Cumu crià a crema agria per a torta?

Ancu s'ellu hè a crema agria hè chjamata crema, in fattu chì pareva più impregnatu di pasticci , per questu scopu hè più spessu usatu in diverse tortas biscuit cum'è "Medovika". Malgradu questu, a maiò parte di e donne in casa sòia di fà una crema basta à a crema agria è faciule più piacevule, più grossu, per quandu ùn puderanu micca micca solu smear the pastes, ma ancu di decorate a cunfisaria finita. À quandu aghjunghje la crema agria di un pastellu, lea ancu e nostre cunsiglii.

Cumu fattu a crema agria?

A manera più populari di fà una crema agria più densu hè di sguassà l'excusi in lactosimu. À questu finu, a crema agria hè colera in una borsa di gasa nantu à un pianu, è poi pone in un frettu per un periudu di 3 à 12 ore.

Una crema agria di aghju da un pastellu pò ancu esse preparatu cù l'aghjuntu di un oliu rotulu. In questu casu, non solu a consistenza di a crema si cambia, ma i so qualità gustativi cù u cuntenutu calanicu. Per fà sta preparazione per una libra di crema agria pigliate 100 g di mantellu moltu. Oliu hè statu cù u zucchero in pate à u gustu, è solu dopu aghjunghjene a crema agria.

Cumminendu diversi prudutti di l'acidù trà l'elli, pudete ancu preparà una crema agrume. À a crema agria hè pussibule di aghjunghje furmagliu ready crema, chì in u stessu hè una fundazione perfetta per una crema, è ancu di casgiu, un terrenu preliminaru per un statu pastoso.

A gelatina pò esse actrice di un ingrossu universale per i diversi creme. Half a kilogram A crema agria necessitarà circa 10 grammi di gelatina, chì duvite esse spiegata, seguitu i struzzioni. A suluzione rimessa di gelatina hè stata fina, fate a crema agria, beate, è poi sia di a crema finita per fretà durante 3 ore prima di ricerca.

Sì i prudutti per tutti i mètge più antichi ùn anu micca a manu, è una crema spressiva da coccia, invece una piccula cantera di fècula. Pienze a crema agria à una putenza di 10 minuti, dopu aghjunghje u fucile è ritendu u fustu. Lasciate a crema in a frigorificia per 25-30 minuti, perchè u fucile supira e prumesse à applià à i pasticci.