Quantu finezza Ani Lorak?

U cantante ritence chì perde un pesu dopu à partitu ùn era micca faciule cum'è averia. Ma u più impurtante, in u so avete - hè d'admittemu a manera di voi è d'accettà a nova dimensione. Dopu stu passu murali, ùn vultà micca in una dieta à una dieta, prima eseguite u formazione, è dopu culpisce nantu à a nutizie. Allora, cumu Ani Lorak perdiu pisu in i detti.

Regioni per alloghju

U cantanti ucrainu dici chì si vulete perdiri pesu, scurdate di i dolci in generale. Sta regula ùn ponu esse distruggeru. Invece di u dulce Ani Lorak incurge à pruvalla d'utile.

A dieta menu di Ani Lorak consiste principalmente di insalati, pesci, frutti è ligumi. U cantante ùn mancu manghjendu a farina, u mayonnaise, l'alimenti fatali, ùn sia micca soda è i zuccheri di i pacchi. Ani Lorak, di sicuru, cù mani è piedi per i prudutti naturali da u giardinu, ma se ùn ci hè micca dispunibule oghje, l'esemplari "in natura" ùn sianu chjappati.

Purtatate pienu dopu a nàscita di Ani Lorak hà ancu aiutatu "cunti di cat". U cantante rimpiazzatu i platti tipichi "umani", nantu à stati prughjette chicchi, chì cose corremente aiutanu à riduce u grandu di raghji.

Inoltre, ella ùn manghja dopu à 18-19.00. È questu regule riguardu u cantantete osserva tutte a so stella. Ogni sapiutu chì u più vicinu di a notte, u più lento u nostru corpu digestione l'alimentu. Hè solu a nostra memoria genetica, chì ricurdeghja chì à questu tempu hè l'ora per a so persona di dorme, è u metabolismu rallenti, ancu s'ellu ùn esse impauriti versu u lettu.

Eppuru, è, sicuru, micca solu chì a dieta aiutanu à Ani Lorak per pulisce l'stomacu. Ancu, anche u fattu chì u tempu di visità u gimnastu è a piscine, ùn sanu micca, u cantante hè dipenditu di ghjornu in casa. Un cumplicità di 20 minuti hè u più utile si fate u ghjornu. Di tuttu stu segue chì in fattu, per pèrdite pisu dopu à partitu, è in generale in a vita ùn hè micca cusì difficili. Solu hè necessariu per avè una forza motivata (chì u cantante hà, ma a maiò parte di noi ùn anu micca) per accettà u rejetu di e so pesti preferiti di a figura.