Observazione in l'uspidale - chì hè?

Molti donne, quandu si preparanu à fà a mamma, spessu a ferite una pregunta di ciò chì hè una observazione è ci hè quella separazioni in ogni casa di maternità.

U terminu "observativu" hè spissu usatu in ginekulugia è l'obstetrizia, in latinu significa "observazione", ie "observazione". u locu duva una donna à a parturienti hè posta cun sospetta di una malatia, o cù trastorni digià eccuti.

Stu dipartimentu hè ancu chjamatu u sicondu pupulari. Da e donne in nascita, spessu, invece di "osservà", unu senti una parsone infosciuta, chì hè ancu in parte correcte.

Quale hè mandatu à l'osservatoriu?

I Pacienti di stu dipartimentu anu una distabilità, chì l'impedisce à esse posta cù donni sani. In regula, questi sò parechji tipi di malatie cronica, è ancu quelli chì anu una etiologia infecciosa.

Invece, contru à l'opinioni prevalenti trà e femine chì sò incisi, e donne chì sò malati cù a tuberculose è u SIDA ùn sò micca trovi in ​​l'osservatoriu in l'uspidale. Di genere, questi pazienti sò colpi in e caselletti.

U partitu in l'observazione hè stallatu ancu à quelli di e pregnant donna chì, à l'admission, anu tenutu a temperatura corporale elevata. Inoltre, i sughjetti di tali dipartimenti sò spessu i femine cù infezzioni agudi è chronii di i vetru genitali, pustulugichi è fungali di a pelle, capelli, ungi.

In questu dipartimentu sò mandati à l'anziani li matri chì anu trattatu cù " nascita " o "nascita" di casa, in più di quelli chì anu pregnant chì durante l'osservazione riffesi l'esami u prucessi prescritti, senza seguità l'istruzzioni medica.

Cumu hè u prucessu terapicuu organizzatu à observà?

No tutti i donne chì dà a nascita in osservazione sapemu chì in questu dipartimentu ci hè un regimumitu specialu. Allora, assai pazienti sò assuciati un reste di colazione, perchè tutti i prucessi in infermiera prescritti sò direttamente in u salottu.

In questu dipartimentu, u cambiamentu di i soggette, in quantu a purificazione di e camere, hè realizatu più spessu di l'usu.

In regula, e donne chì dani nascita in u rispettu, quasi sferitassi immediatamenti da u natuvulu, i.e. I figlioli ùn sò micca cù e mamma in una stanza. In quessi casi, l' ambrati hè impussibile. In ogni casu, quandu a malatia chì hà causatu a donna pregnant chì si mantene in una osservazione hè fora di a stampa acute, u zitellu pò esse amatuati. Mamma torna u zitellu annantu à l'intervalli di u tempu fissatu, è quasi sùbbitu dopu piglià a quantità di u tempu spentu da u zitellu in l'osservatoriu.

I visiti di e donne in u trattamentu in l'osservatori sò stati pruibiti. Parenti è familiarii di a futura mamma sò l'oppurtunità solu per dà u traslocu.

Quandu a donna pò esse in l'osservatoriu?

Oghje chì e femine in imbarco hè interessatu in a quistione di a durazione di una sse possa in u dipartimentu di l'observatoriu. A risposta senza dubbbu hè micca datu, perchè tutta dipende u tipu di malatia è a gravità di i so sintomi.

In a maiò parte di casi, a durata di a so sughjettu di una donna chì hè stata annunziata in quelli dipartimenti ùn cresce 7-10 ghjorni. Questa ora hè abbastanza per localizza u prucessu infieru infettuicu è rinforza u corpu di a mamma.

Cusì, deve esse dichjaratu chì ellu mandò una donna à l'observatore ùn significheghja micca chì ella serà vicinu à i malati "infittivi". Hè nutate u fattu chì in una struttura tali tutti e reguli sanitarie è e norme sò rigorati, chì ciiscinu a pussibilità di trasmissione di a malatia.