Piramidi in Cina

Strutturi misteriosi chì sò in parechji parte di u mondu - i piramidi attruranu l'attinzioni di i scientisti è di i pratichi ordinali interessate in a storia è a cosmologia. I piramidi in Chine fù scritte prima per u venditore europeu Schroeder solu à l'iniziu di u XXu seculu, a diversità di e strutture simili in Eggittu è i paesi di l'America Centrale, chì sò cunnisciuti in u mondu di u mondu durante u longu tempu. Piramidi chinesi sò cuncentrati attraversu e cità di Xian è Sanyan. A più famosa reta di piramidi in a vaddi in u nord di Sanya, stendu per cinquanta chilometri è s'assumiglia a Via Lattica. I piramidi in a Cina in a so architettura sò diventati à sceltu, custituitu da duie o più terre, è micca sceltu. Accustonu in parechni manere di parechji piramidi di u Sun u Luna in Messico.

La piramide bianca in Chine

A Grandiranna Piramide Biancu in Cina hè u più altu di i piramidi situati nantu à u territoriu di u paese. L'altezza di a grandiola piramide bianca in Cina hè di circa 300 m, chì hè 2 volte più altitudine chì l'altura di a pirámide Cheops. Solu in l'annu 90 di u seculu passatu, u ricciru austriacu Hausdorff, cù l'autorizazione di l'autorità chinesi, anu visitatu a struttura antica per u scopu di studià. A piràmide, custruita di terre bassa pressa, hè stata faccia cù blocchi antiquate di pietra bianca in l'antichità. Oghje, per via di l'impattu distruttivo di fatturi naturali è di sustegnu di e persone, solu a parti occidentali di a struttura hà survivida abbastanti. Appena, in i carritteri anu stati travagliati incisu, nantu à quale ascendonu à a cima. Eppuru i passi sò trasfurmati è praticamenti ùn si sò micca stallati contru i sfondate generale.

In a piramide bianca hè a sipurtura di l'emperadoru Gao-tsung, chì fù intruinziu quì nantu à a so propiu ordine in u 7u seculu dC. Cusì, u monarchu chinoisu, sapendu à l'antichità di a struttura, vulia unisce à a storia di l'Imperu Celeste. I coordonnées di a Pirámide bianca in Cina sò 34 ° di latitudina nordu è 108 ° di latitudina longeur. In ogni casu, i più grandi piramidi chinesi sò situati in a locu geografica specifica.

Piràmide-antipode

À pocu di Xian ci hè una piràmide, per contrà, chì hè una figura di ispalla da a struttura. Sembra que, in u primu, a pirámide enorme fù scavatu in u pianu, da questu hè stata tolta, è a traccia giantina resta. Avà, ùn ci hè nisuna spiegazione per issu puzzle.

Seculi di i Pirámide Chinesa

À l'altri strutturi similari, l'antichi piramidi di a China miranu assai sicreti. Elementi cilibriichi cilibati in u 10u seculu aC. Sicondu l'infurmazioni aghjunti trà i decryptione di i scrolls antichi datanu di u 5e millenniu aC, i piramidi sò u fruttu di u prugettu di i Sons of Heaven, vintu finu à a Terra nantu à i "dragoni di respirazione di u focu". Secunnu l'archeologu Wong Shiping, tutte e piramidi sò disposti cumu assicurati astronomiqui cun veramente precisati, chì testimoniu l'altu murali di a matematica è a geometria in i fundaturi di l'strutture.

L'analisi di i funziunamentu di i piramidi situati in i cuntinenti diffirenti, ùn ci hè dubbitu chì eranu custruiuti da i raprezii di una razza (a civilizazione?). Hè assuntu ancu chì e strutture similari sò in Mars. Ci hè una parolla chì altri edificatori bassi, chì si trovanu in parechji partie di a Terra, servenu cum'è fanelli per spazii sputteri. I presuppositi boldest suggerenu chì, à causa di i piramidi risonannu comu antenni unichi, u contactu còsmicu hè statu fattu cù l'obxetti ubicati milioni di chilometri da a Terra, è possibbilmente cù altre dimensioni spaziali.

A ora, ci sò quasi 400 piramidi antichi in Cina. Sfortunatamente, l'accessu à qualchi siti hè chjusu, ma i territorii di i complexi individuali di e piramidi sò aperti à i turisti.

Per visità e piramidi in Cina, hà bisognu à passà un passaportu è aperta una visa .