Ravanusa - cuntenutu di caloria

U ravane hà cunnisciutu da tempi antichi. A so terra nativa hè Àsia. In seguitu, era largamente usatu per l'alimentazione da i pòpuli di a Grecia antica, a Roma antica è l'Eggittu. A cosa più interessante hè chì i Rumani avianu preferutu una cumminazzioni di ravane è vinaghju o meli. Dighjà in u XVIe seculu sta virgola hà diventata in Europa. In particulare i platti da questu eranu preferiti da e donne, chì l 'importa di a so figura. Dopu à u calabresu caloria hè ridiculu picculu.

Quantu calori sò in u radish?

Allora, per 100 grammi di u pruduttu, u valore calorian di u radish hè solu 25 kcal. In questu casu, 93 g hè u mari, i carbuidrati cuntenenu circa 3.3 grammi, i prutini - 1.3 grammi, è u grassu solu di 0,2 g.

Ùn sò solu chì i nutriczionisti cunsiglianu per elli in a so dieta à quelli chì vulianu perdere uni pochi di più, perchè a vechja hè ricca di vitamini. Contene vitamini di u gruppu B, potassu, sodium , ferru. Unu hè solu l'imaghjine: in 100 g di u pruduttu a norme di ghjurnale di vitamina C, l'acidu ascorbic. Grazie à u radish, u corpu hè più faciule è più veloce per creà celluli novi.

Hè una gran quantitata di prutezione, chì hè cusì necessariu durante dieti o di comiti senza razza carne.

U ravane frescu pò esse cunghjunghjenu cù zappunti è, anche di u fattu chì u so cuntenutu calumicu a quantu aumenta, u mischju resu restore a mucosa galizziana. Ùn serà micca superfluitu à usà u pruduttu in a forma di insalate, zucchi prussimi preparati.

Hè aiuta à ridivà di i friddi, tormentannu i maloforte. E tutti graziosu per u fattu chì u ravanu ùn sò micca solu di zuccaru è di grassu, ma ancu utile per l'enzimi è di a fibra di u corpu.

Inoltre, a radicali pò arruvinà u colesterulu "bad" da u corpu.

In ogni casu, anche u cuntenutu calòcciu pocu, hè cunsigliu per manghjà i vegetarii cù cura per quelli chì soffrenu di malati gastri. Ùn ci hè bisognu di limità in questu pruduzzione, fate furiallu cù pocu minuti in acqua.