Toxoplasmosis in donne incinta

A Toxoplasmosis durante a gravidanza hè periculosa solu se una donna ùn hà mai avutu una malatìa prima, è ùn ùn ùn anu antica d'esempiu di a tòxaplasma. In u casu d'infezzione primaria cù a toxoplasmosis durante a gravidanza, particularmente in i so primi stadiu, hè una veru amuzione d'abortu o a nascita di un zitellu cù malformazioni congènita.

Sintomi di toxoplasmosi in donne incinta

A tossuloplasmosi in e donne chì sò incisione pò esse in tuttu asimptomaticu. Hè per quessa, prima di l'iniziu di a gravidanza è in u primu trimesteru, un analisi sò assai vulgari di a toxoplasmosi, chì hè parti di un studiu tutale di infezzjonijiet di u gruppu TARC. Quelli signali di toxoplasmosi chì ponu appare in e donne incinta, sò micca specifici è sò assuciati da a debule in generale è a fatigue, a febbra, a da ras, un incrementu in i nodi. Comu pudete vede, i sintomi sò tipichi per u friddu cumuni, cusì spessu una persone ùn sospetteghja micca chì hà sappiutu una malatia seriosa.

A scatteratura chronicu in a gravidanza hè carattarizata da un sindrome infettuicu generale, certi volte in l'implicazione di l'organi internu, u sistema nervu cintrali, l'ochji o i genitori sò stati attaccati. In certi casi maiori, a putulomuskia hè in cumpagnie di u dolore in i musculi è di i jungle, a frebba, rash spotted.

Diagnosi è trattamentu di toxoplasmosi in donne incinta

In u laboratoriu, a determinazione di l'immunoglobulini di sangue si mette. Quandu l'immunoglobulini di a classa IgM sò detecati è ùn ci hè nunda IgG, parleremu di una infizzione recente. Questa situazione hè u menu favorevule. A crescenza in IgG cun una puntuazione statica di IgM durante un studiu novu indicanu un cursu agutu di a malatia, chì ùn hà cullatu micca più di quellu annu. Se ci hè IgG in u sangue è ùn ci hè IgM, questu significa chì in u passatu avete avà avutu a toxoplasite è avete una immunità contru sta maladie. Se l'immunoglobulini ùn sò micca truvati in tuttu, eccu chì ùn avete micca un'immunità à a malatia è avete bisognu moltu preziosu durante u gravidenza - avete bisognu di sparte o minimizzà a cumunicazione cù l'animali di l'animali, l'usu di guanti in u travagliu in a terra.

In più di stu metudu, hè stata utilizatu un centru di studi clinichi è paraclinicu. Quandu cunferma u prucessu infettuicu di cumunità assintomaticu o di manifestazioni, a quistione di a più di accionu hè statu dicidutu: se serà interruzzione furmata di u gravidenza, trattamenti ambulatoriu o trattamentu in un hospital giuncològicu.

U trattamentu di a toxoplasmosis hè pussibule micca micca prima di l'iniziu di a 12 simana è cunsiste à piglià droghe etiotropic. In u ciculu di trattamentu, l'acidu folicu hè cunsigliatu. U cuntrollu durante u trattamentu hè realizatu da a cugliera pericienta d'urine è di sangue.

Cumu simbulizeghja u tocchoplasmo u gravidenza?

Se in u gravidenza avete malatu cù a toxoplasmosi, ci hè risicu d'infizzione di u fetu. Toxoplasma scherzu u zitellu per mezu a placenta è à spessu guida à i consecuzzivi più severi. U risicu di risichi in l'infezzione in a proporzione à u piriudu di a gravidanza, quella hè, in u primu trimestre, a toxoplasmosi passà à u zitellu in u 15-20% di i casi, in u seculu trimestre - in u 30% è in u terzu trimesteru stu listu criscinu à u 60%. In questu casu, a gravità di manifestazioni clinichi di a toxoplasmosi in u fetu diminuite cù l'età gestazzione creciente.

Sì l'infizzione di u fetu hè devenu in u primu trimesteru, probabili di ellu ferma per via di vici chì ùn sò micca cumpatibili cù a vita. Infezzjoni à una data più tardi hè amatuduta da u fattu chì u zitellu sarà natu cun signu severu di participazione di u sistema nervu cintrali, l'occhi è l'organi internu.