15 clicheni cinematografici inganne chì ùn viaghjanu micca in a vita verita

I filmi parvenenu realistichi, è tutti per l'elaborazione curretta di ogni dettu, ma in fattu assai situazioni nantu à a pantalla sò fictitichi, è ùn hè micca simplificatu di ripetiri in a vita verita.

Per fà una bella fotografia, i diritori sò spessu a embellish a realtà, creendu in a mente di i visori falsi idee nantu à molti cosi. Avemu suggerimentu chì cunducerà una piccula investizie è truvà i cliche inganne più cumuni.

1. Silenciu per sparizzioni

Argumentu: per sguassà una persona di u filmu è ùn ùn atraisce l'attenzione di l'altri, spessu usanu una pistola cun silenciu.

Realità: i studii anu dimostratu chì quandu u ghjacciu una pistola cunvinzione, u livellu di u sonu sarà circa 140-160 dB. Quandu si tratta di un silenciu, l'indicatori sò ridotti à 120-130 dB, è questu hè cum'è quandu un imbarcadoru hè travagliatu, imprevistly, right? In fattu, u silenceru hè stata utilizata per prutege l'aricchia da a freccia, è ùn ne squate micca u rughju di u fucile.

2. Un colpu à u capu senza cunsiquenzi

A trama: unu di i modi più cumuni di fà rinfurzà per un momentu, una persona, seasi maniacu o un ladru - per fà catturà nantu à a testa cun un oghjettu pesu, cum'è un vaso, candele di e candileru. In a maiò parte di i casi, l'hérode sfocatu dopu un pocu tempu veni à i so sensi è sia assai normale.

Realtà: i medichi dicenu chì elterà un ughjettu pisanti in u capu pò causà una concussioni seriu, ferita cervellara irreversibile è ancu morte.

3. Azione instantània di chloroformu

Argumentu: A manera più cumuna di neutralizà una persona, chì, per esempiu, avete bisognu à steal hè di attachete un pannu mottu di chloroformu à a so fàccia. À qualchì siconda - è a vittima hè sopra inconsciente.

Realtà: Cientiistici susteniamu chì una persona hà scritta per pèrdite u sensu dopu à inalanzà chloroformu puru durante cinque minuti, è per a priservà l'effettu, a vittima hè sempre in asprazione, altri ochse l'effettu passà. Per accilassà l'impattu, bisognu di utilizà un cocktail, chì imbulighjenu chloroformu cù l'alcool o diazepam, ma quì pò esse un sbagliu, perchè in a maiò parte di e persone, una persona dopu chì inhaling una tale mistura ùn perde micca a criatura, ma cumminci di l'attruversi attacchi di nausea.

4. Saltatu sicuru da u tettu

Argumentu: se una persona hè nantu à u tettu è hà bisognu d'amparà da u cumbugliu, cusì, sicondu tradizzioni cinematografiche, hà da necessà à lampassi in l'arbuli o in i tanke cumpilati di basgiu. Spicci cù una piccola di petite è nunda più.

Realità: quand'elli dicenu: "ùn ripetemu micca in a vita verita". Fallu da l'altizza ancu in u basgiu farà ferite seriu, è in certi situazioni - morte.

5. Immersione in lava

Argumentu: L' eroi, generalmente da u locu friddu, hè mortu da un immubiliamentu cumpletu in a lava. L'amministratori utilizzanu un such trucu per fà ottene entretenimentu è tragedia.

Realità: Cientificisti sò assai pruveni chì a lava hè trè volte più pesada è densosa di l'acqua, perchè una lumera di u corpu, indicatu nantu à e schermu, hè micca realisticu. Inoltre, quandu, in u cuntattu cù l'aria, a lava cumincià à crescenu rapidamente è si ferma, chì averia ancu difficultà per u corpu per lavare. Se una persona da l'altura salta direttamente in u ventu di u vulcanu, da chì u probabilmente si ferma à a superficie di a lava è credi da sottu à a influenza di l'alta temperatura.

6. Fasce laser di visu

Prughjettu: in u pelle di u rouge di héroes sò spessu sottu à superà e camere chjode di raffi laser. Fighjendu i maraviglii di flessibilità è destreza, è visti u raghji, in a maiò parte di i corsi averebteunu successu.

Realità: in fattu, l'ochji umani ùn anu pussutu vede u travagliu laser, è ponu esse noteu solu quandu sò riflessi da un ughjettu. Hè impussibile di vede i travaglii laser in u spaziu.

7. Erode di a bomba ùn importa micca

Prughjettu: in i filmi di action, pò spessu vede cum'è l'eroi chì ùn avianu micca u tempu di neutralizà a bomba accumincianu a scappari di u locu di l'esprissioni è facenu un salto da una altura, per esempiu, in l'acqua, chì vulianu mantene viva.

Realità: se tratta nantu à e liggi di a fisica, hè chjaru chì una salvezza tali hè impussibile, perchè una persona ùn pò micca mossa più rapida chì a velocità di u sonu. Ùn vi scurdate micca di i fragments mortali chì vuleranu offense à una grandezza enormi.

8. Piranha l'Assassinat

Prughjettu: Ci hè assai pelle di horror di piranhas, chì in un pocu tempu di tempu manghja i pòpuli aghjunti in l'acqua. Da a nfurmazioni chì u visor hè datu à u cinema, un pudendu ghjunghje à a cunvinzione chì in un par de seconde una banda di piranhas puteva superà un elefante.

Realità: in fattu, tuttu questu hè un mitu, è i piranhas sò un pesce chjaru chì, vedene i paesi, micca micca attaccà, ma s'iscilla. In a storia, ùn ci hè micca una evidenza evidenze chì i pesci di dentalli anu causatu a morte umana. In questu casu, ci sò assai ritratti è video in u quale una persona in calma piglia trà piranhas. In fatti, sò sempre periculosi per i pesci chì sò più chjude in grandezza.

9. Vai in a finestra magica

Argumentu: Un clicchite cumuni per i militanti hè u saltu in una finestra chjesa, per esempiu, durante una perseguite. Comu a cunsiquenza, l'eroi si ferma u vetru è cuntinueghja u so muvimentu senza lussu seriu, cù un massimu di parechji sconti.

Realtà: se in a vita di solitu per ripetirete stu chip, finisci cù un lettu di l'internu. A cosa hè chì un vetru di coghju di 6 mm vene à i feriti seri. In u film, in ogni casu, hè un vittura fragilata, chì hè fatta da u zuccheru. A split it down cuttuli assai faciuli è prufonda ùn sò micca temuti.

10. U salvatore di difibbilitariu

Argumentu: se un corpu di una persona si ferma in a film, da puderà aduprà a novula à spessu utilizate un difibrillatore chì hè aplicatu à u pettu. In u risultatu di l'alta, u core cumincià novu, è a persona hà una altra chance à a vita.

Realità: se tali situazione si trova in a rialità, u cunfibrillettore ùn serà micca pussutu "cumincià u core", ma pò crede. Questu apparatu in a medicina si usa in situazione chì anu una malfunzione di a freccia di u core, è i ventrizzi accumincianu a cuntrainu à u stessu tempu. Comu u cunsideratu, u desfibrilitzadoru faci un "resettore".

11. U corpu umanu cum'è u scudu

A trama: in u filmu di azione in u sciccareddu, l'eroi, per esse à l'albergo più vicinu, hè cupartu da u corpu di l'inemicu, in quale tutti i balas eranu.

Realtà: questa pratica puderebbe guidà ancu in casu o morte, perchè in a maiò parte di i balizii, chì cascanu à u corpu umanu, passanu per ellu, perchènninu nantu à questu hè stupidu.

12. Vulemu cù a velocità di a luce

A trama: in films fantastichi nantu à e nuvole, l'eroi cunqueren u spaziu, trasfondenu à a velocità di u lume è ancu più veloce.

Realità: varianti varianti di iperdrive hè una fiction di scrittori, chì ùn hà nunda di fà cù a vita verita. Per un movimentu d'alta velocità, un "puderà" puderia esse usatu, ma ùn esiste micca una bella vista fora di a finestra è l'astri stenderanu in casi invisibili bandi horizontali.

13. Saving of ventilation systems

Argumentu: quandu l'eroi di a film hè in una situazione desesperada, hà bisognu à ottenevule, o, à u cuntrariu, sguassate, ellu sceglie l'arnesi di ventilazione per questu. Comu u risultatu, pudete spustà in u circondu di u bastimentu è persone in notu.

Realità: in a vita, nimu ùn pruvate à scapparà da stu modu, è ci sò parechji motivi per questa. A spiegazione più impurtante per l'assurduzza di sta idea hè chì i sistemi di ventilazione ùn sò micca dumandati per a cumpusizioni è u pesu d'un adultu. In casu, anu sappiutu per entra in elli, dopu in u muvimentu in ochju se sente un rumore chì ùn sia micca pussibule di stà persone in notti.

14. Immunità à vincinu

A trama: in u cinema pò digià utilizà u truccu, cum'è chì una persona dopu à u cunsumu di poison ùn ùn morse, chì prima di questu, hà rializatu regularmente petite dosis di veli per parechji anni, chì hà avutu l'immunità in u so corpu.

Realità: un effettu similare pò esse solu in u pelle, è in a vita una tosina accumminerà in u corpu, purtendu à e malatie serii o ancu a morte.

15. Battaggi sposti colorati

A trama: l' intrattenimentu à e battaghju chì si trovanu in u spaziu, suffettu in u cumplettu. E enormi vapuri scattiscenu l'alate cù làser, bombe e altre armi, è i navi distritti anu falatu à l'abissu.

Realità: in questa scena di cinema, vede parechje lege di a fisica sò viulati una volta. Per esempiu, si unu hè guidatu da a formula di Tsiolkovsky, l'esistenza di a grandi nave ùn a priori ùn puderà esse impossible, perchè ùn puderanu micca cullà in u spaziu per via di a necessità d'avè assai furmagliu à bordu. In quantu à l'esprissioni, sò i risultati di fantasia è gràfiche di computer: l'explosioni in u spaziu s'assumiganu cume sante santu, perchè ùn ci hè micca l'ossigenu. Un navi aviatu ùn pò micca cascà, perchè ùn ci hè nè forza forza di gravità, perchè ùn puderebbenu cuntinuà per vola in a direzzione scelta. In generale, s'ellu ùn era micca per scrittori è diretturi, e batta in spaziu vi pare avete bellu e interessante.