Té gialla di l'Eggittu - bona è mala

Da a fenugreek di a pianta meridionale pruduciutu parechji varietà di tè, diferendu in u tipu di materia prima utilizata. Per i borsi utilizate sfarenti parti di a pianta - sardegna, ribona, foglie giovani. Per u tè giallu egizianu, solu i manzeri di a pianta s'utilice è, in fattu, questu eddu pò esse chjamatu un stretchiu, cum'è più una decuccione di sementi.

Beneficu è dannu di u tè giallo da Egittu

Fenugreek (Fenugreek, Shambala) - a pianta hè unica, hà parechji pruprietà utili è mediali. Hè statu usatu da un pezzu di tempu da i medichi à Arabi è Asia. I beneficii di u tè giallu in Egittu sò dovutu a so cumpusizioni biocuimica, chì cumpresi:

Propizziunzi utili di u tè giallo sò usati in u trattamentu di parechje malatie, in cosmetologia, per a perdita di pisu è correzione di zuccherera in sangue. Cù patologii di u sughjettu gastrointestinali è i ulceri peptici, u tè fattu di e sali da fegatu hè vale per avè chì hà un effettu intimendenu è prumove a purificazione di u intestinu.

Quandu a diabetes si usa à riduce u nivellu di zuccheru. Hè utili per a prutezzione di e endimi nervi in ​​patologie neurodegenerativa, è ancu com'è stimulante per a regenerazione di i ciloghji. U tè giallu è sirviziu à e donne perchè cuntene a diosgenina di fitoestosteroidu chì in a cumpusizioni hè assai simili à l'hormonni di l'estrogenu. Cù e malatie di i vini respiratori superiuri, a fenoure facilita a tezza è acciau u prucessu curativi.

I studii scientifichi anu dimustratu chì u tè giallo èitu da Egittu hè un modu efficafà per a pirdenza. Ughjitu regulau di una zuccaria è a so mannara fenugreek u cunditu induce à una diminuzione significativa di l'appetite è à un sensu prolongatu di sazziità dopu à manghjà. Questu hè dovutu à u fattu chì i livelli di zuccaru in sangue anu diminutu, è a fenugreek aiutanu à purificà l'intestinali.

Contraindicazioni à l'usu di tè giallu in Egittu

Cu sensu, sta zuccaria hanu da esse cumpagnia di diablanti chì anu cuntintatu l'insuline. Ùn aduprà micca à e femine in partire, cum'è stimulates contraccius uterini, chì hè utili dopu à u nascita. U tè giallu hà una forza forte è tonificante, perciò hè megliu di micca di vìviri prima di andà in lu lettu.