Pudete un porcu, o cum'è "mini-pie" Esther hà scurdatu 300 kg

Sembra chì u primu casu hè stituutu in u mondu quandu "per purtà à un porru" ùn era micca figurativu, ma in u sensu litterale di a parolla! Ma l'eresi di sta storia increiblemente funny ùn sò micca ofti ...

Cusì, duie anni fà parechji di u Canadà di Ontario offrande cumprà una versione charming de cobaye domestica - mini-pi. Steve Jenkins è Dora Walter, dopu avè lettu chì i chjorni ùn crescenu più di 25-30 chilò, è, in u primu soiu, culu anu adduzzu cù un pigottu chjucu, cun piacè di piglià a nova petite di casa.

Ma u totatu interessante principia ...

U so kilogram u babbu Esther solu à parechje mesi hà ottinutu u pesu massimu di i cobatti niani è ùn hà micca di vultà à questu!

Di sicuru, Steve è Dora hà tematichi chì ùn era micca un porcu pedigree, ma un porcu domesticu ordinariu.

Ma ùn ci era in mancu per mancunu: tutti i membri di a famiglia, cumprendi numerosi misgi è i cani, eranu insanely attached to the extra favorite kg, è l'appieghjani di u vinu.

Esther ùn hà micca di pudè cambià l'ambienti di casa à u granaghju in u patiu!

Ùn avete micca cridutu, ma pè i primi simane di stà in casa, Esther hè allora accustatu à cunfortione di casa, sintintate nantu à u lettu, cù u bacinu, a TV è fragrances da a frigoristica, chì ùn anu neia ancu in un locu in casa!

U vostru passatu favuritu

Ma per i patroni di u veru problema ùn era ancu chì u pesu di Esther avia soprave più di 300 kg, ma u fattu chì i so nutizie era maritatu tutti i fornimenti!

Esther hà fattu amici cù tutti i misgi è i cani di i patroni!

U porcu, chì supira a grandezza è u pesu di l'osteru polar, era necessariu di furnisce 6 ghjorni à ghjornu cù legumi freschi è frutti. E questu hè ancu assai caru - circa 30 liri à ghjornu!

Comu un porcu decanu, Esther hè sempre fami!

Ma più importantissima, l'apparizione in casa di Esther cambiò a vita è i patroni sò stati abbandunati in tuttu l'usi di carne di maiale, è più tardi addiventanu vegetariani!

Eppuru, cumu!

Oghji Esther hè sensu u più ghjacciu cusitu più corpu in u mondu. L'amanu locu, si cibu da travaglià è permette parechje bundanza.

È Esther rimprocessa, chì permette à basgi è scarrà a so zumme!