U zitellu hà un dolorezza

U masticu di u lacoste hè ancu di timore di l'adulti, chì già parranu di i zitelli. È quandu u so zitellu hà un dolore, mi vogliu aiutà u so prestu, perchè certe volte u dulore hè simpricimenti intolerable. Scupremu cusì per aiutà u so figliolu in casa.

Pudete i zitelli di i zitelli dolci?

Perchè i denti non permanenti ùn anu micca raghie raghjunati per esse permanente, ci hè una parolla chì i denti ùn ponu micca minuri i zitelli. Ma à a realità, di sicuru, questu hè micca u casu, è sò assai doloroso, in particulare quandu a caries sò inizio.

E si u zitellu ùn si metti à pienghja à pienghje in mezu à a notte, questu questu hè un uvizzu chì ùn pò micca capiscenu. Avete bisogna à sbattà a bocca è esaminà i denti. U pene pò dà a inflamazione di a gumma è i denti cù i picculi tocu - caries.

Chì duverà un criaturu mentre u ferita u ferita?

Finu à u tempu chì avete è u to buntà ricevi à u dentistu, avete bisognu di anestesiarse e cumbugliu. Prima, verificate chì e particulate alimentariu ùn sò micca stati in u burglu o trà i denti. Dopu à questu, i denti si deve puliti è lavoratu cù una solu suluzione cálida. Acaba u procedimentu per piglià ogni analgista per i zitelli - Nurofen, Panadol, Paracetamol in suspensione, pillettes o candele.

In u sughjettu, u duttore offre trattà - selvatichi u pirtore. Preliminari, cun una cavità larga per un o dui ghjorni poverò arsenicu. Ùn àbbia paura di questu, criaturu, ùn hè micca minatu. Se un zitellu ùn si apre a so bocca, u duttore usa un expander plastico per a bocca è senza u prublema pruduce a manipulazione necessaria.

Trattamentu di denti permanenti in i zitelli

Spessu, senza avè u tempu di cambià à permanente, i denti di novu empezanani a deteriorate. Culpisce tuttu pà nutrimentu poviri, eredità è cura inadecuate. Quandu un zitellu hà da masticatu, hè una occasione per un contactu immediatu cù un duttore.

Se dopu à l'impegnu, u zitellu hà sempre un dolcezza, hè normale. À 2-3 ghjorni, a situazione hè normalizzata. Questu hè dovutu per a inflammazioni, chì ùn si ne vanu, è ancu per a reazione à u materiale d'acqua, à quale u corpu duie deve bisognu di utilizà.

L'estrazzioni di denti

Ùn hè sempre pussibule di salvà una dentale enfermata, è à quandu u mèdicu vene à una decisione quantu per piglià. A prucedura hè realizata sottu l'anesthesia lucali, è dopu a rimettiera di u denti, u zitellu hà sempre una chiave. Dopu tuttu, u duttore usa l'attraziu per trasfurmà e fichi fora di a dita, chì hè assai traumaticu per ella.

Per aiutà à u zitellu à guadagnà à u dulore per parechji ghjorni, u duttore prescriva un anestèsimu, è à spessu un antibioticu, se ci era una cavità cù pus.