L'attrazione à Abrau-Durso

U famosu rughjonu campagnolu chjamatu Abrau-Durso hè situatu in u territoriu di Krasnodar à a vicinanza di Novorossiysk è si compone di trè villaggi: Abrau, Durso è Bolshie Khutor. U paese cintrali, Abrau, hè situatu à a spada di u lavu. A basa di a so ecunumia hè a più grande in Russia, a fattura di u nome di cuminna di champagne. À quartu sette volte quì hè Durso - un postu rilassante per u restu, è in a muntagna, à nordu di l'Abrau, sò e Big Farms. I visitori sò sempri interessati à ciò chì pò vedà in Abrau-Durso. Scupremu!

A fabbrica di vini spumanti "Abrau-Durso"

Malgradu à u diminuitu di u Cumunariu d'Abrau-Durso, ci sò parechji siti interessanti. E questu, prima di tuttu, a pianta di vini champagnes. A so storia principia cù i sertiforti di u XIX seculu, quandu i paesi lucali eranu attribuiti per a famiglia di a famiglia reale. Dopu à i cundizioni naturali è climatichi unani, i primi vigneti sò stati stati in u paese di Abrau-Durso. Sò stati variità di vinu cum'è: Sauvignon, Aligote, Cabernet, Riesling, Pinot Blanc. Queste i piantazioni turnonu a basa di u sviluppu di a viticultura nantu à a costa di u mari Neru di Russia. In l'anni novu di u stessu sèculu u prince Lev Golitsyn fù numinatu u manager di a cantina. È da stu piriodu, principia u prucessu grande di a fàbrica d'Abrau-Dyurs.

Champagne champagne hè stata prima in u 1898. E cù l'eccizzioni di u mumentu di guerra, da quandu a pruduzzione di questu beatu ùn hà mai firmatu. In l'era soviètica, a pianta hè ancu diventata un centru di ricerca, induve parechji esperimenti sò rializati per migliurà a qualità di i prudutti, è per creà novi tipi di champagne. Hè quì chì u famosu "champagne sovièticu" hè stata liberata in u mondu, è avà ùn pruduceranu micca un vinu rosu rosatu qualchì qualitati pruduttivi.

Turistici chì visitanu a cuminzanti di champagne d'Abrau-Dyurs ponu visità u territoriu, vedi a storia di u champagne è tastate i so variità unichi. Quì sò custritti e custruzioni antichi, sughjorni è tunnelati di multitru. A prupietà vicinu à a pianta, ci hè un pianu di terra-neve cù pavellioni per u restu.

Abrau Lake

Un altru attrazione d'Abrau-Dyurso hè u lavu d'Abrau blu, chì hè cunsideratu cum'è u corpu di l'acqua fresca più grande di u Territori di Krasnodar. Oghje questu locu hè particularmente populariu trà i turisti. Ci sò parechje legends annantu à l'urìggini di stu lagu magnificu. Sicondu unu di elli, l'abitanti di u pòpulu di a muntagna constantemente fanciaru di a so ricchezza è volia spuntà u modu à u mare cù muniti d'argentu è oru. Perchè stu Diu era ingeratu cun elli è, decisive per insignà a lezioni, criatu un lavu in u paese.

Da u fondu di u Lavu Abrau i chjavi cale chjappi. L'acqua di un bonu culore spremreddi in spiaggia, una bella natura cù pittorescenti chjassi verdi attrae assai turisteri. À l'estiu, l'acqua calenta finu à 28 gradi, perchè ci sò assai amanti per natà è sunbathe. Inoltre, u lavu ancu attrae i pescadori: quì pudete pacarete un barca è pesca, cunfice carp, carp, perch.

Cù u lavu sò cunnessi cunnessi, chì nimu hà ancu capaci di risolve. Unu di elli hè questu: un fiume flussi in u lavu, ci sò chjavi à u fondu, ma ùn ci hè micca scunchendu da u lavu, ancu chì l'acqua quede in un locu. Un altru segretu di u Lavu Abrau hè una strana bianca strana nantu à a superficia di l'acqua, chì si pò esse osservatu solu à a notte. In l 'invernu, stu locu chjese l'ultime.

In ghjiru à u lavu si spinghjaranu fianchi costeriani cù sculture parco. Eccu avete vistu l'avventura di l'amatori, u munumentu à Utesov, a fontana cù u nome romantico "Spray di champagne".

À l'estru di l'Abrau-Dyours, in quantu in tutti i resorts di u Territoriu di Krasnodar , ci sò creati cundizioni eccessiviali per esse attività. Pudete sunbathe in una spiaghja di pebble nuvola, vicinu da a muntagna, per guattà un jet ski. Trà i rocciosi scenichi altiddi sò parechje platti salvatichi. E in a costa di u mari Neru di u fiumu di l'Abrau-Dyurso, pudete spessu admira i delfini, rimbombante abbastanza vicinu à a spiaggia.