Christian Labuten

"Se vulete veramente gattivu a vita, avete bisognu à vultà senza sensu. A donna nantu à l'imaghjini vai per questu modu, uttene una opportunità straordinaria per vede tutte l'bellezza "" - i paroli di u famusu pezzu designer Christian Labuten. Hè quellu chì hà prisentatu à e donne à u mondu a storia di l'arti di disignu - robbi luxurii cun un stud fino è sole rosu.

Magnificente, extravagant, straordinaria, tentativu - sò questi piani da stagione à stagione chì u maghi di calza è u mago di offerta à i so fannini.

Storia di Christian Labuten

Cammese à e strade di u so nativu Parigi, u cristianu di 12 anni, Christian Labuten hè statu assai indettutu da l'annunziu in unu di i musei: "E donne di tacchino pò dannari i pavimenti di lignu, perchè u museu ùn hè micca permessu!" Little Labuten simpliciamente ùn hà micca pinsatu una donna senza belli calzari, Quandu ellu hà crescitu vicinu da e donne eleganti è piazzate. Doppu stu incidente (almenu, questu hè ciò chì u disignu stessu conta) è a so bella storia cuminciò - u zitellu era malatu cù a moda. Tutti i quadri di sculare sò sculpitechji cù i primi sketches. A strada, in u avvena, parechji di i so primi fantasii sò realizati.

Young Christian Labuten hà apritru i basi di a moda è di designu quandu accede in a furmazione per Charles Jourdan, chì travaglia cù e case di moda, cum'è Yves Saint Laurent è Chanel. Duranti a furmazione, u cristianu praticava in a creazione di varii tipi di scarpi. Eppuru, i so idee eranu troppu pretensiosu è pruvucanti, è cusì puderebbenu solu à i ballarini. Ma ancu da i salotti di musica è u cabaret di Parigi, Labutin hà ricivutu ancu assai rinusati.

Dopu un pocu tempu, u Labut Laburedu chì hà digià averebbe ancu u so primu ordine da u music sala "Folly Berger". U principal requisitu di i ballarini era un pratendu còmpiu. "Bellezza senza vittime" - sta regula divintò a basa di l'travagliu di a marca Christian Louboutin. Dopu à i ballaturi, u talentu Christian Labutin caducà immediatamente à tutti l'altri donne in u mondu.

Quandu u Labuten hè ghjuntu in manu di e veli senzeli cù l'otti chiantu da a nova coletta. Hè obligatu di revuzia stu mudellu. In ogni casu, nisun joyu, appliqués à a mani ùn era micca quì, ma una buttiglia ordinale di ugliu vellume di ugliu vènenu ghjunti à l'ochji. E in un pozzu di modesti calzini cunversini in un fetitxe sexy - Labutin pintava u sole in russu. Dopu ddu puntu, a famosa sole russu hè a cartulare di Christian Labuten.

In i so 25 anni, Christian Labuten aperta a so buttrega di i so scarpi, induve ellu presenta a so prima coleta. Una funzione destacare di sta cullizzioni era u taccu trasparente, in quale eranu imprezzati e scatuli żgħar: fiori è lettere d'amore. Questa coleczione di Lucite hà purtatu u disignu un successu fenomenu.

Oghje, i famusi famosi di u sole cristianu di u sabatu sanu cristianu utilizate per vede i so cullezzione cum'è e case di moda, Chloe, Alexander McQueen, YSL, Diane von Furstenberg.

È più ricenti, u dilettante presentò i so fanelli cù una publicità abitudine, è ponu accumpagnà in i strati di Parigi à a notte. Ici sò una parte di i vistimenti è i ritratti abbitanti di a cità. Questa era u chjamatu di u maestru: "Ùn àbbia paura di esse brillanti è sexy!"

Labuteny vene

Nisuna donna in u mondu pò resistenza à a magnificenza di Christian Louboutin. U so dettu distintivu, cum'è un regnu, hè una hairpin alta (à 14 cm), chì ùn hè micca pensatu à u ritmu rapidu di una metropole, ma permette à u so propiu più grande d'ellu. Malgradu questu, i scarpi sò assai còmusi è pratichi, è e donne di a moda cun l'amuri l'anu chjamatu "Labuteny".

Tali mudelli cù un stud alto hè cumplementatu da una cullizzioni cù un sapienti cumminente. I Shoes da Christian Louboutin sò creati da i cose più caru è megliu, spessu ancu esoticeali di u pelle: crocodile, zebra, pitone, ostruppu, lucertula. A grande attenzione à Christian Labuten detti dettalji, decurbitore i so mudelli cù strisce, studs, rivets metalliche, rincze è fille insegna. Era Christian Labuten chì hà creatu l'idea di creà un sapori provocativ cun l'oval "decollete". No dubte, l'attrattu in un suchu paru di pisci ùn aspetta micca solu un coru seductivu di u pede, ma ancu una parte nuda di i dete nantu à a fata femina.

Allora chì hè u sicretu di i famosi "labutenesi", è chì face i più populari? Ma ùn ci hè micca secretu, hè solu u designer chì hà creatu cusì cusì di sti scarpi chì face una donna una donna.