Cramps in un zitellu à a temperatura alta - quantu aiutari à u babbu?

Cramps in un zitellu à a temperatura alta (l'invintati febrile) si sò in i zitelli prighjettuti cù ipertorii severi o infizzioni virali. A pattu epilèpticu, questi malati ùn anu micca una relazione, ma hè necessariu di trattà cun special attention.

Cunsiglii febrile in i zitelli - chì hè?

Curnmuti di i so ghjurnati in a tempesta di u zitellu annantu à u 5% di i casi di i friddi rimettiche in i zitelli à 6-7 anni, a freccia più freba di cunvinti hè ripaustata da 6 mesi à 3 anni. Ùn ci sò nisuna datu exacte à a natura di stu fenominu, però anu cunzidutu chjassi in secessure illuminati à pocu tempu per esse seguru, stopping after reducing the heat and recovery of the child.

Cramps in un zitellu à a temperatura alta sò tipici è atipichi. A catàstica tipica ùn sò micca più cà una volta un ghjornu, duranu finu à 5 minuti, u prucessu convulsivu include u corpu tutale di u zitellu, è perde a conscienza. L'azitani atipichi sò carattarizati da una durazione più larga (à 15 minuti) è di più frequenza di ripitenzii, in i sicuri in such cunizzioni cogliu solu una parte di u corpu.

A quina tempura averanu i convulsioni?

A scontri febrile in i zitelli spruciate in un calore più di 38 gradi. A causa di l'iperterme, per quellu chì ci sò cunvulsioni febrile, pò esse:

Chì sò i cunflienzi febrile periculosi?

Invisitazioni febrile in iperi periòtii chì anu cunsideratu innocu chì ùn anu micca manifestatu dopu à a malatia è più tardi in l'età di 6-7 anni. Inutili, u zitellu precisa esaminazione è trattamentu, nominatu da u neurologist. L'attachementi periculosi sò accumpagnati da una predisposition à l'epilepsia - a malatizza sviluppa in circa un 2% di i zitelli chì anu da u pridimentu febrile.

Cramps à a temperatura di u zitellu - i cunsiquenzi di cura impropressu:

Fasciculus convulsions - causes

Esplicazione assicurativa di perchè u zitellu hà cunvulsioni à una temperatura, i medichi ùn anu micca, ma ci sò parechje mutivi pussibuli di convulsiones:

  1. Univessu finitu di u sistema nervu. In a zitella, u piriudu di a maturazione di l'organi di u sistema nervu ùn hè micca cumpletu, perchè i procrucciamenti di e caccia sò spessu assai più forte chì i prucessi di l'inzitazioni. Per questa raghjone, convulsione sò.
  2. Armatura. S'ellu unu di i parenti anu rivolutu cunvulsioni febrile com'è zitellu, pò esse in u zitellu. Pientu da l'attacche è u caprettu in quale famiglia ci sò casi d'una epilepsia.
  3. Factors of predisposition. Tali fatturi inclusi a parsunalità cerebral, traumatisu di nascuto, disordini di u sistema nervatuu è malattricu, a malignità di u corpu, l'intruszione.

Cumu si pò prupusà l'attacheti di u zitellu à a temperatura?

Fasciculus convulsiones in a temperatura alta in un zitellu sò in trè formi:

Cumu si pò cunsevule cusì à a temperatura di u zitellu:

  1. Perde a cuscenza o cresce à risponda à l'ambienti, chianci.
  2. U zitellu ùn ponu arrughjaru, torna blu.
  3. L'invizii ponu cumincià à un sognu - se u zitellu ùn pò esse risposte, ghjè ellu.
  4. E spasmi Convulsivu sò assai forti, chì dobleganu u corpu di u zitellu, è debbule, cum'è un saccu.

Cramps à a temperatura di u zitellu - chì fà?

Se un zitellu ha mai avutu cunghjuntura à una tempesta o hè predisposti per elli, hè bisognu di cunnoscenu a secunna di i principali azzioni durante un attache è puderà furnisce i primi aiuti. In u futuru, ogni passu duverebbe purtate per trattà è impedisce i convete, è curà a malatia, chì era u "catalytic" per l'iniziu di un attaccu.

Cundiziunni febrile in i zitelli - primi aiuti

U primu aiutu di urgenza per a convulzioni febrile hè necessariu per un zitellu, è più prubabile i genitori t'hanu da furnisce.

Chjesa in i zitelli - assistenza urgente:

  1. Call the doctor. Siccomu u sindromu convulsivu ponu indicà e malatie più seriu, esse eccettu medievu urgente.
  2. Fà un locu cumu è sicuru. U zitellu deve esse situatu nantu à una superficia plana, per assicurà a respirazione gratis (rinfrescenu a robba stretta) è l'afflussu di l'aria. Quandu a nausea, u zitellu deve esse rottu per quessa chì e massa fugliale liberamente. Se a febbra ùn hè micca stata utilizata prima di l'attacu, entrà in una forma di candela.
  3. Monitorà u statu di u zitellu. Prima di l'arrivu di un duttore, avete monitoratu a cundizione di u babbu malatu. Quandu i tempi di respirazione, principia a risuscitazioni (respirazione artificiale).

Hè accorrittu à furnisce primi aiuti, i genitori puderanu tene solu ragiunità siveria è un cumpurtamentu adattatu - in casu d'un attaccu in u zitellu, i genitori ùn deveranu micca panicu è cumpranu accussi erronomi.

Strictly prohibited:

  1. Tentannu di cuntene i convulsione per a forza - pudete micca sustenerà u zitellu perchè ùn ùn hè micca minatu.
  2. Pruvvidendu acquistà a medicina à a bocca - durante un spasmu hè inùtule è periculoso.
  3. Inserisce ogetti in bocca per impediscenu diglà di a lingua.
  4. Fate respirazione artificiali si respira ma stessu, ma cunsigliu.
  5. Fighja a respirazione artificiale durante un attaccu - i vaghjime a st'occasioni sò sbagliati.

Cunsiglii febrile in i zitelli - trattamentu

Periculosa da tutti i punti di vista hè cunzidiratu l'hipertermia cun una tempurita elevata quandu 38. A crescenza febrile in un zitellu à a temperatura alta cume a ingesta di droghe antipirecci. Quandu a hipertermia, i zitelli sò datu Ibuprofen , Ibuklin, Paracetamol. Cù attacchi cunvulsioni frequentori, i duttori prescribanu injections of anticonvulsant seriu - Phenobarbital, Diazepam, Lorazepam o altri. Prescribe drogi in sta categuria chì u medico - l'autodetazione pò esse riescibile.

Cunsiglii febrile - prevenzione

Spessu, i ripetuti è prolongati atippi febrile è cunvulsioni pò degenerate in epilepsia, cusì i medichi prescritti trattamenti profilattici - sedattivi è anticonvulsivanti, anu bisognu per un bellu pezzu. Phenobarbital è Valproate, chì in a maiò parte di i casi sò prescritti à i zitelli chì pacenanu attacchi di febrile, anu purtati da effetti seri sordi, cusì u trattamentu hè realizatu strettu sottu a tutela di i neurologisti.