Fortezza di al-Fahidi


Unu di l'edificiu architettonico più vecchi di Dubai , priservatu à questu ghjornu, hè a furtizza di l'al-Fahidi (al-Fahidi-Fort). Hè situatu in u centru di a cità vicinu à a costa di u Golfu persicu è hè un museu storicu.

Infurmazioni ghjugna

U forte era struitu in u 1878 da arcuni, cunchiglia è corallo. I materiali sò stati mischuli cù lime. A furtizza di l'al-Fahidi avia un grande patiu è era fattu in forma di una squadra. U so scopu principale era di prutezzione di a cità da l'attacche di i nemichi. À u tempu, a residenza di i guerrieri è a prissioni statali sò furnuti quì. Fighjatu i prigiuneri chì anu mandati in esiliu in Said è Buti, è criminali politici (per esempiu, i figlioli di l'emir Rashid ibn Maktoum). Dopu a morte di u so babbu, pruvate di rimbarscià u so ziu, chiamatu Maktum ibn Hasher, da u tronu.

Dopu à a cità fù liberata da u putere coloniali (1971), a furtizza di l'al-Fahidi era distruttu assai da u tempu è ancu era una minaccia di u colapse. Shaykh Rashid ibn Saeed al-Maktoum (capitu di l'emiru) hà rializati i travaglii riparatori è dettu per apre un museu in i locali sotteri di a citadella. In u 1987, l'apertura ufficiale di l'istituzione.

A vista di vista

Prima di l'invintori di l'entrée sò salutati da i muli altos è groschi di u forte, è ancu com'è una porta cù spicchi. Ci hè 2 torres in a direzzione diagunali cù rispettu à l'altri. Unu d'elli pussedi una forma più alta è di volta chì l'altra.

In u museu stessu i visitori si sò acquistati da a vita di l'abitudini. A so cullizzioni ripressu tali esurtazioni:

  1. Casali Arabi (Barasti), eretti da rami di palme, è campane di Beduini.
  2. Colorful markets arabi . I strati sò cuparti di copre di viti, chì prutegginu i compratori di u sole. In i buttoni ci sò parechji bè (tessuti, dati, spezie, etc.).
  3. L'estruzzione di perli - quì sò prisintati tamigliu, scale è altre uttene d'articuli, è dinò un sumeri cù un fretto in e so mani.
  4. Artifacts obtati da scavi archeologi in Asia è Africa. Iddi data da 3000 aC.
  5. Strumenti musicali orientali (per esempiu, rababa - una mezora di mandolina è dobbia) è armi. Quì ci hè una schernu induve pudete vedere u ballu tradiziunale di l'anziani, realizatu per i canzoni lucali.
  6. Antichi barche è cannuneri di cobre , situati in u courtyard di a furtizza al-Fahid.
  7. Antichi mapaggiani , chì indicanu chì a penisula arabica mirava in i seculi XVI-XIX.
  8. Un navi mudernu senza carricati da i travagliadori. Puderanu sacchetti da u pizzu è carcau in i scecchi. Da i praticanti ci hè un sonu di u mari è un chiancciu di gavibe.
  9. Madrasah hè una scola lucale induve i zitelli sò ntenni grammatica.
  10. Oasi cù palmi abbitanti nantu à quale data staghjone, è i travagliadori in piantazioni. Ci hè ancu un desertu, induve i machadi è arburi criscenu. Chì sò parechje animali, avè è reptili.

Funzioni di visita

Durante a visita, i visitori si senti u so sonu veru, inhaling the light aroma of East. Tutte mannelli sò largamente scala è assai simili à i veri.

U prezzu di u bigliettu hè di circa $ 1, i figlioli sott'à 6 anni l'accessu hè liberu. A furtizza di l'al-Fahidi hè aperta ogni ghjornu da 08:30 a 20:30.

Cumu ghjunghje?

U forte si trova in a zona di Bar Dubai . Hè più crescenu per arrivà nantu à a linea di metro verde. L'istazione chjamata Al Fahidi Station. Da u centru di a cità à a furtizza ci sò buses №№61, 66, 67, Х13 è С07.