25 storii di quantu dicìanu daveru morti

"Ùn pudete micca escimentu da u destinu," vi penserete dopu avè lettu l'articulu. Ùn importa micca quantu una persona pò esse, ùn importa quantu soldi è influenza influene, quellu chì hè destinatu à fà primu o dopu in un mondu differenti. Avemu prisentatu a storia di 25 grand dictatori chì anu mortu infelicità, horrible o ridiculu.

1. Muammar Gaddafi (Libia)

Hè cunnisciutu ancu culunellu Gaddafi. L'statu libianu è capimachja militari, chì in un certu tempu rimettia a munarchia è hà stabilitu un novu regimenu di guvernu. Ma a regula di 42 anni di Gaddafi finiscinu in u fattu chì era tradutu da un cercu cerculu. À principiu fu captu da i insurgenti. Per parechje uri fu torturatu è burlatu. In più di Gaddafi, u so figliolu era fattu prigiuneru, chì era prestu trattatu in circustanzi impuru. U 20 ottobre di u 2011 com'è u risultatu di u legnu mob, Gaddafi fu ammazzatu da un tirò in u tèmpiu. A peppa di tutti, i córpi di u regnu Libanu è u so figliolu sò stati messu in publicu, è dopu un pocu tempu i fossa di a mamma di Gaddafi, i so zoni è i so parenti eranu scandutu.

2. Saddam Hussein (Iraq)

Una di e figuri più cuntruversi di u seculu passatu. Certi anu trattatu cù rispettu per a raghjunata chì nantu à l'anni di u so regnu, u standard di a vita di i Iraqi hà meghjò. L'altri raligonu da a so morte, postu chì questu puliticu in u 1991 abbandunò brutalmentamenti l'insurrezioni di i curdisti, i Chiichi è in un tempu dispiratu assai di i putenziali. U 30 di dicembre di u 2006, Saddam Hussein hè stata colpu in un suburbanu di Baghdad.

3. Cèsare (Imperu Romano)

A tradrazione hè unu di i atti horribles chì una persona pò fà. Cumandante anticu Rumanu è regnu Guy Julius Caesar hè traditu da un amicu strittu di Mark Brutus. In u principiu di 44 aC. Brutus è uni pochi di cuncipiti decidenu a realizazione di l'intenzioni duranti a re di u senatu, durante quale una folla di persone disgruntled attaccò u regnu. U primu colpu anu fattu u collu di u dictatori. In u iniziu, Guy resistì, ma quannu visti u Bruto, cun decepzione imprecisa, disse: "E voi, u mo figliolu!". Dopu à quessa, Cèsare si firmò è resistendu. In u cartulare, u corpu di u capu hà truvatu 23 ferita stab.

4. Adolf Hitler (Allemagne)

Ùn ci hè micca assai per dì di sta persona. Hè cunnisciutu à ogni persona. Allora, u 30 d'aprile di u 1945, u Führer trà 15:10 è 15:15 hà tandu stessu in una di l'accessori subterrani di a Cancelleria Reich. À a listessa ora, a so moglia Eva Brown becianu u cianuri di putassiu. Sicondu l'urdinazioni precedenti da Hitler, i so corpi anu spuntatu cù gasoline è incendi nantu à u focu in un giardinu fora di u bunker.

5. Benito Mussolini (Italia)

U 28 d 'aprile di u 1945, unu di i fundaturi di u fascismu italianu, Duce Mussolini, cù a so mistress Clara Petachchi, fù spinta da guerriggiani à l'periferia di u paese di Mezzegra, l'Italia. In seguitu, i cuttori sfigurati di Mussolini è Petachchi sò stati sospettati da i so gammi trà i limiti di a gasolinera in u Loreto Square.

6. Joseph Stalin (URSS)

A dife renza di i dictori di sti dicinu, Stalin muriu cunclusione di l'hemorrgica cerebral, paralisi di u dirittu di u corpu. È in u funerale di u capimachju, u 6 di marzu di u 1951, cuntinia a tutta l'URSS. Hè struitu chì u sèmpiu di Stalin hè participatu in a so morte. I ricchi ricunniscenu chì i so associati cuntribuierru à a morte di u dittaturi, prima di tuttu, perchè prima ùn avìanu micca prestu pi chjamarà aiutà medica.

7. Mao Zedong (Chine)

Unu di i pezzi più persunenti di u XX sèculu murìu u 9 di sittè 1976 after two heart attacks. Parechji chì sustèninu à l'aspettu negativu di u so regnu, nota chì a vita hà decisu di ghjucà cun ellu un prublemi cruel. Allora, in u so tempu, era heartless, è à a fine di a so vita u so core anu uccisi ancu.

8. Nicola II (Imperu Rusu)

L'anni di u so regnu sò marcati da u sviluppu ecunomicu di a Russia, ma ancu di questu, nascitanu un muvimentu rivoluzionariu, sviluppendu pocu à a Rivuluzione di Febbraio di u 1917, chì anu distruttu u tsar in a so famiglia sana. Allora, pocu di prima di a so morte, abdicò, è per un longu tempu era sottu arrestu di casa. A notte di u 16 di ghjugnu à u 17 di lugliu di u 1918, Nicola II, a so mòglia Alexandra Fedorovna, i so figlioli, u duttore Botkin, un sughjettu è un cumpagnariu di chjano di l'Empress, eranu sparati da i boltjevii in Ekaterinburg.

9. Kim Il Sung (Corea di Corea)

Capu di u statu norcoreanu. Fundò una dinastia ereditaria di i guvirnanti è una ideologia statale di u Corea cumminzioni chjamata Juche. Durante u so regnu, u paese sanu era insulatu da u mondu esternu. À a fine di l'anni 1980, tutti chì vanu u regnu dicianu chì i tumuri ani anu accuminciatu a prisenza in u collu, è u 8 di lugliu di u 1994, Kim Il Sung hà uccisi un attache cardore. Dopu à a so morte, fù statu dichjaratu u "presidente eternu" di Corea.

10. Augusto Pinochet (Chili)

Arrivatu à u putere in un colpu militari in 1973. Duranti u so regnu, migliori di dissidenti funu ammazzati, è migliori di civili eranu torturati. In settembre di u 2006, u dictore chilellu fù accusatu d'un assassinu, 36 segredimenti è 23 tortura. Tutti issi prucessi s'addorau a so salute. Comu u risultatu, prima hà patitu un attache cardore, u 10 di dicembre Pinochet muriu in curingu intensivu da edema pulmonaricu.

11. Nicolae Ceausescu (Romania)

L'ultimu cumunista cumminista di u Rumanìa scuntrò u so finalu in u Natale 1989. In dicembre, ci era un ribellu in u paese, è Ceausescu pruvò à calmà a pupulazione per mezu di un discorsu u 21 di dicembre - una folla chjappia. Ceausescu, durante u prucessu, hè statu condensatu à morte per corruzzione è di genocidiu. U 25 dicembre di u 1989, fù scundizzione da a so mòglia. U più bruttu hè chì a foto di u momentu chì 30 patroni sò stati liberati à a coppula era sempri "cammendu" in Internet. Unu di i membri di u gruppu di a splutazioni, Dorin-Marian Chirlan, dopu dicia: "Ellu hà vedutu i mio ochji è, quandu s'hè avvistatu chì avaristi moriri ora, ma in qualchì tempu in u futuru, chianci".

12. Idi Amin (Uganda)

Duranti u regnu di Idi Amin in Uganda, cintiniani di migliure di persone fallevanu. Amin hè vinutu à u putere nantu à u còmpiu militari in u 1971, è digià in 1979 fù dipusatu è deportatu da u paese. In u lugliu di u 2003, Amin caiu à un comu, chì era causatu da fallimentu di riinsione, è in l'aostu di u stessu annu murìu.

13. Xerxes I (Persia)

U re di persianu falle com'è u risultatu di a cuspirazione. Allora, in u 20u annu di u regnu, Xerxes I 55 anni anu uccisu in a notte in a so stanza. I so assassini eranu u capu di l'armata reali Artaban è l'eunucu Aspamitra, è ancu Artaxer, u figliolu più giovane di u re.

14. Anwar Sadat (Egittu)

U presidente battaggiatu di l'Eggittu era statu abbitatu da i terroristi u 6 ottobre di u 1981 in un guvernu militari. Cusì, à a fine di u desfile, un cammellu si stalla in l'equipamentu militari, chì devenu subitu. U lieutenant in salta da u carru è u ghjallu una grannizza di mano versu u podju. Idda stalla, senza arrivari lu scopu. Dopu à u tribunale di guvernu fù apertu u focu. Panic began. Sadat s'arrizzò da a so catedra è gridò cun horroru: "Questu ùn hè micca!". In questu, parechji balizii fù imprudati, chì fece u collu è u chest. U ditatore egizianu era mortu in l'uspidale.

15. Parco Chonkhi (Corea)

Stu dittaturi coreatu poni a fundazioni di l'ecunumia avanzata di u Corea del Sur, ma à u stessu tempu suprimi brutalment l'opposizione è mandò seus suldati per aiutà i Stati Uniti in Vietnam. Hè creditatu di suppressing libertai democratici è repressioni massimi. Ci eranu parechji tentative à Pak Jonghi. In una di elli, u 15 d'austu 1974, a so moglia, Yuk Yong-soo, fù uccisu. U u 26 ottobre di u 1979, fù spinta da u direttore di l'Agenza Centrale Intelligence di Corea di u Corea.

16. Maximilian Robespierre (Francia)

Un famusu rivoluzionariu francese, unu di i figuri politichi più influenti di a Great Revolution française. Propugnò l'abulizioni di l'esclavità, a pena di morte è u sufragu universale. Hè stata cunsiderata a voce di un paglili simplici, pirsuni. Ma u 28 di lugliu di u 1794, fù arrestatu è guillotined in a Rivuluzione Squadra.

17. Samuel Doe (Liberia)

U dictore libericu arrivò à u putere in un colpu militari in u 1980. In 1986, à l'età di 35 anni, diventò u primu prisidenti di u paese, ma dopu à 4 anni fù rapitu è ​​brutalmentu assassinatu. Inoltre, prima di a so morte, fù di castratu, si chjude l'ore è hà obligatu à Samuel a manghjà.

18. Jon Antonescu (Rumania)

U guvernu statale è militare rumanu 17 di maiu di u 1946 fù ricunnisciutu com'è criminali di guerra, è u 1 di ghjugnu di u stessu annu hè statu sparatu.

19. Vlad III Tepes (Valacchia)

Hè u prototipu di u prutagunista di a nova di Bam Stoker "Dracula". Vlad Tepes perseguite una pulitica di purgazione società di "elementi antisocial", chì eranu vagabond, laprimi. Dicenu chì durante u so regnu, pudete sordu una munita d'oru in a strada è cullò in u stessu postu dopu à 2 simane. Vlad era un regnu rigalu. È a corti cun ellu era simplice è veloce. Allora, qualch'è scupore ghjunse dettu veramente un fucile o un pezzu. In più, Vlad Tsepesh hà avutu prublemi cù a salute mentale. Hè brusgiatu u malu è u poviru vivu, è durante u regnu hà tombu u mumentu 100 000 persone. In quantu à a so propria dimissioni, i cronistas medievali credi chì era statu uccisu da un servitore sottumessu per i Turchi.

20. Koki Hirota (Giappone)

Diplomatu è puliticu, Primu Ministru, chì, dopu à u Japanu cedeu da u Tribunalu Militari Internaziunale, fù cunnannatu à morte. Allora, u 23 dicembre di u 1948, à l'età di 70, Koki hè stata colpu.

21. Enver Pasha (Imperu Ottumanu)

Ismail Enver hè un puliticu ottumanu chì hè più tardu serà ricunnisciutu com'è guvernu criminali, unu di i participanti è ideologi di u Genocidiu Armenianu in u 1915. Enver Pasha hè statu uccisu da u 4 d'Agostu di u 1922 durante un scuppiari cù l'Armata Roja.

22. Joseph Broz Tito (Iugoslavia)

Puliticu iugoslavu è rivoluzionariu, l'unicu president di a SFRY. Hè cunsideratu un dictador maganu di u seculu passatu. In l'ultimi anni di a so vita hà patitu una forma di diabetes è hà mortu u 4 di maiu, 1980.

23. Pol Pot (Cambogia)

U guvernu di questu statutu cambogiano è figura pulitica hè stata cumanda da ripressione massiva è di famu. Inoltre, hà purtatu à a morte di 1-3 miliuna di pirsuni. Hè statu chjamatu un dictadoru sanguinatu. Pol Pot fallecciu u 15 d'aprile di u 1998 com'è u risultatu di fallimentu di cori, ma l'ecunumia medica hà dimustratu chì a causa di a so morte era avvilinatu.

24. Hideki Tojo (Giappone)

U puliticu di u Giappone imperiale, chì in u 1946 era ricunnisciutu com'è criminali di guerra. A u tempu di a so arrestu, pruvate à sparà, ma a ferita era micca fatale. Fu guarutu, è poi trasfiriti a prisione Sugamo, unni u 23 di dicembre di u 1948 Hideki hè statu esercitu.

25. Oliver Cromwell (Inghilterra)

Capu di a Rivuluzione inglese, u cummandante Cromwell hè mortu da malaria è di a febbra di u tifusu in 1658. Dopu à a so morte, u chaos avè principiatu in u paese. À l'ordine di u parlamentu reeliutu, u corpu d'Oliver Cromwell hè statu exhumatu. Fu accusatu di regicidiu è cunnannati (esicuzzioni: u corpu mortu fù cunnannatu!) À esicuzzioni pennonu. In u risultatu, u 30 di ghjinnaghju in u 1661, dui pulitici britannichi purtonu è u corpu à a furca in u paese di Tyburn. I corpi pienanu à parechji minuti nantu à a mostra publica, è si sò stati choppées. Inoltre, a maiò parte di tuttu scunniatò per u fattu chì e sti capi sò stati posti nantu à i 6 metri vicinu à u Palazzu di Westminster. Dopu à 20 anni, a testa di Cromwell fù rottu è per un longu tempu era in cullezzione privata è era siputatu solu in u 1960.