A relazione tra James Haven è Angelina Jolie nantu à a vaddi di una rupture

Dopu à u principiu di u divorziu trà Angelina Jolie è Brad Pitt, James Haven, u fruttu di l'attrìzia, hà stata fatta incontestabile è hè l'unicu sustegnu. Paparazzi hà avutu ricorda à i so figlioli ad avè è Angelina. Duranti a so ultima vittima di travagliu in Cambogia, assumieghja praticamenti a responsabilità di una grande famiglia. Malgradu u fattu chì a situazione hè ambigua, l'attrice è a so famiglia ùn commentà micca nantu à ciò chì passa.

Fratellu è sguardu sò incredibbilmente simili à u fondu di l'altri
James, Angelina è John Voight
Ghjàcumu cù u Patre Giovanni Voith

James amminciò à a so sughjera di stà à parlà

Una fonte di privilevanza accurdò à i ripertorii in RadarOnline chì Ghjacobbu era stancu è pruvatu di cuntrollà a situazione cù u comportamentu unbalanced di Angelina. Hà sacrificatu assai per ella, postpone u travagliu di u dirittore è u produttu, passa tuttu u tempu cù i zitelli è hè ingaghjata in a so educazione, ma ùn hè micca pronta à sacrificà a so pròpia stima.

Angelina confia à i zitelli solu à u so fratellu

I ragiunarii di l'attacchiati micca motivati ​​da parte di Angelina sò parechje, i prucessi di divorziu hà pisatu assai. L'attrìlla custattia è cuntrolla in cumunica cù i zitelli, ùn pò micca permettà di esse privatu di diritti di custodi. U fratellu maiò hè cunniscenu di questu quì è da esse forse obligatu di piglià u colpu di l'alterazione di u soru di a surella.

Leghje ancu

Sicondu insider sources, James dumandò à Angelina per "tirà stà cun flimkien" è pensate à u futuru, cumpresa a preservazione di i so parenti di u parenti. U situ mentali di a stella causa l'ansietà, i pezzi vicinu entendenu chì l'attrìglia ùn pò micca currisponde à a so pròpia cundizione è di i zitelli, ma ùn sò micca pronti per soprappi i umiliazione è l'attacche di aggressione, cumpresu James Haven.

Angelina Jolie è James Haven
Angelina è Ghjacumu anu sempre sempri vicinu