Value di a vitamina C

A vitamina C hè un elementu necessariu chì intervene in parechji prucessi in u corpu. Cù a so mancanza, i problemi seri pò esse susciti in u travagliu di l'organi internu è di diversi sistemi. Hè impurtante cunnosce a norma di ogni ghjornu di a vitamina C, chì l'eccessu di questa sustanzita hè sfavore per a salute. Ci hè parechje prudutti chì pò esse includeu in a dieta per saturà u corpu cù vitamina C.

I propietati utili di l'acidu ascòrbicu pò esse dichjaratu inestimabili, ma anu sempre hè pussibule distinguish such functions. Prima, sta sustegnu sirvitanu à rinfurzà a sìntesi di l'immunità è di u collagen. Secondu, a vitamina C hà propietate antioxidante, è hè ancu impurtante per a produzzione d'hormone. Tercero, sta susteguerita rinfrisca u sistema cardiovascular è mantene e ciule di u sistema nervu.

Intake di vitamina C per ghjornu

Científici dirigenu un numeru numeru di esperimenti, chì permette di fà numerosi scuperti utili. Per esempiu, pudemu stabilisce chì i più cresciuti una persona hè, l'acidu più ascorbicu chì hà bisognu. Per stabilisce a quantità necessaria di vitamina C, hè impurtante piglià à cuntalli l'età, u sessu, u stilu di vita, i nostri sapici è l'altri caratteristiche.

A norma di norma di vitamini C, secondu cumune qualchì indikatore:

  1. Perchè omi. A dosa di ghjornu di u cunsigliu hè di 60-100 mg. Cù quantità insufficenti di l'acidu ascòrbicu, l'omi anu una densità più minima di l'espermatozoide.
  2. Per i femini. A norma di norma di vitamina C in stu casu hè di 60-80 mg. Cù una carenza di questa sustanzia utile, a febbone hè sappiutu, ùn sò parechje prublemi cù u capelli, ungii è di a pelle. Hè nutate chì, se una donna pigghia l'anticoncepcione orale, l'altru insignante deve esse aumentatu.
  3. Per i zitelli. Sicondu l'età è u sessu, a vitamina C per ghjornu pè i zitelli hè 30-70 mg. L'acidu Ascorbic pè u corpu di u zitellu hè necessariu per restaurà è di creci l'osse, ancu per i vini sanguini è l'immunità.
  4. Cu un friddu. Comu una prevenzioni, è ancu per u trattamentu di e malatie virali è friddi, hè vale d'aumentà din a dosa à 200 mg. In casu chì una persona speria da i malascimenti, l'altitudine deve esse suscitatu à 500 mg. A causa di l'inguernu creatu di l'acidu ascorbic, u corpu piglia rapidamente è efficaci di battelli contru i virus, chì significa chì a ricuperazione hè più rapida.
  5. Durante a gravidanza. A donna in a situazione avè da cunsuma più àvutu ascorbicu à l'usu, postu chì questa sustanzita hè necessaria per a furmazione di u fetu, è per l'immunità di a mamma futura. A quantità minima per u gestante hè di 85 mg.
  6. Quandu esportanu sport. Se una persona hè attivamente participatu in sportiu, hà bisognu di più di vitamina C da 100 à 500 mg. L'acidu Ascorbic hè impurtante per ligamenti, tendini, bone è massa musculare. Inoltre, questa sustanza hè necessariu per l'assimilazzioni cumpletu di a proteina.

Se a vitamina C ùn pò esse cumminata da cunsumà l'alimentariu necessariu, una persona hè cunsigliata per vìviri preparazione di specializazione multivitamin. À friddi severi è u calore, u corpu devia ricevi u più acidu ascorbic à l'usu, da circa 20-30%. Sì una persona hè malatu, sperendu e prublemi o suffrissiunni di malinzii mali, da quandu a tarifa annunziu deve aghjuntu 35 mg. Hè impurtante chì dite chì a cantità necessaria di l'acidu si deve esse divisu in parechji metudi, è per quessa, seranu assimilati uniformi.