimenti di u fetus durante a gravidanza?

Hè deve esse dichjaratu chì u fattu chì u zitellu in seguitu accumenza di passà duranti u primu di gravidenza dipende da parechji aspetti.

Allora, prima di tuttu, deve esse nutatu chì assai depende di u sensu di sensibilità di a futura mamma. Certi ghjuvuni sentenu ancu u cambiamentu chjaru di u so corpu, è altri ùn pò micca attribuisce impurtanza à questu.

U fattore chì seguitanu pò esse chjamatu tali funzione anatomica, cum'è u spingu di a cuttura di grassu subcutanicu. Hè nutatu chì e donne più cumpletu hè assai menu menu prubabile di avè qualchì disturbazione in i primi tempi. Comu regula, u primu "contactu" cù ei futuri cunmi futuri pò avè 1-3 simane dopu.

Cume ferma a mugla?

Ci hè deve esse dichjaratu chì u numaru di disturbi hè assai più impurtante ch'è u fattu chì a prima volta u zitellu si move durante a gravidanza.

Dopu à a donna pregnant chì hà dichjaratu l'ocurrenza di i primi signali di l'attività impelente, hà avutu cun attentzioni particulari cuncrete u fenomenu datu. Dopu tuttu, stu fattore hà un valori di diagnosticissima impurtante è permette di esse chjamate tuttu ciò chì hè normale cù u zitellu, senza una stategira hardware. Cù i so muvimenti, u zitellu ùn allora ùn sò micca solu u so moddu, ma ancu u state generale di a salute.

Dunque, sicondu l'urtagazioni uttérvichi, u piccu di l'attività di i zitelli hè nantu à 24-32 simpati di gestazione. Perchè stu intervalu di tempu hè carattarizatu da un rapidu crescenu di u corpu di u zitellu, per quellu chì a donna si senti più è più freti. Hè devi esse nutatu chì, cù l'avvicinamentu di u piriudu di u partitu, l'intensità di i disturbi diminuite, è a maiò parte di spessu si ponu osservà in l'òmanu di a sera.

Cumminciare cù a 32 simana di gravidenza, u periodu di u restu di restu accumincia. U zitellu traspremanu intensivu per 1 ora. In ogni casu, dopu à quì, circa 30 minuti, a futura matri ùn senti micca nessuna attività di u zitellu.

Sparti u fattu chì ogni zitellu hè individuu, i medici chjamanu un tipu definitu di norma, 3-4 movimenti in 10 minuti. Allora, per 1 ora, a donna chì hà pregnant vole fixà almenu 10-15 turnati.

A riduzione di l'attività di u zitellu poni indicà diversi tipi di viulazione, a più periculosa ch'ella hè a morte di u fetu.

Cusì, devi esse dichjaratu chì ogni futura mamma devem recorda u tempu quandu a prima volta hè imbrata u so zitellu trasladarà. Dopu tuttu, cù l'aiutu di stu fattore, pudete calculà u calculu di u cunsigliu. Dopu à u primu alloghju per questa data hè necessariu aghjunghje 20 settimani, in u sicondu è a seguente - 22. Ma ùn hè impussibile di dilli cun certu chì ci hè una certa dependenza di u tempu di partenza in u primu muvimentu di u fetus. Tali affirmazioni sò fundati solu nantu à l'osservazione di e donne embarassement, a so sperienza, è ùn anu micca cunferma medica.