Chì ghjè com'è a raggia u più fugliosa in u mondu: 11 fatti di a vita di Lizzie Velasquez

Lizzie Velasquez americanu di a cità di Austin hè stata premiata u titulu di "a più misterna fida in u mondu". Ma crede chì hè torturata?

Lizzie era a vittima di i cumbugliu cruelest: millares di utenti di l'Internet scacciava è si sbattivanu l'apparenza. A zitelli sacrifizii ùn si chjude micca, ma dicidi di aiutà à l'altri persone chì anu perseguitatu. Avà Lizzie scrivite i libri in psicologicu, parla à i diversi simposii è participeghja in un spettaculu di TV, incuraghjenu i pirsuni à amà omi è ùn temeranu micca di difficultà. È avemu cuneghjevate fatti interessanti per questa nica fràvula è senza propriu.

  1. L'apparizione di Lizzie hè u fruttu di una malatia genetica rara - Sindrome Wiedemann-Rautenstrauch. U so corpu ùn micca assune à assicurà a grassu, perchè questu, a zitella ùn pò più risorse di più di 29 kilogrami. Inoltre, u so sistema immune sia debilitatu, allughjò à Lizzie cungrigatu da un ochju. Inoltre, sta maladie accelera u prucessu di anzianu di u corpu. À 26 Lizzie hà vede parechji anni più anni.
  2. Solu trè persone in u pianeta patevanu sta malatia. In più di Lizzie, hè una Ammagnera inglesa chì hè più di 30 è una ghjovana americana Abigail.
  3. Lizzie mangia 60 volte di ghjornu! Si nutatta ogni 15 minuti - questu hè una necessità vitali. Ci hè una manghjà assai calda di calore - patatine, ice cream, chocolate. S'ellu avemu manghjatu cusì cum'è Lizzie, ùn hè stata statu l'omu più grossu di u pianeta. Ma Lizzy hè una dieta sicura ma ùn aiuta assai, ùn aghjunghjese micca pienu à tuttu.
  4. Cu una altezza di 152 cm, Lizzie pesa 29 kilogrami. È in u nàscita, pisava solu 900 grammi. I medichi eranu sicura chì ùn era micca survivatu, è si surviu, era una "vegetale" - ùn pudia mai parlà è cammina. Eranu sbagliati.
  5. Quandu era 18 anni, vide un video cù a so participazione cù u titulu "A donna più terribili" in u mondu. Stu video hà amassone 4 millioni di vista è migliori di disgusting comments. A sucità "toleranti" ùn hà scappatu à vilipendenza vera cum'è "Lizzy, cundite à voi", "Cumu viaghja cun such erysipelas?", "Cumpasse" è si stupisci per chì i so parenti ùn anu micca per abortu. À u primu, Lizzie era assai distruttitu, chiancì un ghjornu. Ma allura a zitella calmonu, si aghjunghjera a forza è decisu dettu chì da quandu avà aiutà à tutti i persone chì soffrenu per l'intimuranza.
  6. Lizzy avia 4 cumbattiti sònnii, trè da chì s'hè rializzata: per finisce u college, scrivite un libru, diventenu un motivatore d'oratori è acquistu una famiglia grande. A stu mumentu, solu a famiglia resta in l'agenda. L'altru trè sònevuli fussi cumpiitu: si graduabile di l'università, hà scrittu diversi libri in psicoluggìa è prisentanu sempre in i cunferenzi è di l'aria di varii programmi di TV, aiutendu à i persone per ottene fiducia in l'autore.
  7. Hè un parlante fino. U video di u so discorsu, dispostu in YouTube, era vistutu di più di 9 miliuni di e vitture. Lizzie ùn hè senza ingenu è autore ironia. In questu parlà hà dettu:
  8. "Se vulete offend me, stà nantu à a mo diritta - ùn aghju micca vistu l'odiu dritta"
  9. Ella facia un documentale per a so vita: Braveheart: A Storia di Lizzie Velasquez.
  10. Hà una famiglia affariale: i genitori è u fratellu più chjucu. Dopu à u nascita di Lizzie, i medichi ricumandenu chì i so parenti ùn anu più figlioli, teme chì un invàlidu puderia torna natu, ma i paisani ùn si sìanu micca stati à i medichi. Fratellu è sguardu Lizzy sò assautu salute. A famiglia dà u sustegnu enormu Lizzy.
  11. "Amore i me genitori più di quì ponu espresu in parolle"
  12. Sò accettate cum'è ella, è ùn veramenti ùn vulete ricuperà.
  13. "Avete realizatu chì ùn eru micca veramente vulutu cura di questa sindromu. Se u duttore hà truvatu una pillola magica chì puderia aiutà a più pisu, ùn aghju vugliutu à piglià. Tutta a lotta hà fattu mè ciò ch'e aghju issa "
  14. Ricertamenti, un altru meme insulte cù Lizzie hè nantu à a reta. In a so photo era scrittu:
"Michael hà dettu chì si ncontri dinò quì sottu à questu arburu. Hè tardu: pò qualunqui di marca in a photo è dicenu chì l'aghju sempre?

A zitella riagisce à questu insulte cù dignità, hà postu una foto nantu à a so pagina in a reta cumone è hà scrittu:

"Ùn importa micca quantu vede è chì grandezza portanu, à a fini, sìammu tutti i persone. Ti precu, perchè vi scurdate quandu avete vistu cum'è "