Escisioni di u cervicu

L'escisioni di u cervicu hè un prucessu kirurggicu di sguassà u tessulu danucatu cù a so prisirvazioni per a storia sussegwente. L'operazione si faci cù mediu radio-electricu. L'elettroliti sò colpi nantu à l'area affissata, a través da quale hè passatu un corrente di freccia alta. Cusì a coperazione di u tissutu è i vignaghjoli attornu.

Excision of cervix ñ indikations

Indications per l'elettroscissioni di u cervicu sò:

Escisioni ùn hè micca ricunnisciuta se:

  1. A donna hè in u pusizioni o di a cundizione di a tacitazzioni .
  2. U so ciclu menstruali cuminciò.
  3. Ci hè una infeccion senza trattatu di u sistema genitourinariu.

Elettrosurgéiculture vi permette di sguassà l'area malata, minimizando a perdita di sangue è cicure, adherenzi. A variazione di u metudu hè a ciclicia di u cervicu. Hè utilita pi cirurgia o per diagnosi. Stu tipu di escisión hè simplice è si faci cù l'anesthesia lucali. Per a so realizazione, hè stata utilizata un ciclu di forma di quadru è forma redone, chì sirve per u prucedimentu di a mostra di teste di u teatru.

Cù displasia è a presenza di berrugati à i muri di u cervicu, hè un usatu di mètudu di dietermoelectroexcision. Hè basatu nantu à l'impositu di l'elettrodu globulare nantu à a ferite è a coagulation di l'inghjùbia fussata. A prucedimentu hè realizatu sottu l'anesthesia lucale è si da 20-30 minuti.

E cunsicenzi di escisione cervica

L'Expression of the cervix pò avè i seguenti consequenza per a donna è e cumplicazioni: