Essentuki - attraversu

A famiglia di famiglia di Essentuki hè statu populari per parechji seculi in u minerale terapeuticu, chì sopra da parechje fonte. Quelli chì vèninu quì à migliurà a so salute è diventanu a natura di u Caucasu certamenti avè i valore a vista di Yessentuki è i so alte.

Attrazioni di a cità di Yessentuki sò numerosi strutture architetturici chì sò stati riferiti da u XIX seculu. Una varietà di stili è forme architecturale facenu un sensu vivu à l'invitati di a cità. Per diversificà u tempu spentu in u sughjettu, vale degnu di andà à un tour per a vista di Essentuki trà i prucessi di trattamentu.

Attrazione à Yessentuki

In u centru di a cità ci hè un pittorescu bello in quale ci sò sanatorii, pochi di caldi è parechji ospitarii chì sò stati custruiti quì da duie seculi. U parcu hè divisu in più bassu è in upper. I dui parighieri sò cunnessi da una bella scala, chì hè custruita da i cascate. In tuttu u largu sò parechji arcati è e funtani.

In u parco più altu hè l'edificu di i Baths Superiori Reali chì fù custruitu in u 1899 da l'ordine di Tsar Nicholas, è perchè u sicondu nome hè u Mykolayivs. Quì ci ponu ancu bagni in normalizza u funziunamentu di u sistema endocrinu, nervu è musculoskeletore.

U bastimentu di i baaghjon di fangu hè stata custruita in u stilu di u neoclassicismu in u 1915. Eccu i visitori sò circundati da figuri di i deities di a mitulugia greca antica. Cum'è l'antichi patioli romani hè furnutu cun un patio locale decoratu cù l'estatue di leoni. Muds per u trattamentu sò purtati da u fiumu Tambukansky, chì si trova in a muntagna vintis centu di Yessentuki. Duranti a guerra vinni un hospitalu quì.

U rappresentante di l'architettura di lignu in Essentuki hè a Chiesa di San Nicola di i dui Deputati. Hè in cundizione excelente, è in fattu hè statu custruitu assai tempu - in u 1826. I principianti di a custruzzione foru Cossacks - i fundatori di a cità. Propriu di a chjesa in u 1991 fù custruitu una cruciera di quattru metri, è in 1997 - un munumentu à i Cosacchi. Tutti issi simbuli sò un tribute à i Cosacchi chì dani a so vita per a patria.

In u pianu infernu ci ponu avè galerie # 4 è # 17 vicinu à l'altru. Quessi sò l'acque minerali righjunali più frequuti. A Galeria n ° 17 hè u primu bastimentu di petra in a cità. Hè situatu à l'entrée à u spapark. Un edifiziu di galleria cun elementi Moorish era custruitu, ma in generale l'articulu di sticci classicu hè sustene. Ogni ghjornu hè visitatu da milliselle di persone chì vèninu quì per a salute. E acutani minerali Essentukskie sò meditali, è per quessa ùn ponu micca cunsumati comiori. Per u so appuntamentu, a cunsultazione di mèdulu hè necessariu.

Forsi u più impurtentore naturali di u centru di Essentuki sò i Caves in Piante. Da e volte di sti grutti, l'acqua chì filtra à u travagliu sò in a forma di gocce chì vanu da l'altitudine, formanu un picculu lagu. Oghje nantu à u lavu, l'acqua hè di novu assorbita in u locu è, trasennu da i capiddi di u cullina Alkaline, scorri à u pede di a muntagna in a forma di acqua minerale, familiar à noi chì "Narzan".

L'arbor "Oreanda", situatu in u parco più altu, hè una tipu di pratica d'observazione cù una bella vista di Elbrus è i spirammi di u Caucasu. À u principiu di u seculu passatu, quandu u chjuccellu era custruitu, era un telescopiu chì i visitori pudianu admirar l'entorni. Ma oghje hè visitatu pocu da i turisti, postu chì a ricustruzzione ùn hè statu fattu di una longa volta è l'edificu hè in decadenza.