Quali ponti sò adattati per l'acqua trekking?

L'acquazione di l'acqua hè diffirenti di caminari nantu à a basa chì ùn andarà micca nantu à e ridge di muntagnoli è i strati cumplessi cù i vostri pedi, ma sughjenu sughjetti in un canzellu o catamaranu. Questi eliminà a necessità di purtarivi stivali o altri stivali stradali hardy è hard. Hè pussibule di fà cù calzola ligna. Ma questu ùn significa micca chì u parechje di ghastatti di gomma serà abbastanza. Allora quelli sapori sò adattati per l'acqua trekking - vi cunzidira l'alternattivi più adattati.

Tipi di scarpi adattati per l'acqua trekking

L'scelta di i scarpi di l'aceddi faci cù a determinazione di u gradu di stress nantu à e so pere e cunziddi tutti i pussibbili cumplicazioni in u caminu. Per esempiu, perchè ùn ci strappa per un viaghju acqua? In a strada, ùn sarete micca davanti à a barca tuttu u tempu. Periódicamente, hà bisognu à arragghianu manualmente, ricuperà in parechji ostrare - presechi, umbrella, in particulari periculosi è cusì.

In u prucessu, puderete abbandunà da almenu u turmiu in l'acqua. Inculguate in stu casu fermu lasciate, vai in u vostru ghjiru à u fiume. Cunsulazione: i scarpi deve esse bè fissi nantu à a perra.

Ogni duminiu lògicu per i scarpi di l'acqua di trekking: deve esse fatta da materiale d'assicuranza veloce è ripigliu d'acqua. Ancu s'ellu ùn passate u fiumu per un ventu, l'acqua pò passate à ghjustì in u kayak. Per esempiu, pò esse accumulate umidità da splashes formate durante u passaghju di limoselli o travagli di travagliu.

Allora, in questu sensu, i piucimenti più comfortableli in a campagna sò o sapori di neoprè, o seguitu sandali. U primu ùn lasciemu micca l'umidità, cum'è un vistitu di scorticatu, è u sicondu solu secondu assai, perchè i vostri pedi ùn sò micca esi tempi.

Altra opzione - calceti di neoprè per i sapori di scienza / sneakers. È per un set completo, ancu guanti di neoprè, per ùn fà micca fà brusgiate e mani nantu à a remu.