Castellu di Dracula in Romania

I vampiri sò criaturi chì sò una figura grafica di l'attrazione di l'umanità à "eros è toatos" (direttament in securità di Freud): criaturi attuale attuale chì portanu piacè è morte. U scopu di a sessualità è di a morte hà sempre interessatu in l'omu è truvonu un modu in i ritu di i cumerci sicritti. Allora u creatore di u primu vampirosu famosu, Bram Stoker, era membru di l'organizzazione sicreta di u Golden Dawn. Nimu bè per quellu tempu: magia, sapienza sicreta, alchimia, pedichi filosofichi è altri misticismi vicinu-scientificu, cumpresu l'studiu di i vampiros. In u XXI seculu l'intiressi di a scappari di cacciadule sessuale ùn spalla micca. Proof hè un corpu interminudu di turisti à u castellu di Dracula.

Un sangu hè un vampire o vittima d'errore universale?

Induve hè u castellu di u conte Dràcula, ancu i figlioli più chjucchi. Di sicuru, in Transilvania. In teoria, hè in questa zona di a Rumania chì avemu duverà cercà cum'è cunghjunsi cù i vampirosu di a famiglia.

U castellu di u Contu Dràcula in Romania hè chjamatu Bran. Dopu, Dracula ùn hè micca un nome inventatu da Bram, ma un nimu storicu di Vlad Tepes, chì hè cunsideratu u prototipu di u prutagunista (da Bram stessu). Solu à u vampirismu stu alcuni ùn hà nunda di fà cù questu. In a traduzzione, a parola "dracula" significa "figliolu di u dragone". U babbu di Vlad era in l'elite Ordine di u Dragoni, hà purtatu l'insignante di l'ordine cù l'imaghjini di una criatura mitica, muniti stampati da a so imaghjina è ancu di u dragone in i mura di e chjese. Hè per u so amori speziale per a famiglia di i draghici chì u babbu di Riccu hà ricevutu l'alcunu "Dragon". Siccome chì in quellu tempu storicu, nimu hà datu e nomi di u genaru hè statu indicatu da a menzione di u nome di u babbu è u nomu di a patria: Don Quijote da Manta d'Artagnan (da a spluta d'Artagnan), Vlad Dracula-Vlad, figliolu di u Dragone.

Ancu in u sensu litttale di a parulla Vlad ùn era micca un vampire, ma, sicondu parechje datu storichi, u so vulintà di scherzi ancu puderanu cum'è Dracula. U so siconda alcuni - Tsepesh, - u prìncipe ricevutu per un uce speziale per l'esicuzzioni per l'attrachju nantu à a ghjente. Sicondu parechji leggje, a casa di Tepes era circundata da una palisade, chì ogni ghjornu, u novu fretta scritta.

Stòrici cunzidiravanu bisognu à dumandà l'scala di sti stori. L'unicu documentu storicu di 1463, à quale riferenu i ducumenti più tardi, era probabbile una falsità. Prima, troppu tistimoni di u sangu Tsepesh sò stati benifatti. U Re d'Ungheria interessa a nuvità, chì prendiri l'attinzioni di i membri di u tronu papale è per un tempu assai distractanu di d'altri prublemi (l'Ungaria fu datu un santu prumovevule per l'urganizazione di e Crusades, u summa fù spuritu u dirittu di l'altru principalu è u rè era temutu di l'arragnu di Papa). Turchìa dui anni prima di l'apparenza di un dispatchu anònimu. Vlad riiutò a pagari un tribute. À u boyarsu, hà guidatu una lotta constantu per a centralisazione di u putere. In generale, durante u so regnu, Vlad prova hè un veru rifurmadoru, chì sempre pruvucassi una tempesta d'indignación: hà armatu i campedanti contru l'invernu turcu, cruelmente trattatu cù qualchi criminali, ancu i briganti. Dicenu chì durante u regnu di Tepes, pudete assicurà salvezza u prezzu nantu à a strada, è una settimana dopu truvà in u stessu locu.

In siconda, a dubbità di a nfurmazzioni hè ancu in u fattu chì i ducumenti anteriori di Vlad in a cruelità ùn sò micca truvati. Tutti i ricordi stòrici di u so sangue in i so fonti anu basatu annantu à quella solunione anonima, riplicate in 63 in Germania.

Castigghia di castello o fortificazione difesa?

Una scursioni à u Castellu di u Contu Dràcula ameci à i turisti altru diputatu. I turisti ùn sparghjeranu micca l'aspirazioni di i turisti per unisce à i mistiche, è ti diceranu chì u casteddu ùn hà micca nunda di fà cù Vlad Dracula Tzepes. U prìncipe ùn anu mai lived. Dicenu chì, pare, una volta firmata quì. O era quì nantu à a cunfidenza detta da i Turchi. In generale, l'assunzioni varianu, è i fatti persistante ci seguenu silenziu. Inoltre, u flussu di i turisti ùn hè micca debuli.

Qualchi ligami anu studiatu, l'atmusfera di e cambere di u Castellu di Dracula in Romania anu sempri assuciatu cù vampiri. Nè a parola di u casteddu in i salotti respetable in Ungheria, nè à a reina di Rumanìa (nimu ùn vi cunzidire à un vampire, veramente?) Ùn serà micca stata tritata l'interessi di i turisti. Sembra chì u Rumanu Bran Castle in Transilvania hà sempri diventatu u Castellu di Dracula. In ogni casu, l'ambienti di i cammie cuntribuiscenu à questu: un arburetu di l'arbureti mubile, e steezzi eleganti chì ùn ponu micca aiutà à sullivà a sensazione di solemnità gotica; manca di decoru nantu à i muru bianchi; terra di lignu scuru è pelli di animali salvatichi. I staggju spetabbilmente impressi in u sera. "Ùn aghju micca aspessu funti è divertimentu, ùn aghju micca attatu à u landscaping bracco, induve i ghjovani gustate à fà festa. Ùn sò più chjucu, è u mo core, dopu à longu anni di tristezza, disappraveddi è ricordi di i morti, ùn pò si raligraranu. Mi piace u silenziu, a bughjura è a calmezità, aghju bisognu di stà sola da u mo pensamentu "(Dracula, Bram Stoker).

Inoltre, tutte sse associi seranu solu fantasici: u Prince Dràcula ùn hà mai vintu in Bran. U casteddu hè statu custruitu da e so residenti lucali è hà urdanu serve com'è forte forte di difesa strategica.

Perchè a Bran hè cunnisciuta com'è u Castellu di Dracula?

In u so libru, Bram Stoker, per mezu di i labbra di u prufissori Van Helsing, puntueghja u famusu commander Vlad III Tepes di Transilvania. Naturalment, i amatorii spezialisti di a mistica sintia immediatamenti necessariu di visità Transilvania. Sicondu a legenda, parechji turisteri chì anu visitatu Bran "in i passi di a nova" vìdenu u casteddu, è dicia: "Sì questu hè u listessu castellu di Dracula da a nova". Nisunosità storica avianu ottensi à cunvince i turisti di u cuntrariu. Dopu ddu tempu, Bran Castle hè cunnisciutu cunnisciutu solu da u Castellu di Dracula. Transilvania in Rumanìa hà assuciatu cù a regula di sangue di Vlad Tepes, è dopu à a pubblicazione di a romanzu, Bram Stoker fù cunnisciutu cum'è u locu di l'abitazione di u vampire Dracula.