A serie "Charmed": serà una continuazione?

Dopu à l'ordine ufficiale da CW in cumpagnia di novi episodii di a famosa saga di a movie, diventabile chì a serie "Enchanted" circa li quattru sisti magichi chì cummattiu cun forze malignanti saldanu novu. Ùn hè micca chjaru chì u ghjucà à i roles principali, ma a ligna di parcella hè decisa per esse senza cambiatu.

Però, u più anzianu di a screen sisters l'attrice Holly Mary Combs hà dettu chì era categuricu contra. In u so cuntrettu, l'attrìzia pubbricau un post chì manifesta bè in a scuru à ciò chì passa. In questu, volta à l'autori di u novu prughjettu.

Fans can not fool you

L'attrice scrissi li seguenti nantu à u so Twitter:

"A cosa hè, avete a dumandà à scrive un novu scrittore, cum'è Brad Kern fici prima ogni simana, altri ùn avete micca uttene di u nostru travagliu. Perchè, in u primu locu, "Charmed" hè u nostru quarteto, un squadra di scrittori di scrittura, l'equipaggiu di filmu tutale. I nostri amateur ùn sia micca pussibule di sustegnu, solu cù a nostra marca.
Leghje ancu

A situazione hè aggravata da u fattu chì quandu a serie hè statu ancu filmatu, in u 2006 CW rinfèttinu di continuà a film, anche certi cuncretti cù attrici chì ghjucanu à u rolu di i sureddi eranu cunclusi.