Severu passatu in u gravidenza

Circa u 20% di e doncelles expectante durante a gravidenza prupone e maierezza di l'oghje di caghjunà chì sbulicanu u pezzu tutale di u zitellu è impediscenu di ellu di a so postu maravigliosa. In regula, i donne soffrenu sti attacchi antagalli, perchè sò scantu di dannà a salute è a vita di u fetuu cù ingestimentu incontrolatu di medicazione.

Intantu, suffrenza una malatia di u mentri severu durante a gravidanza ùn hè micca cunsigliatu. In questu articulu avemu dettu perchè chì u capu di ei futuri pò esse malati, è cumu per sguassate di stu sìntomu pocu cum'è prima è rapidamente.

Causes di iperturi severi durante u gravidenza

Duranti u piriu di u babbu, i motivi seguenti pò causate attaccoli severi di u tastu:

Hè per sguassà o cacciate un forte malde di u gravidenza?

Di sicuru, avete bisogna rapportu u prublema à u mèdicu chì tratta, chì farà cunniscenze un esame detallatu è identificà a veru causa di a cundanna. Se seconizzioni sò causati da cambiamenti hormonali o altri razonele, ragiunamenti inghjuliose, i seguenti raccolta pudendu aiutà:

Se ùn pudete micca impregnà cù l'invistitu, pruvate piglià una pillette di Paracetamol - questa hè a droga più sicura in questa situazione chì ùn hè micca dà u so figliolu o figliola futuru. Pudete ancu beprati Ibuprofen per ridivà di una malatia di severa durante a gravidanza, ma solu finu à u principiu di u 3u trimesteru. In raru occasioni, No-Shpa pò aiutà .

In contru à a credenita populari, Citrimon durante a gravidanza, in particulare in i primi tempi, ùn pò micca bevedì, perchè sta medicina negativament à averà u futuru di u babbu è pò causà numerosi malformazioni.