Churchie in casa - ricetta

Churchchela - dolce georgiana, cottu nantu à a basa di uva o di qualsiasi altre zucchero. Per esità, u fècheru o farina hè spessu aghjuntu. In a nostra regione, stu dulcezza hè assai difficiule d'ottene, ma pò esse fatta in casa.

A ricetta di a chjesa in casa

Ingredients:

Preparazione

Per fà churchchely intrecciamos u ceppi, struisce u zuccaru da u sciugghiu cù un tamaru da l'osse. Nucigliuli è nocci sò limpiutu è divisu in mette. Tagliemu tagliatu u filu gruffu in l'ague è fate nantu à i castagni. U ghjornu di uva hè ghjittatu in un vetru è u restu hè spressu in una paleta, portate à caldu mediu à foglie è fate un coccu di 5 minuti, affughjendu. In un vetru di zucchero trasfurmà à una uniformità di a farina è a mutazione resultante in un filtru ghjustu in u zuccu di furmagliu, è straczendu constantemente. À questu pudemu spirimi è cunfurmate cù cura di tuttu. Dopu à 5 minuti, ci diminuemu a corda cù castagni in a masse di uvaghja, pigliate cù cura è ritenuta questa prucedura parechje volte per fà u so fiore frescu. Puderete u filu in un locu predilettu prestu è lasciate à siccà durante 5 ghjorni. A servitori à a tavola cum'è una desserta. Sè siddu vulete, prima di coccia in u zucchero, pudete aghjunghje un pocu di culore di culore di ogni culore, ma invece a prutezzione ùn hè micca utili. S'ellu ci era una quistione, quantu hè guardatu churchhela, in casa, hè megliu di mantene a dessert in a fria, ma micca più di 10 ghjorni!

Ricetta di a churchkela da u prugna

Ingredients:

Preparazione

Per preparà e chiezzu cù i vostri mani, fiscanu siveramente, sguassate tutte l'osse è torce da u mozzatore di carne. Allora a massa riflette si sminisfu a través dun tamaru è si trovanu in una pienza. Pujate un'utilisazione cù acqua è aghjunghjite à foglie.

Nuts è i qualsiasi frutti sechi sò lavati, processati, cut in small pieces and stringed on a thread tight. In u zuccu di u zirove di u zuccheru pour u zuccaru, u fucile è a farina tamanta, trà sempre. Quandu u mischju hè una ghjule anch'ella, sguillate du cœur da u focu è l'enfure.

Allora si puderemu capimaccià in u xarru di dolce, strung frutte secca è nucera, lasciate per 1 minutu è pigliate a chjesa per uns 5 minuti. Repete in questu prucessu parechji volte.

Arriccate cù cura di a dilicazione nantu à a corda è staccate a coghju di l'igiene vera in un locu seccu ventilatu durante 2 simane.

Churchkela armenia incù walnut

Ingredients:

Preparazione

Eccu un altru modu di fà churchkhelu. Nuts è i frutti secchi sò lavati, processati, sfruttu è roscati. U zùccheru suttili in una pienza, mette i pratici nantu à u focu mediu è dopu avè un pappu, fremenu gradualmenti a farina tamanta, affughjendu. Per pruvà, pozzu un cani o cinna canna. Quandu a mischiglia cresce, rinforza cù cura di u calore è di u focu.

Amuva in a ghjallina in u sciroppu strung da u fruttu seccu cù nuts è lasciate stendu par 1 minuti. Forse, pigliate a chjesa è a secca durante 5 minuti, è repite a prucedura in parechji volte.

Arriccate cù cura a manicure in u stringu, appuntamentu un corpu, è suspende à secredu in un locu seccu durante 2 giorni. Sutta a dolcezza di u pianu sottuvi perchinu à percusione.