10 platti più insosiche in u mondu

Ci hè parechje chjaru pocu cumuni in u pianeta Terra, in quale a ghjente passate da tutte e mondu per vede. Questi sò stranguli immubiliare è strutture fatti da e mani umani, è i posti creati da a natura.

In questu articulu, vulete intruducerete à i 10 platti più inghji in u mondu, in particulari cù u so culurizazione o cumuzioni exòticu. U più grande di i maravigghii piaghji riuniti in l'Isule ha Hawaiian.

Black Beach

Un spaziu pocu spaziu Punaluu cù a sà di culore negru, hè situatu in l'isula hawaiiana di origine vulcanica di a Big Island, perchè a soia chì hè a raghja di stu culore. I turisti ùn vinianu micca cumprà, perchè hà assai pedi picchi è l'acqua hè sempre fridda, ma per admirazione di e grande tortulare di mare virde basking in una stonda spiaggia.

Una altra stonda spettacazione spiciali hè in Islanda, ma quì hè di tali culore, perchè hè sand consistenza di basaltu.

Green beach

In u mondu ci sò dui platti, cun un culore cusì grande di culore verde, ma u più famosu di quellu hè Papakolea nantu à a Big Island of Hawaii. A causa di u gran cuntenutu di i cristiani verdi di crisolite, furmatu com'è u risultatu di l'attività di u vulcano, hè creatu una illusione di arena di un culore verdu, ma nantu à st'insigite stoffa sia statu oru.

Platja Roja

In un altru isiccone hawaiiano di Maui, hè a spiaggia di u mondu più remoto è spartu di u mondu di u russu. Questu colore di sabbia hè ancu spiegatu da l'attività di un vulcano vulcanica, chì hè assai vicinu à questu.

Ci sò ancu e playas rougichi in Cina (Panjin) è Grèzia.

Barking Beach

Questa spiaghja haïdale di Layan, si trova in Phuket , è ùn hè micca solu avè u so nome. Cuscinu assai, grazii a una cumpusizioni specifica di a sabbia, si fate testa o viaghjà un sonu chì s'assumiglia à un ghjovanu abbaghjà.

Orange beach

Ramla Beach o a Golden Beach, situatu in Malta, hè interessante cù a sara con una tinge d'aranciu. Questu spiaghja hè ancu famosa per u fattu chì era quellu chì era citenu in l'Odissea di Homer cum'è u locu induve Ulisse fù imprisonatu in a caverna di a ninfa Calypso.

Bianca bianca

A spiaggia di biancu in u mondu - Hyams Beach - hè situatu in a baia australiana di Jarvis. Dopu chjinatu nantu à questu, pare chì una farina o salle di fine si trova.

Culore Culore

Pudete vede l'arcuni di a sabbia in Pfeiffer Beach, California. A sabbia hè culurata in varii sfumature di russa (di lilli à u viole) perchè l'altri circundante sò ricchi di manganese.

Vetro, strand

Sta spiaggia insolita hè stata creata da l'omu è a natura in California. Dopu à a Sicunna Guerra Munniali, stu territoriu hè stata utilizata com'è scogliu durante vint'anni. Dopu un pezzu di u prugramma, u vetru rotte, a plastica è l'altri rini eranu stendu nantu à a spiaggia sottu u caldo californiu californiu, lavatu da e mare nantu à l'onda di u ventu. Grassu di sta influenza di a natura, ogni spicificazione hà trasformatu in bellezza cusì.

Castagna di Corsica

A spiaggia di u mare di u mondu - Isula Beach, stanca cun conchju di cunchju, si trova annantu à l'isuli caribbean, à San Bartolomè. Questa spiaghjolu hè un locu favuritu pè i zitelli, perchè quì pudete truvà una cunceta di qualche grandore è culore.

A Spiaghja Scelta

Questa chiazza insolita in u Messicu nantu à l'Isule Marieta in Puerto Vallarta, cù l'acqua di cristallu è una spiaghja di aria, hè stata furmata da una splutazione di bomba durante l'esercitazioni militari in l'anni 1900. Ricorsu hè stata chjamata "A Spiaghja di l'Amore" per via di a seclusion.

In più di questi 10 platti inghjinuchjulini, ci sò assai più belli lochi in u mondu, cù u so funziunalità distintivo.