Vomitu in u zitellu

Vomiting in un zitellu pò esse una reazione à un stimulu esternale o un sintomu di a malatia. Hè necessariu diferencià claramente regurgitation from painful vomiting nel child. Cù vòmitus sistematicu in i zitelli, hè necessariu di stabilisce a causa, ancu s'ellu ùn sò micca sintomi di malatia o perdita di pesu. Malgradu u fattu chì u vòmitu ùn hè micca cunzidiratu una malatìa, un rolu impurtante hè ghjucatu da i primi aiuti è l'assistenza sussegwenti à u zitellu.

Cause of vomiting in i zitelli sottu un annu di età

À l'infante i primi i trè mesi sò spessu osservatu regurgitation - vomiting funziunale dopu l'alimenta, senza accumpagnamentu di sensazioni dolorosa è cambiamenti in a cundizione d'u zitellu. Caractrenziatu da a brusquedad, è a mancanza di sforzu è sforzu di u zitellu à l'ora di vomitu. Solu una pocu di nutizzioni ricevenu durante l'ultimu alimentu hè regurgitated. A regurgitation surghjente da a sobrealimentazione o l'ingestione di l'aria, è dinò per e particularità di a struttura di l'esofago è di l'stomacu di i zitelli. Cumu vòmmule, avete turnà u caprettu di u zitellu, vogliu u nasu è a bocca di l'alimentu, fassi in una pusizioni verticale dopu à manghjà è duriandu. Quandu a regurgitazioni in i zitelli sianu monitorati, perchè u babbu ùn ci choke.

Se un zitellu hà vomitu dopu avè manghjatu chì anu impurtanza bile, ùn hè micca successu dopu à ogni nutizie è in una quantità limitata, hè necessariu di cunducerà un scrutiny per a malatia cù u piorosposteru. U vomitatu di bile in un zitellu pudete indicà una vuluntà di u pancreas, u fianu, a vespetta, o sia una cunsiquenza di i disordini alimentarii.

Vomiting in u zitellu dopu a manghjà, chì era appartinutu à l'età di 2-4 simpati, carattarizatu da volumi grandi (cunservati), a perdita di pisci è a pelle seca, pò ancu indicanestene stenosi pyloricu.

A vucazione sistematica in un zitellu senza temperatura, accumpagnata da a perdita di pesu o d'altri cambiamenti negattivi, ponu indicà una viulenza in a via digestiva o esse un sintimu di malatie di u sistema nervu cintrali.

A causa di u vomitu chronicu à i zitelli hè spessu disprosiosi. Per assignà u trattamentu bellu, un esame speciale serà necessariu.

Vomiting e diarrea in un zitellu à a temperatura alta pò esse una consequenza di una malatia infuzia. Avicinamentu pò ancu causà diarrea è vomitu in u zitellu.

Se un zitellu hà vomitu senza febru è ùn sò micca mutivi evidenti, ùn hè micca impeditu di micca impedisce importà. Tali vòmitu pò esse un sintomu di l'iniziu di a malatia, u diagnosticu puntuale chì aiutavanu per evità à un trattu severu è severu. A causa di u vucu crònicu è di avergezza in u zitellu spessu saranu helmintii, chì causanu embrizione di u corpu. E menu causati cumunità pò piglià medicazione, appendicitis aguda, infezioni intestinali, infezzione purulente, trastorni metabolichi è altri malatii di l'organi internu.

A aiutà à vomità u zitellu

U vómito doloroso in i zitelli hè spessu precedutu da nausea, mareosità, palidez, anxiety, ritmu heart più grande. In quessi casi, ancu di primi aiuti, una cunsultazione specialista è esaminazione sò necessarii.

Cù un scossa tèrmica, chì hè ancu spessu accumpagnata da vomiting, diarrea è a februità alta, hè prima necessariu di normalizar a temperatura di u corpu.

Se ci sò sintomi d'avvilinamentu in i zitelli cù sustanzi chìghjieni è medicazione, l'imprese hospitali urgente è lavage gastricu sò necessari.

Quandu l'avvilimentu alimentariu hè fattu, lavammi pò esse fatta in casa. Per fà quì, permettenu u zitellu bevi uni pochi di fluidi è pressu un ditaghju nantu à a ràdica di a lingua. In u liquidu, pudete aghjunghje un puzzicheghju è pilone sulitatu di carbone attivatu (1-2 tablespoons per litru di acqua). Lavatu hè fattu finu à quì l'acqua sparta da u cuntenutu di u stomacu. Quandu resuming vomiting e diarrhoea in un zitellu, hè cunsigliu per bevande l'acqua cù l'aghjunzione di soda di furmagliu o di sali di table. Per 1 vetru di acqua agghiuncì li soda à a punta di u cuteddu o 0,5 cucia di u salinu. Se u zitellu sia inconsciente, lavammi ùn deve esse fattu.

Se u zitellu hà vomitu in a notte, ùn l'abbanduneghja micca attentat, ancu se u benessivu hà megliuritu. In i casi di vucali assai severu, u zitellu hè in risicu di a desidratazioni è di i disordini metabolichi. Ma ancu in questi casi, ùn hè micca putente di dà antiemetica senza a ricunniscenza di un spécialiste è di un diagnosticu precisu.

Dopu u vòmitu, ùn deve micca alimentatu u zitellu è dà cun bundle d'acqua se u zitellu ùn ùn micca dumandà. Ùn pudete micca bevi à prevene attaccati ripetuti di vomitatu chì anu dettu u corpu. Una quantità di acqua pò esse dati dopu à 2 ore. Se u vomitatu ùn hè micca recurdu, dopu à 15 minuti pò dà un pocu acqua più. Se u zitellu ùn vole micca vìviri, hè megliu esce. Pudete alimentà solu quandu u zitellu dumandate quessa, ligere, cibu di pocu grassu in quantità limitati.

U trattamentu per u vomitu chronicu à i zitelli, pò solu esse prescriti da un medico dopu un scuru minacciatu. Dopu à tutte e prucessi necessarii, u duttore hà da diagnosticarà è dite chì vi puderete tricà u vucu constantu in u zitellu in stu casu particulari. L'organettu receptivu di un zitellu pò spessu reaccione cù vomiting à stimuli diffirenti. A cosa principal hè di stabilisce i razzii in tempu è per ùn mancà ancu i più di e mai più malatie. Inoltre, assicuratevi chì u zitellu riceve tutti e vitamini è nutrienti di l'alimentariu, ùn permettenu micca fatica è situazione stressanti chì causanu disordini nervi.