Curtains per a residenza estiva

I Curtains per dà hè megliu fattu da sè stessu. In ogni casu, tutti i minti di i ghjurnati di casa diventanu quì. Per quessa, cusì spessu designatori cunsigliate per fuglià e case in u stilu di Pruvenza o Shebbi-chic .

U cortina in a casetta aghjustà parechje tarei. Hè un grande difendenu da u sole di u sole, annoscianti di moschise è sfacciatudimi pruibuli. Se a finestra si vede à sudu o punente, elettu una tela per cortina più densi.

Di solitu à a dacha quì hè l'atmosfera di polvara, perchè e cortini si ponu spustamentu più spessu ch'è in a cità. Per ùn sperà quellu problema, fate cortini di tessili non marchi, è a buttula di colore hanu aderitu à u colore di culori. Allora ti credi micca menu è sempre frescu è limpe.

Ma, si vulete installà terreghje nantu à a vitella à a casetta, i cortini fatti di tela d'PVC impermeable seranu a megli solu per una veranda o gazebo. Tali cortini sò una guardia cumminata à u friddu, l'insetti, u ventu è a chjagua. In a camara, ancu pudete installà apparati di calevulenza.

Cumu mancià e tagliolini à a casetta?

Dopu quellu scelta di tela, cose e tagliolini à a dacha. Ma prima, averemu ciò chì pudemu avè bisognu di chistu:

  1. Avemu pruvà a costura. U primu stadiu hè a rimuzione di e dimensioni. Apply the cloth to the window as you would later arrange the finished curtains. In questu modu pudete avè statu a pusizioni più attraenti di a stampa è a larghezza è l'larghezza di e curtains future. Se a finestra hè troppu grande, pudete subitu temporale l'ogetti à i studs.
  2. Aduve avemu misuratu l'anchufe di a finestra. Allora ci calculate a larghezza di u materiale - duverà esse duie doppu larghevvi chì l'impussibule resultanti. Questu hè, se u larghezza di a finestra hè di dui metri, avemu bisognu di quattru tessili.
  3. Allora a longu di l'apertura di a finestra hè misurata. Sicondu u desideriu, u cortinu pò esse più curtu cume l'apertura, o più longu, o simpricimenti cundiscite. Ma ùn importa micca quantu pensate l'apetta finale di u pruduttu, quandu si cortà, ricordate chì hà bisognu quinze o vint centimitri à parechje cusgini, rimi, prendatori, prendatori di a cornice è cusì.
  4. Trimate u tilaru da una tela appiegazione à u pianu. Sè vo vulete fà un paru nantu à u vitru, aduprate u tagliu resultanti à mezu è cuncetazione.
  5. U materiale per i cortini ùn hè micca bisognu di voglia, solu fissate cù i pins, afficciannu à un centimetru. E a parte suprana seguita à esse un pezzu liberu per un prucessu furmatu. Marta sta zona cù pins. Doppu, hà amparatu u braid è a cornice, nantu à quale u curtainu finitu serà aghjuntu.
  6. Avvicinendu a cumplimazione di u prucessu - passanu tutte e campane è patefossu nantu à a machina. Avà ùn hè micca solu i costi longu à a riva di a pratica, perchè chì a curtaina piace bella è bella
  7. Vultemu à u materiale da mano in a parti suprema di u teatru. Attach the edge edge to the inner side. Serà quarchi cosa cum'è una doppia faccia ottanta ottimo centimuli. Per ùn "scapparà", aghjunghje a "cintura" cù aghjunti o pins. E ora puderete saltate a machina. Cumu hè sempre a frunti, a costru serà notu, perchè pò esse oculistica da una bella, ma micca dissonente in u tonu.

Fatemu ligami per i cortini

I purteri sani belli belle ùn sò micca solu ghjustificati, ma ancu attaccati cù bè fille. Cù l'aiutu di ligne, i tori pò esse dati a forma più intricata. U mumentu per un tali decoru ùn hà micca bisognu à u tonu di i cortini. È a fattura pò esse diverse. Questu hà dettu un certu glamour à u novu pruduttu.