L'omu adultu hà fattu una offerta à una picciotta di 5 anni!

No, ùn ci hè nunda criminali nantu à questu, è nimu hà bisognu di scrive un affirmazioni à a pulizzia. Tutti quelli chì saranu chjosu per voi. Inoltre, sta storia avè toccu à a prufundità di a vostra alma!

Avete, sì sì una donna sola cù u zitellu, hè difficiuli di cumincià cù quarcunu per scuntre, o più preferitu, micca tutti l'omu, dopu avè l'appruvazioni chì avete un ziteddu, vulerete cumunione relazioni cù voi. Cassandra Reschar finu à pocu tempu attribuia à questa categoria di eiu.

Allora, in Internet, hà sappiutu u Grand Tribet. Un paru di missaggi coquettish, longu chjassi di telefuni, è l'amici trà dui persone matura si cunducenu in una veru rilazioni romantica. À u listessu tempu u zitellu avia sapiu chì Cassandra hà una bella incinta Adrianna. Un paru di voti si passanu u tempu è, pare, Adrianne hà piace l'amicu di a me mamma.

Dopu sei mesi da relazioni, Tribett hà invitatu à a so amata donna per piglià un passaghju in u parcu cù u so miracle pocu. Era un caminu ordinariu. Tutti trè eranu divertuti, discututu quarchi cosa, admirate a natura è l'aire frescu di u paese. Cassandra hà micca significatu chì questu ghjornu seria speciale per ella è Adrianna.

Intruducendu un petit panu di lignu, Grant si firmò e di colpu si stava nantu à un ghjinochju per tutti. A ddu momentu, a picciotta era vicinu à questa felicità. "Cassandra, amatu, vogliu passà tutte a vita cù voi è l'Adrianna incantevule. Dìcimi, accunsenu à diventà a me moglia? - Grant dissi in bocca in a so voce.

À u listessu tempu un passageru ordinariu, ma in fattu un fotografu prufessiunale, un amicu di u zitellu, Mandi Gilliand, catturò stu momentu. Pensate chì hè tuttu? Ma ùn Allora vinia un avvenimentu ancu più inesperatu. Allora, avendu intesu l'appiccicatu "Sì", Grant si vultò à a principessa: "Adrianna, pò esse u vostru papà? Aghju prumittu di amà e pruteggianu per u restu di a mo vita.

Dopu tandu sti paruletti chì tocca, u ghjovanu trasmetre à a picciotta un petit collarli cù un coltante in a forma di un core. L'impannillu cunghjuntatu, per via di lacrimi di felicità, avvicinau solu una cosa: "Grazie".

Dopu, ella diciarà à Cassandra: "Mommy, ora haiu un papà! Aghju avutu un babbu ... ".

Avemu avemu tutte l'oportunità di ammirazioni di a prucessu evidenza fotográfica chì u ghjornu era un prugettu novu in a vita micca solu di Cassandra, ma ancu di a so figliola, chì piaciu accittava un novu membru di a famiglia.