A vita persunale di Scott Eastwood

A vita persunale di Scott Eastwood, un attore ghjovanu è assai riescita, hè longu di interessu à u publicu. U ghjovanu ùn hè micca vistutu in una longa relazione cù u sessu oppostu, ma vinni vistutu più d'una volta in a cumpagnia di belles fabulosi.

Attore Scott Eastwood

Scott Eastwood hè u figliolu di u famosu attore hollywoodi Clint Eastwood. A decisione di seguità à i passi di u so babbu, Scott hà iniziatu à pruvà in roli pezzi in u cinema. Allora, hà starratu in u thriller "Texas Chainsaw Massacre in 3D", in u filmu "The Ideal Wave" è "Rage".

U primu successu seriu era purtatu da ellu "U Far Road". Pocu dopu a liberazione di l'imaghjini, i rumori di sviluppà chì Scott Eastwood è l'estrema chì Britt Robertson scontra. A cunferma indirecta di questu servitu cum'è u fattu chì era in questu piriudu chì l'attu spartì cù a so amarezza Brittany Rousseau. Però, nisuna nova evidenza di a romanzu entre l'attori era attestatu.

Ora a carriera di Scott Eastwood hè attivamente sviluppatu. Hà ricivutu i roli in i filmi cum'è "L'squadra di suiciddi", "Forsage-8" è "Snowden". Sicondu l'attore, hè issa cuncentrazione à u travagliu, è ùn hè micca prontu per una relazioni seria.

Scott Eastwood è i so zitelli

Però, Scott Eastwood ùn hè micca solu. À u cuntrariu, dicenu chì ellu hè un omu di i tesuroni. In più di Bretagna Russo, hà ancu scontru cù u mudellu di a rivista di Playboy Charlotte McKinney. A zitella hè cunnisciuta per e so forme attraente, è cume i photosessions candid. I fannuni di Scott anu circà capunanzu per esse si avarà appare cù Charlotte com'è una chjesa ufficiale in un eventu seriu, ma questu hè micca successu.

Avà activamente spreite a notizia chì Scott Eastwood met met Nina Dobrev. Ricurdemi, l'attrenda hè diventa famosu dopu fattu un rolu principali in a serie "The Vampire Diaries". Avà attivamente cuntinueghja a carriera è hà starratu in u filmu "Tres X's: The Return of Xander Cage".

Scott Eastwood era veramente vistu in a cumpagnia di una nova attrìzia chì fa pocu dissi cun u so ghjovanu Austin Stowell. Scott Eastwood è Nina Dobrev funu cun a cumpagnia di amici à a festa annuale di Coachella, unni spentanu assai tempu together. In ogni casu, insiders, chì sò in cuntattu strettu cù l'attore, dicianu chì mentre chì questu hè tutta "micca seriu" è ùn anu micca allora a cumerciu amica.

Leghje ancu

Scott è Nina sò divertenti, ma hè prestu di prima per parlà di a romanzu.