Mercatu di u Tissue


In Dubai, ci hè una quantità numerosa di magazini chì sò assai populari trà e populi è turisti. Unu di i mercati più interessanti in a cità hè u tessili (Souk di Dubai). Influisce i visitori cù una variità di mercurie è ancu i furi.

Infurmazioni ghjugna

U principale, u baziu era parti di un grande sacco cummercializatu situatu in Bar Dubai vicinu à l'isula di Shindagh (Shindaga). Ma dopu hà siparatu in una zona trading separata. U guvernu di l'Emirati attribuitu più di $ 8 miliuni pè u so tisoru. U principale valuru quì hè un tela unicu.

Durante a ristaurazione, i architetti pruvate à maximizà l'apparenza di u bazar à l'uriginale. L'entrata principale per u so territoriu hè rapprisintatu da grandi porti, chì sò fatta in forma di porte di legnu in adornatu. U territoriu di u mercatu di tessili in Dubai si stalla com'è una strata, in ogni sfercenu di quale ci sò soprapposti. Tutti sò impannillati cù mudelli orientali è eleganti turretti di sabbia.

A notte, u mercatu hè retroportu cù linterna tradiziunali. Invece di i signali moderni di neone sò furnuti da petra. I cunti per i bè prudotti sò fatti di legnu anticu è di petra stizza.

A vista di vista

In u mercatu, i clienti puderanu vidiri u cotone è u cuttùcinu, chiffon è brocade, terciutu è tile, puntelli lacce è sile vera, u tululu più bella è tela cun patrones. A so qualità hè sopratuttu alla prazia, perchè u guvernu o rigalu currettamente. In u territoriu di u baziunamentu ci sò petite negozii è banci. I so patroni sò famiglii sani, è l'articulu cummerciale hè eredita.

In u mercatu di tessili in Dubai, i saldini ancu travagliu, prontu per pocu tempu per capiscinu qualchissia di i vostri sogni verificate. Aduprate micca quì l'ochju è portanu u so teatru preferido, è dopu qualchì ora pozzu ottene una capulatta maestru. Trà i vitturini, i costumi tradiziunali è di u ventu di ballu sò assai populari.

Vende quì è un gran numaru di prudutti findi, chì anu vistutu una varietà di stili è di disegni, in più di tessili tessili è un furu. In u mercatu pudete cumprà cum'ellu sia cù i vistimenti cocktail è indizi saris. Molti tragetti sò esclusivi.

Funzioni di visita

U mercatu di tessili in Dubai hè apertu tutti i ghjorni, solu venerdì, da 8:00 a 13:30 è di 16:00 a 21:00. I prezzi di tessili sò assai abbastanza, ma avete sempre bisognu. Discount pò alcuni 50% di u costu uriginali, perchè i vinditori sò stessi sempre passioni nantu à stu prucessu.

A manera più famosa per fallu u prezzu di i beni hè a seguente: i turisti anu bisognu à dà a so carta di creditu à u vinditore è chjamanu u prezzu. Se u dirittore di a magazzini refuse, accumincia a cogghiri la carta. In u 90% di i casi u vinditore accunsente à tutte e vostre cundizioni.

U bazar meni vendita, festivals, è ci hè un sistema flexibule di i sconti. U mercatu di tessuti in Dubai hè un locu ideale per i shopping è acquisto cù u restu turisticu . Pudete sentu u sapori lucale è fassi in u cummerciale est.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà in u baziu in parechje manere:

  1. In car à a strada Al Satwa Rd / D90. A distanza da u centru di a cità à u mercatu hè di circa 20 km.
  2. In a linea verde di metro . Pudete marchjarà in l'estazione Al-Gubaiba o l'estazione Al Fahidi. Pigliarà circa 500 m.
  3. In u bus numero № X13, C07, 61, 66, 67, 83 è 66D. A stop hè chjamatu Al Ghubaiba Bus Station 1.
  4. Abra hè un barca araba tradiziunale. Avete bisognu di travirsà a cuba di Dubai. Questa opzione hè adattata per i turisti chì si sò stati in l'area di Deira .