Romania - attrazioni

I turchi di Rumanìa includeu not only long beaches , bella natura è fascinante vista di muntagna, ma dinò assai castelli, palazzi è monasteri chì sò pronti per sparta a so biddizza cun i turisti chì ghjùnsenu in u paese. A ricca è fascinante storia di Romania hè facilmente leghje per i so posti più interessanti, cù quale vi femu invitatu à acquistà.

I attraversu principale in Romania

  1. U casteddu di Dracula . Prima di l'avventu di i libri di Stephanie Meyer, chì hè diventatu un bestselleru veru, u vampire più famoso era u conte Dràcula, chì a cità di nascita in Romania.

    U castellu di Dracula hè unu di l'attrazioni più chjuche. Sta custruzzione era custruita in a fine di u XIV sèculu da a ghjente di Bran. Ma questu casteddu era custruutu micca cum'è una casa di una forte vampire, ma cum'è una struttura di difesa urdinaria. Questu hè più tardu, dopu chì u casteddu hè statu sustituutu da parechji òspiti, una legenda hè stata cun attaccata. E facemu tutti capiscenu chì u famusu graftu di vampire, cum'è legends annantu à questu, ùn hè mai statu in stu casteddu, ma ancu l'ambienti, l'arrangementu è assai relazioni sò sfondati in una stufa strana. Circundendu u casteddu, pudete cresce in modu cusì pinsendu chì in u spaziu vicinu hè ubligatoriu, se ùn mette micca u pruprietariu di u casteddu, vi vene cù traccia di a so sughjera.

  2. U risturante "Casa di Dracula" . Cumplitammu u tema di Dracula, u so nome ùn hè micca stata tuccatu da a parte, ma appartene à questu omu u Principellu Tsepesh. U risturante "Casa di Dracula" hè u locu induve eddu stu prince nasce una volta. A situazione interna, cum'è visitate u casteddu, ùn abbandunà nisuna calmu. Dighjà à l'entrata serete capace di passà in u tempu è mela in u mondu di a misticisimu è oculismu. Ancu s'ellu si tratta dinò un ambiente cusintonu è cálido, è a culanza loca piace vacanze after un passaghju in l'area di u stomacu.
  3. U Palazzu di Peles . Unu di i paesi più belli in Romania hè u Palazzu di Peles, chì si trova vicinu à i Carpati. Oghje stu palazzu hè dichjaratu un monumentu architettonicu, è in ellu hè un museu storicu, per quellu di u quale ci hè un grande numaru di exhibiti unichi. Per un bellu pezzu u custruiu era a residenza reale principale è ancu avà, dopu tanti anni, dopu avè visitatu quì, sarà pussibule di guidà u luxu è a grandezza di a vita reale di u passatu.
  4. Monasteru di Sinai hè un locu induve parechji peregrinu Ortodoxi aspira. U monasteru hè stata fundata in u 1695 da u numiru rumanu Cantacuzin, chì hà sappiutu a realizà u so pianu principali. Cantacuzin vulia chì u numaru di i monjos vivianu in u monasteru per ùn esse più di u numiru d'apòstuli. È à questu ghjornu, stu regnu hè validu: in u monasteru ùn sò micca più di 12 monjos. In una spaziu petite ci sò dui cresii, chì sò cunsiderate monumentu storicu. Ogni chjesa hè unicu in u so modu. Unu divirtissiru a vista di l'antichi fraccevuli, l'altru prisenteranu a vista di quelli chì vulete 2 èri ieddi antichi, chì èranu donati da Nicola II.
  5. A Chiesa di Santa Maria o a Chiesa Black hè un templu lutera, cunzidiratu un munumentu architectural. A ghjesgia hè stata custruita in u seculu XIV è da quellu tempu si mantene a più grande di u tèmpiu gòticu in Rumania. L'architettura unica è u richu internu facenu stu locu attraente à i turisti, è ùn mancu impedisce micca ancu chì u tempiu ferma in operazione, u domu d'omi, com'è solitu, i servizii si ponenu.
  6. "Alpi Transilvani" cum'è quelli chì amanu u spiritu di libertà, fascinantie paisaghji è muntagni. I picculi più altu di a Rumania si trovanu quì, a so alte hè più di 2,5 km supra u livellu di u mari. Aproveche i nostri cunsiglii. Se vulete sviluppà a natura sana, andate quì à l'iniziu di l'estiu. À questu tempu pudete vede una bella stampa: neve nantu à i cimi è verdi sottu, è u bonu seranu à voi laghi glaciali, locu spugly situatu in issi muntagni.